Pinoa kunnista, mitkä maksavat kuntalisää (myös kuntalisän määrä). Samalla voisi pinota kuntia, mitkä eivät maksa

  • Viestiketjun aloittaja "mari"
  • Ensimmäinen viesti
toinen vaan
[QUOTE="hömötintti";24451470]Janakkalaa minäkin tulin kertomaan.. vaikka olisin kertonu väärin, kun muistin että maksaa 180e/kk ? :D[/QUOTE]

Mäkin eka muistin 180e, mut kunnan sivuilta tarkistin et on 160. Olisko se sit alkujaan ollu ton 180 ja sittemmin laskettu, kun jotenkin muistelin myös että toi yli 3v:nkin raha olis ollu 60e joskus.
 
"vieras"
seinäjoki
seinäjoella saa alle 1 vuotiaasta 150e+saman verran kuin mitä saa hoitolisää.Mä saan hoitolisää 138e joten sain alle 1 vuotiaasta 288e+kahdesta muusta alle kouluikäisestä 30e/lapsi=60e. Yhteensä siis 348e. Kun nuorin täytti vuoden niin tuo 150e lisäosa jäi pois ja saan 138+30+30 kunnes nuorin täyttää 2v.
 
"sari"
en meidän kunnan tietoja muista mutta sen tiedän että täällä ei saa jos ei työssäolohdot täyty. Mulla ne ei esim. täyty koska olen ollut vanhemman kanssa kotona. Onko muissakin kunnissa näin.
 
kiitos kun korjasit:)
Alkuperäinen kirjoittaja Eipäs kun;24454597:
Korjaus. Raahessa saa siihen asti tuon 120 euroa kun lapsi täyttää 2 vuotta, edellyttäen että perheen muutkin lapset ovat kotihoidossa.
aijaa:D mä en sit oo ihan hokannu tota..kiitos kun sanoit:). mietinkin kun en enne oo saanu sitä kun vanhmepi lapsi jäi pois pvkodista niin sitä alko saamaan. sori virheeni:)
 

Yhteistyössä