Pino niille naisille jotka eivät meikkiä tarvitse herättääkseen ulkonäöllään (positiivista) huomiota!

  • Viestiketjun aloittaja :P
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En tietenkään tarviis ja siitä olen kuullut, mut itseä piristää sipaista ohut kerros meikkipuuteria tasoittamaan ihon väriä ja ripsaria korostamaan silmiä. Hyvin vaale aolen ripsiä ja kulmakarvoja myöten, jos olisin tummempi, ei tulis aiankaan töihin meikattua aikaisina herätyksinä. Pakkasella puuteri suojaa ihoa, sen olen todennut käytännössä. Miks jollain oikeesti tarve tehdä tämmösiä aloituksia? Ei jaksa toisten meikkailut kiinnostaa, tai meikittömyys, jokainen huolehtikoon omasta nassustaan.
 
"haha"
Alkuperäinen kirjoittaja kysely ikä tässä vain;22165569:
Miksi sinä olet säälittävyyden huippu?
Miksi sinulla on aivoissa vikaa?
Melko säälittävää on kysellä NETIN keskustelupalstalla ketkä palstan kirjoittajista ovat "hottiksia",suurinosa kun ei ole edes naamaansa julkistanut ja silläkin osalla joka on, kuvat ovat aivan pikkiriikkisiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kysely ikä tässä vain;22165514:
Kerro sinä, mies kun olet, ketkä palstan naisista ovat mielestäsi hottiksia.
Sori, tulin tänään tänne takas piiiitkän tauon jälkeen niin ei mitään hajua minkä näkösiä naisia täälä tätänykyä on. :|
 
Calan
Totta kai mä olen kauniimpi meikattuna, mutta olen minä silti kaunis ilmankin ;) Palstalaisetkin vaan kilpaa kehuneet mun meikitöntä kauneutta. Täältä jos jostain, sen totuuden kuulee, vai mitä?
 
Siis mitä?

Tottakai mä herätän positiivista huomiota ilman meikkiäkin, ei kai kukaan nyt pelkkää naamataulua tuijota...

Vaatevalinnoilla, tukkafärillä, olemuksella ja huumorintajulla.
Kantaaottavilla merkeillä vaatteissa, tuunatuilla käsilaukuilla ja kengillä tms.

Mutta jos mun poika on mukanan niin se nappisilmä varastaa kyllä kaiken huomion :D
 
Reissulainen
te olette aivan liian turhamaisia. Me kunnon jannut pidämme teistä oli teillä meikkiä eli ei.

Jos haluaisin olla naimisissa alati meikatun naaman kanssa, olisin mennyt stockan beautyyn.

Ei niihin meikkeihin kukaan rakastu, joku ehkä kiinnostuu niistä ensin mutta äkkiäpä se totuus paljastuu.
 

Yhteistyössä