Pino niille naisille jotka eivät meikkiä tarvitse herättääkseen ulkonäöllään (positiivista) huomiota!

  • Viestiketjun aloittaja :P
  • Ensimmäinen viesti
siis hä?
mä ainakin meikkaan omaksi ilokseni,koska en tykkää kulkea tukka homssuisena ja naama rasvaisena ympäri kyliä vaikka kotiäiti olenkin tällä hetkellä.siinä,että pitää itsestään huolta ei ole mitään pahaa.ootko kateellinen jos et viitti itse tehdä mitään itses eteen?mulle on ihan sama mitä muut ajattelee,ihan omaksi ilokseni tosiaan meikkaan.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja siis hä?;22165356:
mä ainakin meikkaan omaksi ilokseni,koska en tykkää kulkea tukka homssuisena ja naama rasvaisena ympäri kyliä vaikka kotiäiti olenkin tällä hetkellä.siinä,että pitää itsestään huolta ei ole mitään pahaa.ootko kateellinen jos et viitti itse tehdä mitään itses eteen?mulle on ihan sama mitä muut ajattelee,ihan omaksi ilokseni tosiaan meikkaan.
Meikkaaminen ie ole itsestään huolta pitämistä. Meikkaaminen pilaa ihoa.
 
a.p.
[QUOTE="vieras";22165354]Et taida positiivista huomiota herättää kun et uskalla oikealla nikillä postata.[/QUOTE]

Katsos kun mulla on ollut joskus profiilissa oma kuva, niin en välttämättä halua omana itsenäni tämmöistä aloitusta tehdä. ;)
 
Hmm.. Mä en oikeastaan tiedä herätänkö meikattunakaan positiivista huomiota. Huomiota nyt herätän joka tapauksessa... Ja myös meikittä, mikä saattaa sitten johtua siitä että olen niin valkoinen ja "väritön".
 
a.p.
Alkuperäinen kirjoittaja siis hä?;22165356:
mä ainakin meikkaan omaksi ilokseni,koska en tykkää kulkea tukka homssuisena ja naama rasvaisena ympäri kyliä vaikka kotiäiti olenkin tällä hetkellä.siinä,että pitää itsestään huolta ei ole mitään pahaa.ootko kateellinen jos et viitti itse tehdä mitään itses eteen?mulle on ihan sama mitä muut ajattelee,ihan omaksi ilokseni tosiaan meikkaan.
Meikkaaminen ei ole sama kuin ulkonäöstään huolehtiminen.
Ja missä mä sanoin etten meikkaa ikinä? Kirjoitin ettei mun tarvitse meikata ollakseni kaunis. ;)
Tukkani ei ole homssuinen eikä ihoni rasvoitu.

Iho ei tarvitse ylimääräisiä kemikaaleja voidakseen hyvin.
Kauneudenhoitooni kuuluu suihku ja hiusten peru joka toinen päivä (tai tarvittaessa), aamuin illoin kasvojen vesipesu, tai pesu kasvosaippualla jos on ollut meikkiä.
Kasvovoiteena ruokakaupan hyllystä kylmäpuristettu manteliöljy tai kylmäpuristettu rypsiöljy.

Jätin viitisen vuotta sitten kaikki kemikaalit kasvojen hoidosta pois; ihoni ei ole koskaan voinut paremmin.
 
a.p.
[QUOTE="hmmmmm";22165419]Siis hetkinen? Olet sitä mieltä, että olet kaunis, mutta koska palsta on kuvasi nähnyt et voi avausta tehdä omalla nimellä koska..............


..........et sitten oikeesti olekaan kaunis? Vai miten tää pitäis tulkita?[/QUOTE]

En nyt varsinaisesti halua tehdä tämmöistä omakehu-aloitusta omana itsenäni, koska suomalaisen mentaliteetin mukaan itseä ei saa kehua tai on täynnä itseään. ;)

...ja toki kauneus on katsojan silmässä, eli en nyt voi ihan absoluuttisena totuutena kauneuttani julistaa.

Käännän katseita ja pidän itseäni kauniina kyllä.
 

Yhteistyössä