Pino niille joita ärsyttää LAURI TÄHKÄ ja Elonkerjuu

Olemisen riemu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
4 089
0
36
Hämärän rajamailla
:attn: Tänne kaikki jotka eivät voi sietää Jarkko Suon kappaleita ja jonka mielestä äijän fyysinen hapatuskin on jotenkin luotaantyötävä.

Harvoin kukaan artisti saa karvojani nousemaan pystyyn mutta jostain syystä Lauri Tähkä onnistuu musiikillaan ja olemuksellaan tässä kympin arvoisesti.

:x :x http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Lauri+T%C3%A4hk%C3%A4++Elonkerjuun+kappale+Suomen+onnellisin+laulu/1135247944684

En mäkään voi sietää Antti Tuiskua mutta ei mua ärsytä yksikään artisti tai bändi niin paljoa että viitsisin tehdä siitä tänne erillisen haukkuma-alotuksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Anoppini on suuri Tähkä fani. Joudun kuuntelemaan tahtomattani.

Joo, jostain syystä pari tyyppiä lähipiiristä fanittaa sitä paskaa ihan kympillä.. onneksi onnistun aina välttämään yhteiset kuuntelu-hetket :saint:

Tykkään satunnaisesti kuunnella, mutta mun lapset kuuntelee sitä ihan liikaa! Ei jaksais... Joitakin kertoja olen käynyt lastenhuoneessa pienentämässä stereoitten volyyminappulaa, vaikka oikeasti olisi tehnyt mieli pistää ko. musa kokonaan pois. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja en pidä:
ettei ole omia aivoja ollenkaan. Diggaa jotain ilmiötä. Musiikilla ei ole mitään tekemistä tuossa "bändissä".

Mä ainakin olen kuunnellu sitä bändiä jo paljo ennen tätä suurta kuuluisuutta. Eli ei voi mun kohdalla puhua mistään ilmiön seuraamisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja en pidä:
ettei ole omia aivoja ollenkaan. Diggaa jotain ilmiötä. Musiikilla ei ole mitään tekemistä tuossa "bändissä".

He, Lauri Tähkä ja kumppanit, ovat LUONEET sen ilmiön, laulamalla omalla murteellaan hienoja sanoituksia oikeasta,realistisesta maalais-elämästä. Sanoituksissa on sanomaa, ei mitään perus rallatuksia, kuten lähes kaikki muut nykyajan biisit. Ne "diggaa" maalaiselämästä,kuten moni muukin!

Se on mua nuorempi, mutta näyttää mielestäni viiskymppiseltä... (Oisko dokannut rankasti tai jotain?) Ulkonäölleen ei tietenkään kovin paljon voi...

1135238575745.jpeg

Asenteelleen sen sijaan voi...

"vaimo heitti Jarkon ulos perheen omakotitalosta, kun selvisi, että laulajalla on jo pitkään ollut toinen nainen" (Hyi prkl!)
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1303229

Muija otti Jarkon jo takas, joten vanha uutinen. Harmi, mulle olis kelvannut.
Toissapäivänä ostin just CD:n!
Tykkään myös Ultra Brasta jota kävin kuuntelemassa ihan livenäkin.

En pidä. Toinen inhoamani suosikkoyhtye on YÖ: Väsyttääääää, tämä elämääää, on hirveääääää, kun yksin jääääääääääääh.
Ultra Bra -yhtye taas kuuluu suosikkeihini :heart:

Yhteistyössä