Alkuperäinen kirjoittaja huh:Huh mikä kapistus tuo Minskiin kirjahylly
Näytä omasi
Minskiin hyllyä voisi kutsua vintageksi, taitaa olla 60-70-luvulta? Tai sit en katsonut kunnolla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Huh mikä kapistus tuo Minskiin kirjahylly
Näytä omasi
Minskiin hyllyä voisi kutsua vintageksi, taitaa olla 60-70-luvulta? Tai sit en katsonut kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Huh mikä kapistus tuo Minskiin kirjahylly
Näytä omasi
Mulla ei ole kirjahyllyä
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Huh mikä kapistus tuo Minskiin kirjahylly
Näytä omasi
Mulla ei ole kirjahyllyä
Ahaa. *vetää johtopäätöksiä henkilöstä*
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Huh mikä kapistus tuo Minskiin kirjahylly
Näytä omasi
Mulla ei ole kirjahyllyä
Lukenut kokonaisen kirjan viimeksi peruskoulussa?
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Huh mikä kapistus tuo Minskiin kirjahylly
Näytä omasi
Mulla ei ole kirjahyllyä
Lukenut kokonaisen kirjan viimeksi peruskoulussa?
Mielenkiintoisia johtopäätöksiä teette sillä perusteella ettei mulla ole kirjahyllyä. Kirjoja on ja muuta kamaa, mutta ne eivät ole esillä. Kirjoja voi lukea myös omistamatta niitä, jos tätä ette tienneet.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Onko tuossa Minskiin rumassa kirjahyllyssä kirjoja!?! Tarkasti jos katsoo niin ehkä viisi. Tästäkö vedätte johtopäätöksen, että hän on lukenut tasan ne kirjat jotka kirjahyllyssä pölyttyy!?
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Onko tuossa Minskiin rumassa kirjahyllyssä kirjoja!?! Tarkasti jos katsoo niin ehkä viisi. Tästäkö vedätte johtopäätöksen, että hän on lukenut tasan ne kirjat jotka kirjahyllyssä pölyttyy!?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Onko tuossa Minskiin rumassa kirjahyllyssä kirjoja!?! Tarkasti jos katsoo niin ehkä viisi. Tästäkö vedätte johtopäätöksen, että hän on lukenut tasan ne kirjat jotka kirjahyllyssä pölyttyy!?
Kukas tässä on Misnkiin hyllyä tai Minskiitä arvostellut?
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Onko tuossa Minskiin rumassa kirjahyllyssä kirjoja!?! Tarkasti jos katsoo niin ehkä viisi. Tästäkö vedätte johtopäätöksen, että hän on lukenut tasan ne kirjat jotka kirjahyllyssä pölyttyy!?
Kukas tässä on Misnkiin hyllyä tai Minskiitä arvostellut?
Minä arvostelin Minskiin hyllyä, sitten minua arvosteltiin, kun minulla ei ole kirjahyllyä. Itse vedit siitä johtopääöksen ei kirjahyllyä=ei ole lukenut kirjoja. Mutta kuten Minskiin kuva todistaa ei se kirjahyllystä ole kiinni omistaako kirjoja vai ei.
joopajoo
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Huh mikä kapistus tuo Minskiin kirjahylly
Mun mielestä ihana :heart:![]()