KUVIA IHANISTA KIRJAHYLLYISTÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tarvitsisimme kipeästi kirjahyllyä, kun kirjoja on niin paljon, mutta INHOAN niitä Sotkan vai minkä lie kirjahyllyjä, jotka ovat tosi mauttomia. :/

Jostain ihanista ja vähän ehkä erilaisemmista kirjahyllyistä toivoisin kuvia! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Meillä on pilariharkoista ja itse käsitellyistä liimapuulevyistä rakennettu kirjahylly :D
Helposti muunneltavissa, helppo muutoissa ja ihan uniikki :laugh:
Kuvaa ei just tähän hätään ole.

Näitä on itseasiassa aika monilla. Pikkaisen eri versioina.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Ostin Ikeasta, musta tosi nätti ja edullinen siihen nähden millainen on.. (siis tukeva ja kaunis). Mutta mä luulen ettei Ikeakamat ole sitä mitä sä etit..

Siis kyllä ihan kaikki käy, mulla ei mitään tiettyä ole etsinnässä - kunhan se ei ole sellainen ruma Sotka-viritelmä... Hankin kuvan tänne siitä INHOKISTA, jos löydän. Etsin siis kaunista kirjahyllyä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Meillä on pilariharkoista ja itse käsitellyistä liimapuulevyistä rakennettu kirjahylly :D
Helposti muunneltavissa, helppo muutoissa ja ihan uniikki :laugh:
Kuvaa ei just tähän hätään ole.

Näitä on itseasiassa aika monilla. Pikkaisen eri versioina.

Ja jokainen itte tehty on uniikki

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Kirjojen säikytykseen minusta paras on Lundia!

Mä myös vannon Lundian nimeen.

Lundia rules. Jos kirjahyllyä tarvitaan nimenomaan kirjojen säilyttämiseen ja niitä on erilaisia ja erikokoisia. Ja paljon. Ja ulkonäköön vaikuttaa sitten korkeus, leveys ja ovien muoto. Meillä taitaa olla lähes 70 hyllymetriä lundiaa :whistle:

Vanhimmat meillä on 70-luvulta vissiin ja osa on kirpparilta. Huomenna pitäisi mennä hakemaan taas yksi lasti kierrätettyä lundiaa.

Yhteistyössä