Pinnasänkyyn patjalle suoja, meinaan itse tehdä - vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuski00
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuski00

Aktiivinen jäsen
01.05.2006
1 655
1
36
02-alueella jossakin...
Ajatuksena siis ommella itse. Jokin kosteussulkukangas ja sen päälle jokin tai parikin kerrosta, mutta mitä? Onko ideoita?

Se muovitettu frotee kun pakkaa hiostamaan niin ajattelin,että josko olisi mukavampi vaihtoehto... ja villaa en voi oman allergiani vuoksi hyväksikäyttää vaikka hyvää olisikin...ja kuulema onkin!

Sitten vielä jos jollakulla on tosiaan ideoita niin mistä saisin nuita kankaita?

fleece pitää pinnan kuivana ja siirtää kosteuden seuraavaan kerrokseen, näin ainakin kestovaipoissa, et itse en kyllä siitä tekis.. eikä nyt kyllä ideaa tule muusta kuin noista pul kankaista..

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
fleece pitää pinnan kuivana ja siirtää kosteuden seuraavaan kerrokseen, näin ainakin kestovaipoissa, et itse en kyllä siitä tekis.. eikä nyt kyllä ideaa tule muusta kuin noista pul kankaista..

Kestovaipoissa esim. taskuvaipoissa vuorina käytettävä microfleece päästää kosteuden läpi imuihin, mut kuorivaippoina käytetään ihan Polarfleeceä ja se pitää kosteuden sisäpuolella vaippaa...Eli samoin jos miettii, et kumpi sopis patjan suojaks, ni polarfleecestä tehty tietty, koska ei päästä kosteutta läpi...

Yhteistyössä