Pinnasängyn patjasta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauva tulossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauva tulossa

Vieras
Onko pinniksen patjan oltava tietyn paksuinen? Kelpaako jos tavallisesta rullapatjasta leikkaa pinniksen kokoisen patjan? Olisi vain ylimääräinen patja tuolla eikä viitsisi esim. Etolassa käydä leikkauttamassa kallista patjaa.
 
parilla kympillä saa uuden patjan. vauvalle pitäsii ostaa ihan uusi patja, mekin ostetaan vaikka periaatteessa ihan hyvä patja esikoisen jäljiltä tuola kaapissa onkin. mileuummin maksan tuon parikymppiä kuin otan mitään riskjä sen suhteen
 
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
ikeasta ostettiin sellanen suojapussillinen noin 10e.

Kuulostaa hyvältä. Ikeasta olisi kyllä tarkoitus tilata vähän muutakin että ehkä sieltä sitten samalla patjakin. Kalliit postikulut vaan Ikealla, se vähän jurppii eikä ole sieltä tehnyt mieli tilata oikein mitään aikoihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Muistan vaan että Etolassa joskus leikkautettiin mitoilla ja oli hirmu kallis.

Itse leikkautin Etolassa tavan vaahtomuovista pinnasängyn patjan muutama viikko sitten ja maksoi 17?. En nähnyt mitään syytä maksaa montaa kymppiä muualla kun tuokin riittää
 

Yhteistyössä