Pinnallinen ja tuhaakin turhempi kenkä ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Me ollaan lähdössä moottoripyörällä reisuun parin viikon päästä ja kulkuneuvon vuoksi ei voi kovin laajaa garderoobia ottaa mukaan. Matkantekoavarten ajattelin laittaa lenkkarit ja ottaa mukaan sandaalit, mutta kun mun mieli sandaaleissa on 10 sentin korko. Olis mulla lisäks varvas sandaaleita ja ballerinoja, mutta kun mä haluun ne mun uudet lemppari sandaalit. Tai sit mun pitää ostaa legionalais sandaalit, ne kun meni just rikki. Ne on toinen vaihtoehto, mitä vois harkita.
Mutta näyttääkö ihan tyhmältä kävellä lenkkarit jalassa, jos on josain, misä ei voi korkokenkiä pitää? Vai pitäskö suosiolla ottaa bellerinat toisiksi kengiksi. Vai sainko mä taas hyvän tekosyn mennä kenkäkauppaan :saint: :whistle: :snotty: :ashamed:

Siis kukaan ei antanu mulle lupaa mennä kenkäkauppaan |O
Tähän olis kuulunu vastata :kenkäkauppaan vaan :saint:
Mihin mun sit olis kuulunu sanoa, että kun pitäis muutenkin ruveta vähän hillitsemään shoppailuintoa ja mulla on kenkiä vaikka kuinka paljon :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:
Osta uudet sandaalit. Ala jo mennä sinne kenkäkauppaan, hus B)

Oi kiitos, nyt mä voin unohtaa, etä pitää säästää :ashamed:
No joo...sa nähdä, miten huomenna käy, kun menen viikottaiselle terapiakäynnilleni kaupunkiin :saint: Varsinkin kun viimeviikko jäi välistä :D

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
mitkä on legioonalaissandaalit?
terkuin tyhmä :ashamed:
shoppailua mäkin kannattaisin :saint:

Ne on ne korottomat sandaalit, missä on jonkunlanen varsi, eli ainakin nilkkaremmit. Mä oikeesti haluaisin omistaa yhdet ns. käytännölliset sandaalit...mutta toisaalta mä olen varmaan euroopan ainoa maanviljelijä, joka ei omista kumisaappaita kun yhden. (Juu, toinen on hävinny ajat siten ja jostain systä sästän sitä yhtä :ashamed: )

Ehdottomasti meet kenkä ostoksille...

Mullakin on kenkäongelma. Käyn treeneis 2krt viikossa, meen sinne lyhyissä jumppapöksyissä, hihattomassa t-paidassa ja yleensä huppari viel mukana.
Niin minkälaiset korolliset kengät niihin vois pukea seuraks... Kun jotkut prinsessamaiset korkkarit ei käy... Mut mut mut mut mitäs sitte?

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Ne on ne korottomat sandaalit, missä on jonkunlanen varsi, eli ainakin nilkkaremmit. Mä oikeesti haluaisin omistaa yhdet ns. käytännölliset sandaalit...mutta toisaalta mä olen varmaan euroopan ainoa maanviljelijä, joka ei omista kumisaappaita kun yhden. (Juu, toinen on hävinny ajat siten ja jostain systä sästän sitä yhtä :ashamed: )

ahaa, mullakin on sitten sellaiset!! jos korolliset lasketaan mukaan niitä on moneeeeettt. :D
heitä kumppari jorpakkoon ja shoppaile sellaisetkin uudet!! :saint:

ahaa, mullakin on sitten sellaiset!! jos korolliset lasketaan mukaan niitä on moneeeeettt. :D
heitä kumppari jorpakkoon ja shoppaile sellaisetkin uudet!! :saint:

Tekis kyl mieli jotain hauskan värisiä tai kuviolisia kumppareita, mutta kun mä en käytä niitä koskaan...Mutta olis se jotenkin katu-uskottavaa, että maanviljelijällä on kumisaappaat :D

Alkuperäinen kirjoittaja merili:
Mars kenkulikauppaan ja ostat ihan mitä vaan kivaa mikä menee pieneen tilaan =)

Niin, siis nyt mä sen hokasin! Uudet kengät on saatava, koska noi korollisetkin vie tilaa :saint: On ostettava jotkut, mitkä on melkein vaan pelkät pohjat ja sopii vaikka povitaskuun...ja sithän sitä voi ottaa ne toisetkin jotka vie sen kengile varatun tilan salkussa :whistle: :saint:

Niin, siis nyt mä sen hokasin! Uudet kengät on saatava, koska noi korollisetkin vie tilaa :saint: On ostettava jotkut, mitkä on melkein vaan pelkät pohjat ja sopii vaikka povitaskuun...ja sithän sitä voi ottaa ne toisetkin jotka vie sen kengile varatun tilan salkussa :whistle: :saint:

no niin homma ratkastu! tuus näyttää ostokset sitten tännekin! =)

Now you are talkin`, girl! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Ehdottomasti meet kenkä ostoksille...

Mullakin on kenkäongelma. Käyn treeneis 2krt viikossa, meen sinne lyhyissä jumppapöksyissä, hihattomassa t-paidassa ja yleensä huppari viel mukana.
Niin minkälaiset korolliset kengät niihin vois pukea seuraks... Kun jotkut prinsessamaiset korkkarit ei käy... Mut mut mut mut mitäs sitte?

Jotkut kiilakorkoiset pistokkaat?

Yhteistyössä