Pinna kiristyy!!!

Viikkoja 39+4 ja mä en jaksa enää odottaa!!! Tämä veijari on aika kova potkimaan mahassa ja lyllertäminen alkaa käydä voimille. Esikko on sopivasti alkanut kokeilla rajojaan tässä sumpussa.... Synyisi jo! Täytyy vissiin pistää kovat piippuun tänään S+S+S ja vielä vyöhyketerapiat päälle ni eiköhn se ala kyllästyä tuolla mahassa oleiluun..... :headwall:
 
JOs yhtään lohduttaa niin minäkin toivoin että vauva syntyis ja ei ainakaan meni yli. No vauva syntyi 38+6. Jokainen päivä kohdussa vahvistaa lasta ja sen suolisto kehittyy.. Meillä oli kovaa huutoa ja vatsan väännetta ensimmäiset 2kk.. En tiedä, mutta ainakin seuraavan lapseni annan rauhassa kehittyä kohdussa.. Niin ärsyttävältä kuin se kuulostaakin, niin ei sinne kukaan ole jäännyt.

No mutta itse sitten kävin lenkillä ja söin raparperisosetta.. Sanotaan että raparperi nopeuttaisi synnytyksen alkua. En tiedä auttoiko, mutta itse söin illalla ja poika syntyi aamulla.
 
Olin itse kärsimättömyys viimeiset 2 viikkoa ennen lapsen syntymää. Sitten kun vauva syntyi 5 päivää yliajalla niin tajusin että se on silloinkin vielä niiiiiin pieni...

Mutta että sitä pinnan kiristystä ja turhautuneisuutta..karseeta. Koita kestää!
 

Yhteistyössä