Alkuperäinen kirjoittaja Linnea:Alkuperäinen kirjoittaja +00+:Alkuperäinen kirjoittaja Linnea:Toisella selailemalla pääsi, googlen ei. Oli useampi huvipuisto vaihtoehtona.
Millä selaimella pääsit?
Explorerilla
mul aukee mozillalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Linnea:Alkuperäinen kirjoittaja +00+:Alkuperäinen kirjoittaja Linnea:Toisella selailemalla pääsi, googlen ei. Oli useampi huvipuisto vaihtoehtona.
Millä selaimella pääsit?
Explorerilla
Alkuperäinen kirjoittaja minä:eikös tuuti vähän yli euron maksa 1,20-1,35
että hyötyykö tosta sitten??
Alkuperäinen kirjoittaja kuka tietää rannekkeista:Siellä säännöissä sanottiin että ranneke on yli 120 cm:lle - eli eikö pienemmät lapset sitten voi niitä käyttää?!? :attn: Eikö se olisi aika tyhmää - sehän olisi vaan koululaisille sitten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:eikös tuuti vähän yli euron maksa 1,20-1,35
että hyötyykö tosta sitten??
Alkuperäinen kirjoittaja köyhänanna:Voix sitä kantta hieman raottaa kaupassa, että saa koodit ylös?
Alkuperäinen kirjoittaja täytyy:olla se kesäkis kansi tuutissa ja sen kääntöpuolella koodi joka syötetään sit
Alkuperäinen kirjoittaja vieras::attn:
linnanmäki 135
särkänniemi 11
tykkimäki 439
powerpark 460
ranua 496
ranneketta jaljellä
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras::attn:
linnanmäki 135
särkänniemi 11
tykkimäki 439
powerpark 460
ranua 496
ranneketta jaljellä
särkkään oli enää 7
Alkuperäinen kirjoittaja tuutti:Meillä sivu on toiminut sivu hyvin kaikilla kolmella selaimella. Sivulla näkyy jäljellä olevien rannekkeiden määrä. Särkänniemen rannekkeet loppuvat ihan kohta ja lintsin luultavasti huomenna. Meidän perheessä aloitettiin kerääminen eilen ja saatiin jo 2 ranneketta tilattua. Tuutteja kun sai citymarketista 2e/6kpl monipakkaus. Tällöin rannekkeen hinnaksi tulee siis 6,67e. Pitää vaan olla tarpeeksi uusi monipakkaus. Suklaissa tuntui riittävän 11/2010, mutta mansikoissa piti olla 12/2010
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras::attn:
linnanmäki 135
särkänniemi 11
tykkimäki 439
powerpark 460
ranua 496
ranneketta jaljellä
särkkään oli enää 7
ja lintsiin 131eli tilanteet muuttuu
Alkuperäinen kirjoittaja aksu:mä ostin eilen 12/2010 eikä ainoossakaan ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja tuutti:Alkuperäinen kirjoittaja aksu:mä ostin eilen 12/2010 eikä ainoossakaan ollut.
Meille ostettiin mansikka, kuningatar, kinuskitoffee 12/2010 ja suklaa 11/2010 ja kaikissa oli kilpailutunnukset ja koodit. Ei tuohon sitten kai voi kuitenkaan luottaa. Me luotettiin kyllä ensimmäisen tarkastetun pakkauksen jälkeen.