Ping-pong Online'sta tilanneet kokemuksia!?

Olisiko millaisia kokemuksia muilla Saksasta Ping-ponngista tilamisesta?
Tilasin itse helmikuussa vaunut ja turvakaukalon, kaukalo tuli alle kuukaudessa (pitkät toimitusajat on tiedossa, olin ottanut huomioon), mutta vaunuista ei ole mitään kuulunut (2,5kk). Eikä s-postiin ei ole ainakaan heti vastattu.

Onko jollain jäänyt tuosta kaupasta tavara kokonaan saamatta? Tilasin juuri sieltä, koska täällä palstalla sitä suositteli joku, että hitaas, mutta luotettava.

Ja jos joku on joutunut omaansa vaatimaan tuosta tai jostain muusta ulkomaalaisesta nettikaupasta,miten olette menetelleet?

Enkä viitsi kuunella saarnoja "mitäs menit ulkomailta tilaamaan", haluaisin oikeasti aiheesta kokemuksia (eikä kuulopuheitsa).

Olenpas vähän onneton... :'(
 
hyviä kokemuksia
Tilasin kaverin kanssa kimpassa turvaistuimet ja just sen kaverin värin takia kesti ja kesti ja kesti. En muista montako viikkoa mutta useita. Kaveri alkoi jo hermostua ja vittuilla että olisi voinut hakea jonkun toisen värisen kaupasta mutta lähti mukaan kun suosittelin.

Tuli ne sitten lopulta, ei mitään valittamista, ja kaverikin leppyi. :) Meillä siis tulivat samassa paketissa vaikka meidän tilaamamme väri oli ihan varastotavaraa.

Jos olet maksanut Visalla voit ilmoittaa Luottokunnalle ja he hoitavat sotkun puolestasi. Ole kuitenkin vielä yhteyttä kauppaan, minä olen saanut aina kaikkialta Saksasta nopeaa ja ystävällistä asiakaspalvelua ja puhuvat ihan kohtuullista englantia (minä en osa saksaa).
 
-
Googlella löytyy paljon huonoja kokemuksia muiltakin suomalaisilta palstoilta kuin täältä. Minäkin tilasin sieltä, koska nopealla tsekkauksella silloin löysin vain kehuja... Omat tavarat tuli kai reilussa 2kk:ssa ja jouduin kyllä kyselemään ja painostamaan niiden perään. Sain vastaukset sähköposteihini eli siinä ei ollut ongelmaa. En kyllä aio enää tilata sieltä. Olin vähän kauhuissani, kun tilauksen jälkeen löysin niitä huonoja kommentteja tilanneilta.

Luottokorttiyhtiöltähän saa kyllä rahat, jos tavaraa ei kuulu. Ilmeisesti myös, vaikka olisi tehnyt ennakkomaksun. Siksi tilaan Suomessakin aina luottokortilla enkä verkkopankilla, jos ei ole ihan 100% varma iso tuttu nettikauppa kyseessä.
 
Ei ole juuri tuosta kaupasta kokemusta, mutta muista saksalaisista kyllä.

Ehdotan, että jos eivät muutaman päivän sisällä vastaa s-postiin, niin soita sinne.

Minulla ei ole koskaan ollut mitään vaikeuksia eurooppalaisten nettikauppojen kanssa. Olen sujuvasti muuttanut tilauksiani ne jo tehtyäni s-postitse tai puhelimitse, kysellyt lisäneuvoja puhelimitse jne.

Lataa tietokoneeseesi skype ja soita sen kautta, niin soitat melkein ilmaiseksi.
 
d
Ostin vaunut. Tulivat nopeasti ja kotiovelle. Kuukauden päästä käyttöön otettaessa huomasin vian (haittasi käyttöä!) vaunuissa. Yritin saada yhteyden firmaan sähköpostitse, mutta monen kerran yrittämisen jälkeen luovutin, tilasin korjaukseen tarvittavan osan suoraan vaunujen tehtaalta (tai mistä lie tulikin) ja sain jotenkuten vaunuista käytökelpoiset.

En siis todellakaan suosittele kyseistä puljua.
 
vieras
Itse olen lukenut puolesta ja vastaan. Joillekin vastataan tosi nopeasti ja asiat hoituu, mutta toisilla on sitten käynyt päinvastoin. Ei mitään vastauksia ja ovat sitten pitkien aikojen odottelun jälkeen peruneet kaupat tai uhanneet perua ja sitten vasta on tullut vastauksia.

Sen perusteella mitä itse olen lukenut ko. puljusta en kyllä lähtisi heiltä tilaamaan. Ja olen kyllä ulkomailta tilannut, joten en sen takia valita. ;)
 
mmm
Me tilattiin vaunut ja turvakaukalo. Tulivat juuri niinkuin lupasivatkin. Nopeammin tuli meidän gessleinin vaunut kuin jos olisimme ostanut vaunuaitasta gessleinit. Että meillä ei ole mitään huonoa sanottavaa kyseisetä puljusta :) Tilaan uudestaankin jos tarvetta tulee. Huomattavasti halvemmat hinnat!!!! Ja visalla kun maksaa niin on kuitenkin suht turvallista.
 
"Kirsi"
Tilasin maaliskuussa rattaat Saksasta Ping pong for girls and boys liikkeestä, ei ole vieläkään tulleet 2 kk jo mennyt, eivät vastaa enää posteihin... vaikuttaa aika huonolta...
 
"vierailija"
[QUOTE="Kirsi";23758807]Tilasin maaliskuussa rattaat Saksasta Ping pong for girls and boys liikkeestä, ei ole vieläkään tulleet 2 kk jo mennyt, eivät vastaa enää posteihin... vaikuttaa aika huonolta...[/QUOTE]

Sama tilanne täällä.

Tilaus 31.3.2011 arvioitu toimitus piti olla 15.4. Useita meilejä 20-29.4 aikana ei vastausta. Soitto 2.5 (kun vihdoin pääsin läpi), puhelimessa sanottiin, että Kahden viikon päästä tavarat Suomessa ja, että viikon sisään saan tracking numeron sähköpostilla ja tavarat lähtevät Saksasta. 14.5 pelkkää kohinaa ja tavararoita ei näy. Lähetin tänään taas meiliä ja uhkasin perua kaupan jos heistä ei kuulu mitään piakkoin.

Todella ala-arvoista asiakaspalvelua tai oikeastaan kokonaan sen puutetta. Täysin vanhanaikaiset nettisivut, jossa ei käy mitenkään ilmi, mitä tavaroita on varastossa ja mitä pitää tilata. Sitä ei myöskään kommunikoida asiakkaalle.

Varmaan jos tilaa Saksalaisia merkkejä (onko ne nyt sitten Teutonia ja Gesslein tms.) niin toimitusajat nopeat. Meillä tilaus Phil & Teds vaunuista ja varmaan lähtivät kävellen Uudesta-Seelannista hakemaan...

P**ka paikka. En suosittele.
 
huonoKokemus
Itselläni on myös erittäin huono kokemus firmasta nimeltä Ping-pong.

Erehdyin tilaamaan sieltä matkasängyn kun heidän kotisivullaan nimenomaan isolla mainostettiin että kyseisen tuotteen toimitusaika on 1-2 viikkoa. Koska matkalle lähtöön oli vajaat 4 viikkoa, ajattelin että sänky ehtii mukaan hyvin. Vaan eipä ehtinyt.

Tuotteen tilausta seurasi automaattinen sähköposti, joka ilmoitti arvioiduksi toimitusajaksi vko 20 (mikä olisi ollut OK). Toimitusaika kuitenkin meni ohi, eivätkä vastanneet sähköpostiin eivätkä puhelimeen. Lähetin joka päivä viestin, joissa joka kerta painokkaammin kerroin, että haluan perua tilauksen mikäli se ei saavu ennen 3.6. En saanut mitään vastausta, joten tilasin luottokunnasta reklamaatiolomakkeen ennen matkalle lähtöä.

Juhannusviikolla alkoi tulla lisää automaattiviestejä, joissa sanottiin että tuote on pian lähdössä. Vastasin jokaiseen, että haluan perua tilauksen. Lopulta DPD:ltä tuli viesti että tuote on matkalla kohti Suomea. Ajattelin lähettää vielä yhden viestin jossa kysyn, miksi he eivät vastaa mihinkään tiedusteluihin ja miksi he väkisin lähettävät tuotteen yli kk myöhässä lukuisisita perumispyynnöistä huolimatta. Kerroin myös epäileväni ettei koko firmaa ole olemassakaan ja että olen tekemässä heistä valituksen luottokuntaan. Lyhyt vastaus tulikin noin 2 minuutissa. Siinä pyydettiin minua rejektoimaan DPD:n toimitus, jolloin he palauttavat rahat takaisin välittömästi. No uskaltauduin tekemään niin, katsotaan näenkö rahojani enää koskaan :)
 

Yhteistyössä