Pin on julkkis vauvapalstallakin.

  • Viestiketjun aloittaja näin
  • Ensimmäinen viesti
Ajan Tappaja
Epäilen vahvasti, etteivät ilkeät kommentoijat jotenkin pidä tätä kirjoittamista todellisena. Empatiankyvyt eivät riitä nettimaailmaan. Onhan toki olemassa ihan oikeasti sairaitakin ihmisiä, mutta että näin monta? Ihan tavallisia peruspulliaisia, joilla eivät vaan henkiset kyvyt riitä näinkin vaativalle palstalle. ;)

En tarkoita tällä sitä, että tuollaista pitäisi hyväksyä, jättää omaan arvottomuuteensa, jos vain mahdollista.

Pinille kovasti voimia, neuvoja tai olettamuksia mulla ei ole antaa, täysi mysteeri mulle videon katsottuani, paitsi ettei vaikuta kyllä miltään autistiselta jutulta, näkyis sitten muuallakin jo.
 
  • Tykkää
Reactions: Pin
säpäle harmaana
Palstalla voi olla julkkis, jos koko ajan tuo itseään esille ja pyörii täällä päivittäin. Seiskaan ei kuitenkaan kannata ottaa yhteyttä: Palstajulkkis ei kiinnosta edes sitä aviisia tai sen lukijoita.
No eikö täällä ole siinä tapauksessa aika paljonkin meitä julkkiksia. Kyllä minä sanoisin, että Pinin ei ole tarvinnut tuoda itseään kovinkaan paljon esille. Joku muu näyttää kyllä huolehtivan siitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
Ai taas näitä tälläsiä täällä. Käsittömätöntä!

Tässäpä teille säälittäville, kateellisille ja vihaisille pahojen viestien kirjoittajille vähän huomiota:

Mun käy teitä sääliks.:(
Tässä olis teille muutama teksti. Lukekaa ajatuksella.



"It is never wise to seek or wish for another's misfortune. If malice or envy were tangible and had a shape, it would be the shape of a boomerang."

"Envy is the art of counting the other fellow's blessings instead of your own."

"Jealousy is simply and clearly the fear that you do not have value. Jealousy scans for evidence to prove the point - that others will be preferred and rewarded more than you. There is only one alternative - self-value. If you cannot love yourself, you will not believe that you are loved. You will always think it's a mistake or luck. Take your eyes off others and turn the scanner within. Find the seeds of your jealousy, clear the old voices and experiences. Put all the energy into building your personal and emotional security. Then you will be the one others envy, and you can remember the pain and reach out to them."
 
Miten niin tiedetään et kuka ja kelle soitit? Eli kuvittelet et sut tiedetään hyvinkin täällä?

Ja toisekseen, kyllä se kaverikin joskus kyllästyy kun kaikki sille itket.. eiks oo vähän ihmeellistä et koet et sun pitää nyt tästäkin ketjusta jollekin soittaa ja hakee myötätuntoo?

Joo, nuo kommentit sun ja miehes ulkonäöstä yms. menee liian pitkälle joillakin mut pitäis olla paksumpi nahka jos tänne elämäänsä vuodattaa.. Mä en edes tajua miks joku haluis tänne vuodatella ja kertoa kaiken?

Kiinnostaisko sua esimerkiks olla seuraava kaksplussan bloggari tms.?

Toivottavasti teidän perheen ongelmat selviytyy vihdoin ja saatte jatkaa parempaa elämää =)
Ei kyllä kyllästy, ei tulisi mieleenkään.
Kenelle henkisesti suurinpiirtein terveelle ihmiselle tulee mieleen "kyllästyä" kaverin ongelmalliseen tilanteeseen, josta hän luonnollisesti jonkin verran puhuu?

Sun arvo- ja ajatusmaailmastahan tuo kertoo. Ilmeisesti itse olet valmis hylkäämään ystävän heti, kun hänellä on vaikeaa?
 
Pin
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29928181:
No eikö täällä ole siinä tapauksessa aika paljonkin meitä julkkiksia. Kyllä minä sanoisin, että Pinin ei ole tarvinnut tuoda itseään kovinkaan paljon esille. Joku muu näyttää kyllä huolehtivan siitä.
Niinpä, esim neljä erilaista "pin valvoo yöt"-ketjua joista yksikään ei ole itse aloittamani. Eivät ole pahantahtoisia, mutta imeisesti ihmisiä kiinnostaa kun aloittavatkin ketjuja aiheesta ja kommentoivat sitten niihin. Ne ketjut mitä olen itse aloittanut joskus (en edes vähään aikaan) ovat olleet tyylillä "onko vinkkejä, tässä oireet". En kyllä ole kovasti tämän asian vuoksi nähnyt vaivaa pysyäkseni jotenkin esillä, vaikka kivaltahan sekin tuntuu, kun on niin monta tsemppaavaa ja vastausta odottavaa puolituntematonta ja tuntematontakin.

Kiitän taas kerran kaikkia tsemppaavia ja neuvoa antaneita ihania ihmisiä, jättihalaus teille! :)
 
Trollaajat ovat tosielämässäkin psykopaattisia ja sadistisia ihmisiä.
Tutkimus: Internetin trollaajat ovat sadistisia, narsistisia ja psykopaattisia - Verkkokeskustelut - Tiede - Helsingin Sanomat

Se veemäinen persoona mikä täällä siis joillakin kirjoittelijoilla näkyy, on ihan todellinen.
Tämän jos pystyy muistamaan että kyse on jossain määrin häiriintyneistä, niin ehkä on helpompi jättää ne omaan arvoonsa, ainakin itselle silloin on helpompi, kun ymmärtää että ne eivät vaan kykene toimimaan kuten me ns normaalit...

Voimia Pinille ja perheelle, lapsen sairaus on kamala asia.
 
  • Tykkää
Reactions: Pin
Pin
Ja varotusta muuten niille jotka ärsyyntyvät oli sitten hehkuttamassa tai surkuttelemassa. Kun (KUN) tämä ongelma on ohi, tulen hehkuttamaan onnea niin maan perkeleesti. Todennäköisesti aloitan julkisuudenkipeänä oman ketjunkin siitä, kuinka ihanaa elämä on. Varokaa vaan. Saatan myös erinäisissä ketjuissa hehkutella asiaa, eli LEUHKIA.

:xmas: Odotan innolla, että pääsen vielä joskus ihan kunnolla hehkuttelemaan arkeamme.
 
sirious
voimia teille äläkä korvaa lotkauta noille ilkeilijöille!

Tämä nyt voi olla turhaa "pelottelua", en tarkoita tätä sellaiseksi, mutta tuli vaan mieleen varoittaa yhdestä asiasta. Nimittäin itselleni kävi niin, että kun todella raskas ja uuvuttava elämänvaihe päättyi, tuli sellaisia burnout oireita.

Kun teilläkin helpottaa, niin älä ihmettele, jos yhtäkkiä oletkin aivan romahtamispisteessä. Se menee ohi kyllä. Ihminen on niin metka olento. Se jaksaa, kun on pakko.

Mutta vielä kerran tsemppiä!
 
Voi morjens mitä sankareita tänne taas eksynyt:D On se niin väärin pyytää apua tai juurikin sitä vertaistukea (joka voi henkisesti auttaa tosi paljon) kun elämässä on vaikeampi tilanne. Onhan se myös äärimmäisen pöyristyttävää hakea sitä mammapalstalta kypsien ihmisten parista:rolleyes: Yksin pitäisi pärjätä ja silleen! Nuo tyypit ei kyllä tosielämässä pärjää saatikka onnistu saamaan oikeita ystäviä, mutta silti huolestuttavaa että jonkun lapsen ongelmasta noin joku provosoituu:O Hullu maailma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Luulen ettei ne ymmärrä ulkomaanmurretta :)
No tuossa ei vaikeaa sanaa joukosta löydy, uskon vahvasti että jokainen ymmärtää.
Jotkut asiat vaan "kuulostaa"" ja iskee paremmin, kun ne on Lontooks.
 
Ja varotusta muuten niille jotka ärsyyntyvät oli sitten hehkuttamassa tai surkuttelemassa. Kun (KUN) tämä ongelma on ohi, tulen hehkuttamaan onnea niin maan perkeleesti. Todennäköisesti aloitan julkisuudenkipeänä oman ketjunkin siitä, kuinka ihanaa elämä on. Varokaa vaan. Saatan myös erinäisissä ketjuissa hehkutella asiaa, eli LEUHKIA.

:xmas: Odotan innolla, että pääsen vielä joskus ihan kunnolla hehkuttelemaan arkeamme.
Kyllä! Sitten pidetään kunnon bileet!!!!!:heart:
 
Trollaajat ovat tosielämässäkin psykopaattisia ja sadistisia ihmisiä.
Tutkimus: Internetin trollaajat ovat sadistisia, narsistisia ja psykopaattisia - Verkkokeskustelut - Tiede - Helsingin Sanomat

Se veemäinen persoona mikä täällä siis joillakin kirjoittelijoilla näkyy, on ihan todellinen.
Tämän jos pystyy muistamaan että kyse on jossain määrin häiriintyneistä, niin ehkä on helpompi jättää ne omaan arvoonsa, ainakin itselle silloin on helpompi, kun ymmärtää että ne eivät vaan kykene toimimaan kuten me ns normaalit...

Voimia Pinille ja perheelle, lapsen sairaus on kamala asia.
Näin varmasti on, mutta aina ei vain voi olla hiljaa.
Ja ei halua että Pinille tulee sellainen olo että hän olisi täällä yksin - kukaan ei tue (jos fortsukin on muualla), koska näin ei tosiaan ole, onneksi täällä on tosi monta, jotka ovat hengessä mukana ja tukevat Piniä!

Vois kait sitä ainakin yrittää ignoorata kokonaan nuo sairaat yksilöt, sillähän niistä pääsis.
 
Viimeksi muokattu:
"hohhoijaa"
Voi morjens mitä sankareita tänne taas eksynyt:D On se niin väärin pyytää apua tai juurikin sitä vertaistukea (joka voi henkisesti auttaa tosi paljon) kun elämässä on vaikeampi tilanne. Onhan se myös äärimmäisen pöyristyttävää hakea sitä mammapalstalta kypsien ihmisten parista:rolleyes: Yksin pitäisi pärjätä ja silleen! Nuo tyypit ei kyllä tosielämässä pärjää saatikka onnistu saamaan oikeita ystäviä, mutta silti huolestuttavaa että jonkun lapsen ongelmasta noin joku provosoituu:O Hullu maailma.
Ootko tosissas? Sullahan sitä elämänkokemusta löytyykin niin hitokseen..
 
Pin
Vatsassa ei ollut ainakaan ultran mukaan mitään, mutta tällähän voidaan poistaa vain rakenteelliset asiat (paitsi suolen), eli ei toiminnallista puolta. Lapselle laitetaan nyt maanantaina nenästä masuun se mittari ja katsotaan, kuinka paljon tämä refluksia on tekijänä, kun se varmasti ainakin yksi (tuskin ainoa) on. Siksi vasta maanantaina, että ilman nykyistä lääkettä pitää olla ottamatta viikko. Sitten aivosähkökäyriä tullaan ottamaan tulevalla viikolla ja se neurologikäynti on vasta sitten. Olin ymmärtänyt siis väärin, lääkäri oli videon kanssa keskustellut neurologin kanssa jatkosta, se käynti ei ollut tänään. Vain molempien ultraukset ja keskustelua jatkosta.
 
  • Tykkää
Reactions: chef ja Lispetti
dera
[QUOTE="hohhoijaa";29928517]Ootko tosissas? Sullahan sitä elämänkokemusta löytyykin niin hitokseen..[/QUOTE]

Saat kruunun laajimmasta elämänkokemuksesta, mikä vei ystävällisyydenkin.
Ehkäpä tuo kimaltava timanttikruunu lohduttaa.
 
joku johonkin vastannut
Hyvä, että lapsi pääsee tutkimuksiin. Toivotaan, ettei ole mitään vakavaa, mutta kuitenkin syy löytyisi ja ennen kaikkea helpottaisi jossain vaiheessa.

Jaksamista ja voimia.
 
niknik
Ton kateuskortin voisinkin nostaa esille. Lapsille on tyypillistä kadehtia ihmisiä joille sattuu vaikkapa tapaturma ja kun nämä saavat sitten sitä huomiota luonnollisestikin asian tiimoilta. Katsoin joskus dokkarin niistä vanhemmista joilla tuo jäi päälle. Jotkut aikuiset voivat siis ihan oikeasti jopa kadehtia sitä, että toisilla on ongelmia ja se vasta ärsyttääkin, jos ko ihmistä tuetaan eli saa sitä HUOMIOTA. Sairaimmat saattaa jopa sairastuttaa omat lapsensa jotta pääsisivät säälin kohteiksi. Tällä siis en tietenkään tarkoita, että niin sairaita ihmisiä olisi tässä ketjussa, mutta se on tuollaisen ääripää.

Mulle tulee heti tämä mieleen, jos jotain ärsyttää toisen saama vertaistuki jne tällaisessa asiassa. Jotenkin niin kummallista ajatella, että KETÄÄN normaalia ärsyttäisi jos toinen itkee kun lapsella on hätä ja itsekään ei enää jaksa.

Ja että olisin jotenkin mielissäni tästä tilanteesta ja ihan vain koska haluan...julkisuutta... mammapalstajulkisuutta. Mitä vit... :D
Luin sen toisen ketjun ja tuli tuo sama mieleen.
Ja siitä taas tuli mieleen, kun viime vuosina esim. Briteissä poliisi on pidättänyt joitain liian pitkälle menneitä nettitrollaajia, ja kaikille niille on ollut yhteistä se, että eivät ainakaan näytä miltään menestyjiltä :D

Tsemppiä nyt vaan multakin, ja sitten kun teillä tilanne selviää, mäkin tulen hehkuttamaan siihen sun LEUHKIMISketjuun niin, että se pysyy palstan etusivulla ainakin puoli vuotta :)
 

Yhteistyössä