Pimitättekö miehiltänne vaateostoksia?

Rukoilijasirkka
Mä en ymmärrä sitä pimittämistä. silloin joku on vialla, eli joko nainen ostelee liikaa tai sitten mies on tosi pihi ja määräilevä. Sulla sit vissiin se pihi. ikävää, että et saisi hankkia mitään kivaa.
 
En pimitä. Ostan aina vaatteet omalla tililläni olevilla rahoilla. (Kerran vuosia sitten käytin miehen rahoja vaateostoksiin ja maksoin rahat jälkeenpäin hänelle takaisin.) Silloin tällöin mies huomauttelee ostelustani ja vastaan siihen vähän naureskellen, että "pää kiinni". En ostele mielestäni mitenkään tolkuttomia määriä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja wilma83:
Mulla on niiiin pihi mies että jätin kertomatta kun ostin itselleni ja lapselleni hieman uutta.....muuten en sais ikinä mitään ostaa....
täh? en todellakaan. Omilla rahoillaan meillä saa ostaa vaatetta kun tarvitsee. MOlemmat tiedämme, että ei ole rahaa ylimääräiseen.
 
En pimitä, mutta joskus tekisi mieli, kun vähän nolottaa ostelu. Mun vaateostoksethan ei tee kuin muutaman euron kuukaudessa, kun kirppareilta ostelen, ja miestä ne ei ole koskaan haitanneet, eli pimittäminen olis ihan tyhmääkin. Olen vaan ite niin saita, että pimittäisin samalla vähän itseltänikin, jos pimittäisin.

En kuitenkaan yleensä esittele ostamiani vaatteita, koska miestä ei kiinnosta. Sanon vaan, että ostin sellaset ja ne makso sen verran.
 

Yhteistyössä