Pimentävät verhot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
hobbarista 60e

kiitti, onko muilla? jotex, anttila, ellos?

JOO JA TIEDÄN KO PAIKKOJEN NETTIOSOTTEET, ihan sillä kyselen täällä että jos joku tietää/on ostanut niin vältyn joka putiikin sivujen selaamiselta....

Alkuperäinen kirjoittaja jippu:
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
hobbarista 60e

kiitti, onko muilla? jotex, anttila, ellos?

JOO JA TIEDÄN KO PAIKKOJEN NETTIOSOTTEET, ihan sillä kyselen täällä että jos joku tietää/on ostanut niin vältyn joka putiikin sivujen selaamiselta....

Hobbaris on halvimmat, anttilas makso 39 ? kappale.

ihan kangaskaupasta oon metritavarana ostanu.Värejä löytyy monia.
Tois ja viime kesänä ostin ja olis jääny mieleen et 9.90-13.90? metriltä.Voin muistaa kyl jhan väärinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan kangaskaupasta oon metritavarana ostanu.Värejä löytyy monia.
Tois ja viime kesänä ostin ja olis jääny mieleen et 9.90-13.90? metriltä.Voin muistaa kyl jhan väärinkin.

no helvata sentään... en mä aatellu ollenkaan että tottahan sitä kangasta saa ettei tarvii ostaa valmisverhoja.... hyvä minä!!!! kiitos tästä!!! eikun eurokankaalle!!

viime kesänä ostetut on pojan huoneessa sellaset siniharmaat ja mun mielestä ok.Tuntuvat omituiselta kun koskee muttei silmällä näy että ovat erokoisemmat.
Tytön pimentävät oon harsinu tavis verhojen kans yläreunasta yhteen ja pimentävää ei siis näy.
Meilläpä ei tarvi valosalla enää nousta ennen kukkoa :-))

Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:
Niin lisään vielä, että eurokankaassa oli jotain pimentäviä kankaita, mutta ne oli mun mielestä ihan hemmetin rumia :ashamed:

pitää käydä kattoo millasia kankaita on tarjolla, mä haluan ihan yksiväriset makkariin....

Yhteistyössä