Pimennysverhokangas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arew
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Arew

Vieras
Oletko ollut tyytyväinen pimennysverhokankaasta tehtyihin verhoihin makuuhuoneessa? Siis pimentävätkö hyvin? Paljonko kankaan metrihinta oli noin suunnilleen? En siis tarkooita rullaverhoja, vaan ihan verhotankoon ripustettavia.

Kellään kokemuksia? Rullaverho ei käy mun ikkunaan, koska en ole löytänyt mistään 2,5m leveää. Mietin, onko noista valkoisista pimennysverhokankaista mihinkään, tummat ei sovi tähän huoneeseen (jos sopisi, laittaisin varmaan mustat pussilakanat).

olen ollut ihan tyytyväinen, mutta verhotanko on yleensä ikkunasta jonkun sentin ulospäin jolloin sinne jää rako ylös ja sivuille joista valo paistaa.

mä oon mökille tehny niin että ostanut sitä verhovaijeria ja koukut+lenkit ja laittanu sen verhon menemään ihan ikkunan myötäisesti, silloin pimentää parhaiten. Mutta täällä paistaakin aurinko 24/7 kesällä....

meille tuli justiinsa tilanjakajaksi keittiön ja olohuoneen välille pimennysverhokangasta, oli muuten vaivalloinen ommeltava prkl.. onko kellään tietoa voiko sitä värjätä kangasvärillä? tuo näyttää niin likaiselta valkoisia seiniä vasten..

Yhteistyössä