Hömppä äippä
En tiedä mikä minua vaivaa kun joka päivä kun tulee ilta niin alkaa kaikki kamalat asiat pyöriä päässä! En saa unta kunnes olen kauan pyöritellyt sängyssä ja surutellut. Pelkään kovasti että läheisille tai täällä kotona tapahtuu jotain kamalaa!! Sitten vielä nuo lehtien otsikot ym..kun pienille tapahtuu jotain tai kun omat vanhemmat satuttavat pieniään.. En ymmärrä!! Ja miten se voikin koskea niin PALJON että ihan itken iltaisin..kyse on vieraista ihmisistä joita en edes tiedä!! Olen yrittänyt puhua miehelleni mutta mitenkäs hän minua auttaisi!? Hän on yrittänyt syleillä ym mutta kun ei minun ajatuksiani saa mitenkään pois! Meillä on kaksi pientä lasta joita rakastan koko sydämmestäni!!!!
Ihmettelen vain että mikä minua vaivaa!? Miksi kaikki sattuu niin kamalan paljon etten pysty saamaan niitä mielestä pois!? Miten kauan tätä jatkuu..vai loppuuko tämä koskaan!! Tuntuu että pää alkaa pian sekoamaan!!! Haluaisin vain keskittyä nykyhetkeen ja elää päivän kerrallaan mutta kun sisällä on niin kamalan paha olla!! Nytkin sattuu ja paljon!!!! Ja taas on poru kurkussa!!! Ei kai se miehestänikään ole mukavaa kun joka ilta itken ja olen aivan maassa..ja kun mikään ei tahdo auttavan!! Huomenna alkaa taas uusi viikko ja mies menee töihin..en mitenkään haluaisi jäädä yksin..tai onhan lapset täällä. Mies kyllä on päivätöissä että tulee iltapäivällä kotiin..
On tämä kamalaa!!! Miten voikin kaikki näin paljon sattua!!
Mielessä pyörii nyt enimmäkseen se kun lehdestä luin äidin tappaneen vauvansa! Käy niin sääliksi niitä pieniä ja miten paljon sellaista mailmassa tapahtuukin..
Mutta kun nuo ajatukset tuntuvat tekevän minut hulluksi..
En tiedä mitä tehdä!?!?
Olenko tulossa hulluksi!?! :'(
Ihmettelen vain että mikä minua vaivaa!? Miksi kaikki sattuu niin kamalan paljon etten pysty saamaan niitä mielestä pois!? Miten kauan tätä jatkuu..vai loppuuko tämä koskaan!! Tuntuu että pää alkaa pian sekoamaan!!! Haluaisin vain keskittyä nykyhetkeen ja elää päivän kerrallaan mutta kun sisällä on niin kamalan paha olla!! Nytkin sattuu ja paljon!!!! Ja taas on poru kurkussa!!! Ei kai se miehestänikään ole mukavaa kun joka ilta itken ja olen aivan maassa..ja kun mikään ei tahdo auttavan!! Huomenna alkaa taas uusi viikko ja mies menee töihin..en mitenkään haluaisi jäädä yksin..tai onhan lapset täällä. Mies kyllä on päivätöissä että tulee iltapäivällä kotiin..
On tämä kamalaa!!! Miten voikin kaikki näin paljon sattua!!
Mielessä pyörii nyt enimmäkseen se kun lehdestä luin äidin tappaneen vauvansa! Käy niin sääliksi niitä pieniä ja miten paljon sellaista mailmassa tapahtuukin..
Mutta kun nuo ajatukset tuntuvat tekevän minut hulluksi..
En tiedä mitä tehdä!?!?
Olenko tulossa hulluksi!?! :'(