Pilttipurkkeja, vessapaperirullia ja pesupalloja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä säästetään vähän kausittain. Jos sattuu olemaan "askarteluputki" päällä niin katsotaan vähän tarkemmin mitä viskataan roskiin ja mitä ei. Jogurttipurkkeja vesivärimaalaukseen vesikipoiksi, paperirullan hylsyjä, pahvilaatikoita, rasioita, värikkäitä papereja, kortteja, pahveja, ihan mitä vaan. Pitää tosin olla nopea kun mies on kovin innokas polttamaan kaiken liikenevän mitä löytää ;)

mä säästän kaikenmailman pahvipakkaukset, kanamuna kennot, paperihylsyt.. kaiken mahollisen :D pyydän niitä jopa naapureilta ja sukulaisilta. Osa menee lasten askarteluihin, mutta surin osa menee mun harraste käyttööni. Käärmeille piilopaikoiksi xD

Mä yritän joskus jotain jättää mutta sitten tuo mun rakas mies tulee ja laittaa ne roskiin.
Yritän siis piilottaa nuo askartelutarpeeni, välillä paremmalla tuloksella ja välillä vähän huonommalla.
Yritn tuossa esim. säästää sellaiset saarioisten kerroskiisseli purkit rairuohonkasvatukseen, mutta mutta eipä niitä enään ole....

No vessapaperirullista tulee joskus niitä peruskiikareita. Oon vähän huono keksimään, mulla pitäis olla aina joku malli.
Itselläni on pilttipurkeissa vessan kaapissa kynsisaksia, pinsettejä, kajaali yms. Talouspaperirullan halkaisen, päällystän kelmulla ja laitan sitten siihen päälle kuivumaan esim marsipaanilehtiä, jotka tulee kakkuun.

Yhteistyössä