Meidän vauva syö purkkiruokia. Lämmitän ruuan mikrossa purkissaan ja siitä lusikoidaan nassuun. Aina, ennen kuin ehdimme purkin lopettaa, ehtii loppu sose jäähdyttyään muuttua vetiseksi velliksi. Mistähän johtuu? Olen huomannut tämän nimen omaan Piltti-merkkisten kanssa, soseet on niitä sileitä kasvis-lihasoseita (5-6 kk). Onko muilla tällaista havaintoa, teenköhän jotain väärin lämmityksessä?
Nyt en kaipaa saarnaa siitä, kuinka suuri vääryys on lasta kohtaan syöttää hänelle purkkiruokia, ihailen todella naisia, jotka kaiken kodinhoidon ja lastenhoidon lomassa onnistuvat tekemään itse vauvansoseetkin, mutta itse olen elämäntilanteessa, jossa se ei ole mahdollista, enkä aio potea asiasta huonoa omaa tuntoa... :saint:
Nyt en kaipaa saarnaa siitä, kuinka suuri vääryys on lasta kohtaan syöttää hänelle purkkiruokia, ihailen todella naisia, jotka kaiken kodinhoidon ja lastenhoidon lomassa onnistuvat tekemään itse vauvansoseetkin, mutta itse olen elämäntilanteessa, jossa se ei ole mahdollista, enkä aio potea asiasta huonoa omaa tuntoa... :saint: