Pilti omena-mago-kauraherkku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "heluna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"heluna"

Vieras
Miksiköhän Piltin Omena-mango-kauraherkkuun on tungettu myös banaania... Yleensä luen pienellä kirjoitetut tuoteselosteet tosi tarkkaan, kun pojalla on allergioita, mutta nyt jostain mielenhäiriöstä vaan luin sen isolla kirjoitetun etiketin ja luulin, että siinä olis todella omenaa, mangoa ja kauraa. Onneks en ehtinyt syöttää kuin lusikallisen kun tuli mieleen tarkistaa aineosat vielä. Ja banaaniahan sieltä löytyi 17 %. Tosi fiksua, kun sitä ei lue tuosa otsikossa. Tai sitten olisivat nimenneet vain vaikka hedelmä-kauraherkku, niin ei olis harhaanjohtavaa.

Sitten kun noita hedelmäsoseita ei muutenkaan ole pahemmin allergisille. Aina sinne on mössätty jotain mansikkaa tai muuta, mikä ei sovi. Ärsyttää!!

Tee itse. :)

Tai sitten esim. Muksun omenatäyssoseessa on vain ja ainoastaan omenaa, samoin Muksun päärynässä on 95 % (muistaakseni) päärynää. :) Mut siis ei siinäkään, mitään muuta ole kuin tota.

Joo kyllä noita täyssoseita olenkin käyttäny, paitsi päärynä ja omena ei sovi. Magososetta kyllä oon syöttänyt ja esim. kuningatar-sosetta, mutta poika on jo sen verran iso, että ne alkaa olla vähän jo luruja. Itse olenkin kehitellyt välipaloja, mutta joskus olis kiva ottaa purkki mukaan vaikka reissuun kun se on niin helppoa. Luulis, että valikoimaa olis enempi noissa karkeammissakin soseissa, kun allergisia on niin paljon.

Yhteistyössä