Pilluni

• Viestiketjun aloittaja Turvonnut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
m45
aaaahhh.... mahtavat rinnat, riisumme toisemme,mentäiskö 69:iin haluaisin nuolla sinun ihanaa pilluaisi samalla kun sinä imisit kaluani aaah....pillusi on tosi märkä..!!!!!

Ap
No minä tyttö mittasin ja totta se olikin 6,8 halkaisijaltaan sorry ja pituus oli kuin olikin 23,3 eli siinä faktaa. Liukkari auttaa turpoamiseen mutta luulen edelleen että meillä on eri bakteerikannat ja se on suurin syy turpoamiseen kunnes totumme toisiimme. En mielestäni ole sairas mutta kiitos vain jos oon niin nythän sit tiedän asiantuntijoiden lausumana olevan. Siihen että jollakin olis isompi kuin mun miehellä en ota kantaa eikä se mua kiinnosta. Koko ei ole tärkein en mä sen vuoksi äijän kanssa ole. Tosin en mä vois ihan pikkupilisen kans.........anteeeekssss........oon hirvee.......

Cata
Kyllä oikeesti isoja mahtikaluja on olemassa olen saanut kerran ihan hillittömän isoa. Jättikaluset miehet on vaan päästään monesti niin ääliöitä että pienemmän kalun omaava on sittenki parempi.

lääkäri
Kyl noi jutut on kuulkaa sellaisia kiinnostuksen kohteita nykyään. Ja aina pitää olla seksikkäämpi mitä eilen;-) Hmm... kyllä niistä pitää puhuakin. Turvotus laskee esim. apteekin xomplixila.

Yhdistys
Ympärysmitta on helvetin eri asia kuin halkaisija... :D

Onhan se. Katselen vieressäni olevaa sandels olut tölkkiä pakko sanoa että jos noin paksulla pätikällä minua yrittäis niitata niin itku tulis. Vaikka olis valaan rasva niinei onnistu tiettyjen mittojen ohitus . Sinulla on ap varmaan pituus jotain 163 cm luokkaa ja normi painoinen ? Ainakin minulle nuo ei niin kivat jytkyt tanssien jälkeen ole kivalta tuntuneet ei kummastakaan. Uskon näin. On kiva sanoa panneensa pientä ja saaneensa suurta mutta kyllä siinä kumpikin häviää. 3,5 cm ja 8,5 on se ihanne pienelle naiselle. Näin se vaan on. Ei siinä bakteerit taistele vaan sentit jotka venyy. Tulee tunne että on ollut synnyttämässä puu pökkelöä eikä kukaan rakasta synnytys kipuja.

Viimeksi muokattu:
bestbike
no en ole mitannu mutta veikkaan että on 8cm halkaisijaltaan ja niin pitkä ettei yksikään sentti lisää mahtuis, olis jo vaarallista. Mut mun kysymys oli vakava koska en haluais pitää pari päivää taukoa kun olis kiva että voitais rakastella usein.

Niin, oikieden termien selventämiseksi kolmen vartin viinapullonkaan halkaisija ei ole kahdeksaa senttimetriä, joten jokainen yhdyntäsi vastaa melkein synnytystä. OLETKOHAN OLLUT HEVOSEN KANSSA?

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä