Pillerit..

  • Viestiketjun aloittaja Endi
  • Ensimmäinen viesti
Endi
En nyt tiä olikohan tämä nyt ihan oikea kategoria,mut kirjotan nyt kuiteskin... Tai kysyn paremminki. Me ollaan ukkelin kans nyt sitten suunniteltu vauvan tekoa, ja kun mä syön pillereitä ni mites kauan on hyvä olla, kun jättää ne pois,ennenku alkaa tosi yritys? Mä en ny olleskaa löydä netistä mitää tietoa,tai sit etin surkeesti,seki o mahollista... :ashamed: Riemu on kyllä rajaton,kovat kuumeet on ollu!!!!! :D Ei osaa ku virnuilla koko ajan...
 
Eiköhän sitä voi yrittää tosissaan heti vaan kun pillerit jää pois =)
Tuleehan toiset sen enempää yrittämättä raskaaksi vaikka syövät pillereitäkin ;) Ei muuta kuin onnea vaavintekoon :heart:
 
neuvolasta sanottiin että pitäis odottaa yhden "luonnolliset" menkat ja sit alkaa yrittämään, siihen asti siis käyttää jotain muuta ehkäsyä. mut toi taitaa olla lähinnä sen takia, että lasketun ajan määritteleminen olis helpompaa? en tiedä. me ei kuitenkaan odotettu, ja hyvin kävi. =)
 
Endi
Kiitos kovasti!! Tämä helpottaa jo mieltä kovasti! Ja löysin kans olikos se joku YSTH,YHTS tai joku vastaavan sivut joissa sanottiin aikalailla samoin! Mutta kivempi on kuulla jos on omakohtasesti käyny näin! Aika paljon jännittää kyllä tuleva,ja kun oon vähä sellanen että alan murehtia kaikkea etukäteen... :( Jos on muita samanlaisia "vasta-alkajia" niin ois kiva tarinoida! Ja kokeneempien vinkit ja neuvot enemmän ku tervetulleita! :heart:
 

Yhteistyössä