Pillerit, raskaus, varhaisultra ja alavatsakivut..kysymyksiä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HelloShitty

Vieras
eli kopsaan tän odotuspuolelt tänne:

mietin sitä että kun mulla on nää aika pahat alavatsakivut ja raskaus on alkanu pilleriestä huolimatta niin mitä luulette; oisko mulla mahiksia päästä varhaisultraan kunnallisel puol?

se ei kuulu meiän normiultriin mutta eihän tää onkaan normaaliraskaus siinä mielessä. halusin ehdottomasti tietää onko kaikki yvin kun oon lukenu vaikka mitä kohdun.ulk.raskauksista ja tuulimunista. kivut pelottaa. :(

JA sit vielä lisäkysmys; lisääntyykö riskit tuulimunaan tai kohdun.ulk.raskauksiin kun syö e-pillereitä?

siis en syö enää. ;) :laugh:

ja mulla rv 5+3 eli alkuraskauksiin kuuluu alavatskipu mutta onkohan tää enää normaalia. :/

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No kyllä mä luulen että kun soitat neuvolaan ja selität tilanteesi ja nuo kivut, niin laittavat lähetteen naisten polille ja pääset tarkistuttamaan tilanteen.

se olis jees. toivotttavasti pääsen sinne. olis kiva tietää ennen ku mahassa on joku paha tulehdus. :|

Tai sitten varaat ajan yksityiselle vaikka heti netistä, ja pääset jo huomenna aamulla ultraan. Omakustannukseksi jää vain muutama kymppi. Kehottaisin nyt nopeaan toimintaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja st:
Tai sitten varaat ajan yksityiselle vaikka heti netistä, ja pääset jo huomenna aamulla ultraan. Omakustannukseksi jää vain muutama kymppi. Kehottaisin nyt nopeaan toimintaan :)

Just,no mun omavastuuosuus on 91? kun menen yksityiselle :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja st:

Just,no mun omavastuuosuus on 91? kun menen yksityiselle :whistle:

ja tän takia ajattelin just että oisko mahis päästä kunnallisel. :whistle: aion mennä silti ihan vaan oman mielenterveyden :laugh: takia mutta mietin myös mun oikeuksia ja mahiksia. kukapa ei haluu säästää muutama kymppi. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Minkämerkkiset pillerit sulla oli?

meliane. mutta mä en millään pysty käsittää että ne olis pettäny. oksensin kyllä muutama kerta ja oon meittiny olenko ottanu niitä ajallaan jne. oon aika hämillään koska mun meilestä pillerit pitäis olla luotettavia. :o jotain on pakko olla pielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Minkämerkkiset pillerit sulla oli?

meliane. mutta mä en millään pysty käsittää että ne olis pettäny. oksensin kyllä muutama kerta ja oon meittiny olenko ottanu niitä ajallaan jne. oon aika hämillään koska mun meilestä pillerit pitäis olla luotettavia. :o jotain on pakko olla pielessä.

Itsehän sanoit että oksensit =) Ja ei mikään ehkäisy ole 100% luotettava. Miksi muuten oksensit? Ja oksensitko heti pillerin ottamisen jälkeen vai monta tuntia jälkeen?

Yhteistyössä