pillerireseptin uusiminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hilma

Vieras
Kävin tuossa 6kk sitte yksityisellä gynellä papakoetta ottamassa. Nyt pitäis saada pilleriresepti uusittua, oon pitäny taukoa 1,5v pillereistä. mulla on vielä vanha resepti tallessa ja haluan ehdottomasti jatkaa tuota saman merkin käyttöä. Nyt ei vaan olis varaa käydä yksityisellä ja kun tuo perhesuunnitteluneuvola näyttäis olevan ihan ilmaista ja siellä pääse lääkärille niin voisin käydä sielä uusimassa reseptin. mutta miten toi papa ny sit ottaako ne sen taas uudestaan? vai voinko viedä vaikka tuon vastauslapun papakoe tuloksista mukana ku käyn et ne tietää että on otettu hiljattain?

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Ei tehdä papaa uudestaan, kun kerran just on otettu.

mä kävin tk:ssa kerran uusimassa ja vaikka papa oli otettu 2kk sitte se otti uudestaan kun ei niitten tiedoista löytyny tietoo mistään papa-kokeesta. No eipä tietenkään voi löytyä kun minäkin yleensä aina käyn yksityisellä. Että ota vaan se lappu mukaan.

no ei todellakaan huvittas taas uutta papaa ottaa.... Onko sit hölmö idea ottaa se tuloslappu mukaan? vai nauraako ne mulle? en oo koskaan aikaisemmin käyttäny perhesunnitteluneuvolan palveluja...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ei todellakaan huvittas taas uutta papaa ottaa.... Onko sit hölmö idea ottaa se tuloslappu mukaan? vai nauraako ne mulle? en oo koskaan aikaisemmin käyttäny perhesunnitteluneuvolan palveluja...

Ota vaan mukaan se. Mullakin on kerran otettu papa yksityisellä, muttei sitten seur. kerralla otettu tk:ssa, koska sanoin että edellisestä oli niin vähän aikaa. Toiset uskoo puhetta, toiset ei - joten ei sen lapun mukaanottaminen haittaa tee.

Alkuperäinen kirjoittaja riippuu:
varmaan lääkäristä.... periaattteessa sun ei tarvis ees lääkäris käydä.. mä vaan jätin sen reseptin uusittavaks sellaseen laatikkoon..
Kaikis paikois ei uusita potilasta näkemättä pillerireseptejä...