Pilleriraskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Retkibanaani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Retkibanaani

Uusi jäsen
13.05.2010
5
0
1
Niikuin otsikkokin viittaa.
Mä löysin täältä tasan yhden aiheeseen liittyvän keskustelun mutta se oli niin vanha että päätin aloittaa uuden.

Oma tilanne.
Neljä lasta ja pilleriraskaus.
Positiivinen tuli tänään.
Kuinka pitkällä?
Ei hajuakaan,veikkaisin 8-9vk..

Edelliset kunnon menkat ollu maaliskuussa,huhtikuussa oli vuotoHETKI johon ei mitään suojia edes tarvittu.
Silloin alko kellot raksuttaa.
Nyt viime vkl olis pitäny taas alkaa,mutta ei mitään.
Testi näytti komeen plussan heti, ja välittömästi.

Mutta!

Mä en tiedä olenko mä valmis.
Nuorin on vuoden ikänen.
Uusi tuore suhde (4kk).
Mies olisi innoissaan ja sanoo että on loppuun asti mukana,oli päätös mikä vain...

Mä vastustan aborttia,todella!
Ainoastaan jos tietäsin että lapsi on niin pahasti sairas,ettei selviä kohdun ulkopuolella,voisin sen tehdä.
Mutta mun tilanne ei ole muutenkaan mitenkään kiva.
Mä selvennän sitä sitten myöhemmin.
Rankkaa on ollu,luottamus likimain nolla ja itsetunnosta hajuakaan.
Okei,kulta on saanu sitä nouseen,on antanu mulle aika aparantuu,ihan se on...silti pelottaa...

Mies on kumminkin kiltti,ihana ja rakastaa mun lapsia.
Kun tutustuttiin,hän oli yhden tyttären yksinhuoltaja isä.
Joten kyllä se varmasti pärjäisi.
Nyt meillä on vain suursuurperhe! Very Happy

Pillerit mitä söin,oli Gestinyl (en tiä kirjotinko oikein.)

Onko muilla kokemuksia?
:attn:

Moikka. Mulla myös yksi pilleriraskaus ja tuolla tuhisee 11kk ikäinen lapsi... Söin Yasmin pillereitä ja hedelmöittymishetkellä olin ottanut niitä vähän miten sattuu vuorotöiden takia. Yksinkertaisesti ei muisti pelannut yhtään tuolloin... Mutta toisaalta eri tilanne oli meillä. Lapsi oli heti tervetullut vaikka olimme olleet yhdessä vasta 6kk kun plussan tein. Oli jotenkin kumma aavistus silloin. Menkat ei olleet myöhässä eikä ollut oireita. Alitajunnassa raksutti että tee hyvä ihminen nyt vaan se testi. uskon että tulette pärjäämään yllärin kanssa hienosti. Uusi miehesi vaikuttaa kivalta kosoka tukee päätkösessäsi, mikä se sitten onkaan. Mutta en näe tuossa nyt mitään kamalaa jos lapsi teille tulisi :) Onneksi olkoon!

Hetkittäin tulee ajatelleeksi että ei,ei enää lisää mulle kiitos koskaan.
Sitten alkaa miettiin ja muisteleen sitä tuhinaa ja ja vastasyntyneen vauvan tuoksua ja sydän heltyy..
hkä päätöstä tulee helpottamaan suhteemme laatu.
Vaikka kaikki on näin alussa,olen muuttamassa hänen luokseen kuun vaihtessa.
Ja tämä päätös tehtiin siis ennen tietoa raskaudesta.
Jotenkin vaan on niin hemmetin hyvä olla murun kanssa.
Ku ei tarvi pelätä mitään.
Tai sitä,mikä mulle on ollu olennaista,sitä miehen toista puolta......
:headwall:
Muru on abso mikä sopii mulle paremminkuin hyvin.
Ehkäpä siksi olen enemmän luottavaisin mielin hänen suhteen...

=) Mulla kaks ensimmäistä lasta pilleriraskauksia,ikää oli itsellä sillon 19-20 vuotta. Hyvin on mennyt eikä harmita,aattelin että se oli luonnon oma tarkoitus... Nyt 4 lasta,ja kaikki hyvin. Onnea ja voimahaleja!!!

Onko ne 4 samalle isälle? Jos on niin sitten ehkä harkitsisin pitämistä. Mutta jos on jo usempia isiä kuvioissa pyörimässä niin enpä altistais aikaisempia lapsia lisäsotkulle!

No mut onhan sulla aikaa tottua raskauteen ja vauvan tuloon jos et abortta tee :hug: Mitä mieltä uusi miehesi on asiasta? Jos hän on yhtä hyvän oloinen mies kunkuvailit niin uskon että teillä menee aisat hyvin. Kyllä se elämä alkaa hymyillä viimeistään sitten kun saat uuden käärön syliisi :)

Yhteistyössä