PILLERIEN JÄLKEEN YRITTÄVIÄ!?

Itse söin yli 10v pillereitä joista viimeiset 5 vuotta ilman taukoja.
Käytettiin kortsua viimeinen vuosi jona aikana kierto kerkesi tasaantua ja nyt ekasta kierrosta ilman ehkäisyä PLUSSA!
Joten älä huoli!
 
Mini83 Ei tarvitse pillereiden jälkeen odotella luomumenkoja, heti voi aloittaa "yrityksen". Itse soitin neuvolaan ja kysyin, kun heinäkuussa jätin pillerit pois. TH sanoi, että heti voi aloittaa.
Ennen esikoista söin 10 v. putkeen Mercilonia, kierto oli heti normaali 28-29 pv, yritystä tuli 8 kk, ennen kuin tärppäsi. Nyt kun pikkukakkosta lähettiin yrittään (pillereitä nyt takana 1,5 v.), niin tyhjennysvuodon jälkeen ei tullut menkoja lainkaan (kierto venyi lähelle 80 päivää) kunnes menin gynelle ja sain terolutit, joita nyt siis popsin. Eli ihan erilailla menee..
 
Kiitos vastauksista. Nyt olen sitten vielä enemmän hämilläni. Noh, ensi viikolla testeihin jos menkkoja ei näy ennen sitä. Toivon vaan niin paljon että olisi plussa. (menkat nyt 1 1/2viikkoa myöhässä). :|
 
Pistän nyt tähänkin pinoon että plussa tuli. Ekalla luomukierrolla. =) Eli takana on n.6v pillereitä (eri merkkisiä ) sekä muutaman kuukauden laastarin kokeilua ja viimeiseksi on ollut rengas n.1v käytössä. :wave:
 
Minäkin lyön nyt lusikkani tähän soppaan...

eli söin reilu 6v. pillereitä ilman taukoja. Itse en huomannut halujen tai muunkaan suhteen mitään eroa pllereiden lopetuksen jälkeen. Lopetin pillerit elokuussa ja muutama viikko käytettiin kumia jonka jälkeen jätettiin ehkäisy pois. Yhdet todella niukat menkat tuli ja seuraavia sitten ei enää tullukaan ja tein positiivisen raskaustestin.

Neuvolassa juuri mulle sanottiin että kaikista helpoimmin raskaaksi tulee heti kun pillerit on jätetty pois, eli ei tosiaankaan tarvii odotella mitään.
 
Heips!
Söin neljä vuotta pillereitä. Lopetettua menkat alkoi normaalisti ja kaiken lisäks vielä oli paljon niukemmat, eikä minkäänlaisia menkkakipuja. Sit tuli kaikennäköisiä oireita: Iho rasvoittu, hiuksia lähti päästä, nännit ihan sairaan kipeet, halut lisäänty ja itku oli aika herkässä...Nyt on yk8 menossa ja vasta noin kuukaus sitte olo normalisoitunu. Esikoista yritettiin puoli vuotta, joten mulla näyttää pillerit vaikuttavan aika pitkään.
 
Mä söin pillereita aikalailla 10 vuotta ja kesäkuussa -07 lopetin ne. Kierrot ihan mitä sattuu oli välillä 100pv. nyt viimesen 4kk:tta söin teroja et sais kierron tasaantumaan ja helpommin ehkä myös raskauduttua, mutta nyt jätin ne omavaltaisesti pois koska oli niin inhottavia sivuvaikutuksia niistä.. Auttoivat kyllä heti kierron tasaantumiseen. Eli mulla raskausyrityskertoja nyt 13 takanapäin.. Ja kierrossa nyt mennään 27/27-28 ja todellakin toivon että jo pian vauva saataisiin... Alkaa niin tuntua jo epätoivoiselta koko homma!!
 
kaz
Minä en olekaan vielä vastannut tähän pinoon. Eli söin 7 vuotta pillereitä ja viimeisin merkki oli Mercilon. Lopetin viimeisen liuskan kesken ja tuli tyhjennysvuoto. Kierrot ovat sen jälkeen olleet 26, 27, 29 ja 28. Eli onneksi ei minulla ole lähteneet kierrot venymään, no ei tosin plussaakaan kuulu :(
 
Mulla takana liki 7v pillereitä putkeen, sitä ennen pari synnytystä ja noin 3.5v pilsuja.
Nyt heinäkk lopetin syömisen normaalin liuskan vaihdon yhteydessä. Tuli yhdet ihan normaalit menkat, oikeaan aikaan ja nyt vkolla 12+3 mennään =) Eli yhdet normaalit menkat ja raskaaksi.
Mulla ei tullut mitään oireita lopettamisesta. Halujen suhteen ei mtn muutoksia, koska mulla ei pillerit oo ikinä vienyt haluja tai kosteutta.

Kaveri söi liki 15v putkeen ja sillä tärppäs heti myös lopettamisen jälkeen.
 
Heip!
Mäkin haluun tulla tänne!! Argh noi pillerit!
Söin pillereitä (meliane) vähän reilu 3v ja lopetin elokuussa, sen jälkeen yhet menkat noin viikon myöhemmin ku pillereitten kanssa ja nyt sit ei mitään.. kierto yli 80 päivää.. testejä kulunu miljoona. Kaikennäkösii oireita on ollu. Maha kipuja, tissit kipeet...ym.

Ku alkais ees ne menkat ni sais mielen rauhan.. ei enää ikinä pillereitä tähän kroppaan kiitos. :|
 
heips!
mä söin pillereitä(meliane) aikalailla 10 vuotta ilman mitää pidempiä taukoja..syyskussa -08 lopetin ja yhdet menkat tullu ihan normi ajassa vaikkakin hyvin niukkaa vuotoa oli..nyt yk2 menossa..
++++ odotellessa...
 

Yhteistyössä