Pillereistä + mahdollisesta raskaudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pregnant?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pregnant?

Vieras
Moikka! Mua nyt mietityttää koskakohan aikaisintaan mahdollinen plussa testissä näkyisi. Elikkäs aloitin zoely pillerit elokuun lopussa 26pv ja muutuin ihan täysin hormonihirviöksi + aurallinen migreeni palasi kuvioihin ( muita oireita ) niiden kolmen viikon aikana, jonka aikaa niitä söin. Päädyttiin avopuolison kanssa, että ei jatketa niitä sen kauempaa. Viimeisen pillerin söin siis 11.9. Tyhjennysvuoto/menkat alkoi 14.9 ja kesti n.1,5vkoa. Vuoto oli säännöllisen epäsäännöllistä ja välissä oli pari päivää, ettei vuotanut ollenkaan. Ennen tuota pillerikokeilua olin n. 2 vuotta ilman hormonaalista ehkäisyä ja silloin kiertoni oli vain 23pv..

Nyt mulle on ilmaantunut jotain oireita kuten nännien arkuus, hieman menkkamaisia jomotuksia alavatsalla. Tänään siis kp26 ja mietin, että näkyisiköhän mahdollinen plussa jo testissä.. Maanantaina tein ekan testin ja se oli nega. Jälkeenpäin vasta tajusin laskia, että kiertohan oli silloin 24pv, joten plussa tuskin niin aikaisin näkyisikään, koska saattaahan tuo kierto olla nyt sekaisin jo tuosta hetkittäisestä pillerikokeilusta.

Lauantaina olisi tarkoitus lähteä juhlistamaan kaverin synttäreitä ja todellakin haluaisin olla ennen sitä varma, että olenko raskaana vaiko en. Mitään riskejä en tahdo ottaa. Raskaus ei todellakaan olisi mikään maailmanloppu vaan "vahingosta" huolimatta tervetullut <3 Itse ajattelin, että jos perjantaihin mennes ei menkat ala niin testailisin, mutta kun ei millään malttaisi odottaa! :D

Miten aikaisin te olette saaneet plussan testiinne?

Tyhmänä ja malttamattomana tein pregcheck liuska testin ja negaahan se näytti. :( Eipä taida olla ns. "pullat uunissa".. Itkettää ja jotenkin epätodellinen olo, kun jotenkin jo asennoidun siihen, että tod.näk. olisinkin raskaana. Nyt vaan menkkojen alkua ootellaan, TAI jos lauantaihin mennes ei niitä kuulu, niin teen vielä varmuudeksi uuden testin.

Sinuna en vielä hätäilisi. Niin kuin itsekin sanoit, että pillerit ovat saattaneet sekoittaa
kiertosi. Odottele rauhassa lauantaihin ja tule kertomaan kuinka kävi :)

Yhteistyössä