Pillereiden lopetuksesta.

Mä lopetin pillerit heinäkuussa ja just alkoi ensimmäiset luomumenkat, kierto oli 23 päivää. Yllätyin kyllä hieman, koska ajattelin, että joudun odottelemaan tädin vierailua pitkäänkin. Pillereiden aikaan kierto oli 29 päivää, että eiköhän se siinä mullakin tasoitu :)
 
No minä kun lopetin ekan kerran n. 2v sitten yasmin pillerit, tuli vaan ekan normaalin kierron aikana finnejä ehkä vähän herkemmin jos ei muistanut naamaa pestä illalla. Kierto oli muistaakseni hiukan pidempi kun normaalisti, muistaakseni 32pv kun normaalisti n. 29pv, mutta jo seuraavassa kierrossa mentiin ihan ilman mitään poikkeavuuksia, jos ei siis ota lukuun sitä että ne menkat nyt tuntui olevan ekana päivänä kipeämmät ja vuoto oli hiukan runsaampaa =)

Nyt syön pojan tulon jälkeen samoja ja olen lopettamassa ne taas tuossa kuukauden päästä :D
 
Mulla pillereiden aikaan kierto oli 28 päivää. Nyt veikkaisin sen olevan sama, ainakin siis aikaisemmin pysynyt samana. Tuonne toiseen ketjuun oonkin kirjoitellut siitä, että menkkakivut kestänyt nyt parisen viikkoa eikä tätiä näy. :)
 

Yhteistyössä