Pilkun viillausta mutta valitan silti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukkunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukkunen

Vieras
Ostin kaupasta hiukan kallimpaa tuoremehua, purkissa lukee mustaherukka-omenamehua. Rakastan mustaherukkaa ja oletin saavani mehua jossa olisi reilusti mustaherukkaa koska purkissa luki nimenomaan mustaherkka-omenamehua. Kaadoin lasiin, väri oli kauniin mustaherukkainen, mutta kun join, niin maistui pelkästää omenamehulle. Siinä vaiheessa vasta älysin tarkemmin lukea tuoteselosteen ja ja siinä luki omenatäysmehu 90% ja mustaherukkatäysmehu 10%, eli toihan on lähespelkästään omppumehua, ainoastaan väristä näkyy että on mustaherukkaakin mukana, ughhh olen puhunut.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Eikö se pidä ilmoittaa niin päin mitä on enemmän?

Tuoteselosteessa pitää ilmoittaa ainesosat siinä järjestyskessä mitä on enemmän, mutta tuo "otsikkohan" on ihan oikein päin. Mustaherkukka- omenamehuhan tarkoittaa nimenomaan, että omenamehua mustaherukalla ja taas omena-mustaherukkamehu, että mustaherukkamehuun on lisätty omenaa. Eipä tuosta voi reklamaatiota tehdä kun ei mitään virhettä ole tapahtunut, ap vain ei ole osannut lukea tuoteselostetta jo kaupassa.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Hitto, melkein sivuuttaa tätä asiaa, mutta luin töissä jotain lehteä missä oli testissä kaikenmaailaman valmiskeitot, joku Keldan kanakeitto oli musta huvittava, kanakeitto, jossa kanaa 0,6% :xmas:

Joo ja Lidlin guacamolessa on avokadoa jotain 0,7 %. Mä kun olen tähän asti luullut, että se on pääraaka-aine:D. Onneksi itse tehden saa parasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Ja mua ärsyttää jotkut vauvojen soseet kans tästä samasta syystä.

Muksun soseissa on vähiten vettä. Osassa hedelmäpitoisuus on jopa 100% ja missään ei taida olla alle 90%. Hieman eroa johonkin 40% -prosenttiseen Pilttiin...

Yhteistyössä