A
ap
Vieras
Leikkasin 4v poikani tukan ja se on ihan hirveä!!!!!
Epätasanen ja kaljuja kohtia
Miten saan hänestä kaljun, kun en nyt ihan höylällä viittisi leikata?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoks:menisit parturiin. kiva ny pojan kaljuna olla. =(
Alkuperäinen kirjoittaja s:miehen partakoneen lipsu osalla vetelet pään, tai viet parturiin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hoks:menisit parturiin. kiva ny pojan kaljuna olla. =(
ei tosta voi muuta tehdä kuin kajun, kun tukka on NIIIIIIN lyhytHalusinkin ihan millisiilin, mutta en olettanut olevan näin vaikeaa
: Ei pitäisi leikkiä parturia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja s:miehen partakoneen lipsu osalla vetelet pään, tai viet parturiin
Kiitos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Mitä jos et leikkisi parturia
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Tämän vuoksi ajattelen, ettei minun tarvitse osata kaikkea - kampaajat ja parturit hallitsevat hiustenleikkauksen, ja minä yritän olla hyvä sitten omassa työssäni...
Sinuna veisin pojan parturiin, ja ajeluttaisin puliksi, kasvaahan se tukka siitä sitten ajallaan.
Mitäs poika itse tuumaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja s:miehen partakoneen lipsu osalla vetelet pään, tai viet parturiin
Kiitos![]()
Suosittelen sitä parturia, jos ei ole aika olematon tukka, menee vain kone pilalle. terv. Parturi
Alkuperäinen kirjoittaja oih voih:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Mitä jos et leikkisi parturia
onko siulla ollu tänään kellekään mitään "kivaa sanottavaa" vai ootko ihan perusnegatiivinen ihminen?
Alkuperäinen kirjoittaja oih voih:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Mitä jos et leikkisi parturia
onko siulla ollu tänään kellekään mitään "kivaa sanottavaa" vai ootko ihan perusnegatiivinen ihminen?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja s:miehen partakoneen lipsu osalla vetelet pään, tai viet parturiin
Kiitos![]()
Suosittelen sitä parturia, jos ei ole aika olematon tukka, menee vain kone pilalle. terv. Parturi
Voiko parturi tehdä tuolle mitään, tukka on leikattu millisiiliksi ja jokunen kalju kohta takana? Plus tietty pitkiä haivenia![]()
Ne nyt saa kuka vaan lyhkäseksi, paitsi tietty minä
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Missä päin asustat? Jos olet Tampereella niin tule meille käymään, mä hurautan pojan tukan trimmauskoneella kaljuksi. Ja tulee sileä,ilman lommoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Missä päin asustat? Jos olet Tampereella niin tule meille käymään, mä hurautan pojan tukan trimmauskoneella kaljuksi. Ja tulee sileä,ilman lommoja![]()
Asutaan Turussa![]()