Pilapuhelu, ehkä pieleen mennyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voihan toisaalta olla, että se mies on epäillyt tyttöystäväänsä pettämisestä ja noin on saanut selvyyden asiaan. Mutta toisaalta, onko moraalisesti oikein lähettää tuollaista radiossa, siis jo noita pilapuheluita ei tehdä suorassa lähetyksessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.youtube.com/watch?v=oeCBo_hbGsM

Mua ei kyllä naurattanu yhtään, tuli paha mieli ton jätkän puolesta.

Miksi tuli? Muija paljasti mikä sisimmässään on,hyvä vaan kun tuo jätkä pääsi moisesta eroon

Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:
http://www.youtube.com/watch?v=oeCBo_hbGsM

Mua ei kyllä naurattanu yhtään, tuli paha mieli ton jätkän puolesta.

Miksi tuli? Muija paljasti mikä sisimmässään on,hyvä vaan kun tuo jätkä pääsi moisesta eroon

Siks kun kuulosti niin järkyttyneeltä ja varmasti olikin. Mutta oikessa olet siinä, että hyvä vaan, että pääsi eroon moisesta sutturasta.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Toisaalta tuo vaikuttaa vähän feikatulta. Mahtaako tuo olla ihan aito tilanne?

Mä olen samaa mieltä. Ei kuulosta aidolta.

Niinpä. Tällaista otsikonmukaista efektiähän siinä oli ehkä oli tavoiteltu: "Pilapuhelu, ehkä pieleen mennyt". Mainetta ja kunniaa (ja kuuilina/katsohjalukuja) pitää usein saada keinolla millä hyvänsä. Hyvät käsikirjoittajat ja juonenkehittöljät ovat silloin painonsna kultaa. "Tosi tv" ja kaikki "Tosi"-konseptilla (muka)tuotettu on usein kaikkea muuta kuin totta. Tämä on hyvä aina muistaa.

Voi olla hyvinkin mahdollista ettei ole aito. Ja jopa ehkä todennäköisin vaihtoehto.
En kuitenkaan ole missään vaiheessa väittänyt, että se olisi varmasti aito.

Tässä maailmassa riittää asioita, joiden paikkaansa pitävyydestä tai aitoudesta ei koskaan voi olla täysin varma. Senpä takia en sitä asiaa nostanut tässä keskustelussa jo aloitusviestissäni esille, kaikkea saa epäillä jos haluaa. Ja välillä siihen on aihettakin.

Yhteistyössä