V
vierailija
Vieras
Kyllä pilaa. En kusekaan sinnepäin.Pilaako persun kanssa seurustelu naisen/miehen/homon maineen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä pilaa. En kusekaan sinnepäin.Pilaako persun kanssa seurustelu naisen/miehen/homon maineen?
Tätä ei suvaitsevaiset voi ymmärtää! Riemua pitää jakaa kaikille. Se jaettu riemu ei enää kyllä miehessä luottamusta herätä. Eikä naisessa jos mies on joku mahtisonni ollut aikanaan. Mutta jättää kertomatta ja salailee loppuelämänsä, niin saattaa joku hölmö mennä lankaan.Miten se pilaa naisen arvon, ja miksi se olisi miehen häpeä kenen kanssa nainen on ennen seurustellut? Ja mitä häpeämistä siinä ylipäätään on?
Olen persumies, joudun sietämään aika paljon teiltä suvakeilta. Joku päivä se loppuu teilläkin tuo jaettu maailmanmeno. Mutta silloin on jo myöhäistä!Perussuomalaisilla on verissä ottaa musta mies puolisoksi. Sekä persumiehillä että persunaisilla
Mä olisin tehnyt samoin, tosin muija olis jäänyt siihen paikkaan! Hyi hitto.Mulle selvisi puolen vuoden jälkeen.
Tapasin kaupungilla silloisen vaimoni kanssa tummaihoisen, ruman äijänkäppänän, joka moikkasi vaimoani kuin vanhaa tuttuaan ja jäi sanalle.
Kotiin saakka kestin epätietoisuutta ja vasta siellä kysyin mistä mies oli tuttu.
Oli vaimoni entinen seurustelukumppani.
Avioliittoamme kesti sen jälkeen kaksi kuukautta kunnes pakkasin kamani ja lähdin lopullisesti.
Sulla on siis pieni kulli? Paikat revenneet ja pieni ei satu enää niin paljon.Vaimollani oli yliopistoaikanaan yksi brasilialainen stibendiaattitutkija poikaystävänsä 2 vuotta. Valmistuttuaan hän lähti Ranskaan vuodeksi. Siellä hänellä oli useita ranskankielisestä Afrikasta tulleita hyvin tummia panokavereita. Kohteliaita ja kondomia käyttäneitä olivat kaikki. Vain yhdellä oli isompi kulli kuin minulla. En häpeä häntä yhtään. Nyt hän on minun kanssani.
Yksi nainen sanoi yhdellä olevan= kaikilla onYksi nainen oli ollut ainakin yhden somalin kanssa ja sanoi että niillä on lyijykynän paksuinen vehje ja kyllä arvosti minun kovasti
Olet nainen!Vaimollani oli yliopistoaikanaan yksi brasilialainen stibendiaattitutkija poikaystävänsä 2 vuotta. Valmistuttuaan hän lähti Ranskaan vuodeksi. Siellä hänellä oli useita ranskankielisestä Afrikasta tulleita hyvin tummia panokavereita. Kohteliaita ja kondomia käyttäneitä olivat kaikki. Vain yhdellä oli isompi kulli kuin minulla. En häpeä häntä yhtään. Nyt hän on minun kanssani.
Varmaan olet mies.. Olet säälittävä.Miehenä en ymmärrä tätä. Jos naisella on taustalla muutama seksisuhde, se on ihan hyväksi. Jos joku niistä on mustan miehen kanssa ei siinä ole mitään eroa. Olen minäkin nussinut thaimaalaista ja intialaista matkoillani.
Ihan koko läntisessä euroopassa! Sitä ei voi sanoa ääneen, kun leimataan heti.Tämä keskustelu hämmästyttää mua todella. Mistä ihmeestä te olette kotoisin? Onko tuommoinen tyypillistä Imatralla, Iisalmella, Inarissa vai Korsossa?
Tuntuu olevan merkistystä enemmänkin sinulle, hävettääkö olla suvakki? Et pääse irtautumaan niistä porukoista, koska sinulla ei ole ketään muutakaan enää elämässäsi.Hyvä on. Mullakin on mielipide sinusta:
"Olet punaniska juntti, jolta puuttu sivistys ja käytöstavat. Moisen moukan seura olisi varmaankin kenelle hyvänsä normaalille ihmiselle suuri puistatuksen aihe. Äo:si lähetelee varmaankin kengännumeroasi."
Ja tällä on kovastikin merkitystä sinulle?
Näyttää olevan enemmän merkitystä sinulle suvakki. Olet porukoissa mistä et eroon pääse, koska suvakilla ei ole muita kun toisensa. Ei suvakki voi ihan huoleti olla välillä suvaitsevainen, koska se on yhtä teatteria. Suvakki ei voi olla suvaitsematon koska se on mielisairautta heillä olla kumpaa tahansa.Hyvä on. Mullakin on mielipide sinusta:
"Olet punaniska juntti, jolta puuttu sivistys ja käytöstavat. Moisen moukan seura olisi varmaankin kenelle hyvänsä normaalille ihmiselle suuri puistatuksen aihe. Äo:si lähetelee varmaankin kengännumeroasi."
Ja tällä on kovastikin merkitystä sinulle?
Kerro ja katso miten käy. Sano että hiilihanko on käynyt pesässä, vatmaan lähtee jompikumpi ja nopeasti..Minulla oli aika villi nuoruus ja opiskeluaika. En laskenut, mutta kyllä niitä partnereita yli 15 oli. Yksi oli kongolainen hiilenmusta mies. Ei poikennut mitenkään muista, paitsi ihonväriltään. En huomannut hänestä mitään jälkeä jääneen. Aviomiehelleni en ole historiastani kertonut eikä hän ole liittomme (18v) aikana valittanut minun olevan pilalla.
Olen alkanut katselemaan aasialaisia naisia, koska heillä on vielä rotuylpeyttä. Suomiakka on pilannut maineensa koko maailmassaNo määrittele sitten, millaienn mies menee thai-naisen kanssa naimisiin?
Samaa ihmettelen..Miten miehesi sitten on ulkomaalainen, mutta ei mamu?
Tiedän kyllä mitä "mamu" tarkoittaa. Mutta mieheni oli aikoinaan ulkomaalainen.[QUOTE="Sekavaa";29550432]Herää kysymys, että tiedätkö edes mikä on mamu? Mistä sanasta se on lyhenne? Tämän kommenttisi mukaan ulkomaalainen miehesi ei ole ikinä muuttanut edes Suomeen jos hän ei ole ollut mamu.
On todella, en ymmärrä suvakkeja siis ollenkaanOksettava ajatusmaailma joillakin ihmisillä tässä ketjussa.
Minulla oli aika villi nuoruus ja opiskeluaika. En laskenut, mutta kyllä niitä partnereita yli 15 oli. Yksi oli kongolainen hiilenmusta mies. Ei poikennut mitenkään muista, paitsi ihonväriltään. En huomannut hänestä mitään jälkeä jääneen. Aviomiehelleni en ole historiastani kertonut eikä hän ole liittomme (18v) aikana valittanut minun olevan pilalla.
Rasistina sinulla ei ole mitään asiaa hyvänmielen perhepalstalle.Et pysty sanomaan miehellesi mitään, olet todellinen jakorasia. Äijä lähtee jos menet kertomaan, mutta salaile nyt vielä muutama vuosi..
Jakomielen palstaRasistina sinulla ei ole mitään asiaa hyvänmielen perhepalstalle.
Suomen viiden miljoonan väkiluku on vain hyttysen pissi valtameressä.
Ei ole koskaan ollut kummallakaan tarvetta kertoa menneistä. Nyt näytin tätä viestiä miehelleni ja hän nauroi. Ei kuulemma ollut näkynyt eikä tuntunut mitään merkkejä mustasta kyrvästä. Sen sijaan vuosien treenaus geishakuulilla on tehnyt hyvästä vielä paremman.Kerro ja katso miten käy. Sano että hiilihanko on käynyt pesässä, vatmaan lähtee jompikumpi ja nopeasti..