Pikkutyttö työnsi lastenrattaita kadulla:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmm...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmm...

Vieras
yksin:(... ajoin autolla ohi,mutta päätin pysähtyä...menin tytön 5v.luo ja kysyin että oletko yksin,missä äitisi on jne?? Tyttö vastasi että tuolla ravintolassa:O:( soitin poliisit ja lastensuojeluun! aivan kamalaa... tyttö oli lähtenyt etsimään äitiään... nyt äiti lähetti minulle viestin missä haukkui huoraksi kun puutun toisten asioihin:O pitäskö tehdä tuostakin poliisi juttu vai antaa olla?? toisaalta voisin antaa olla j aymmärrän äidin katkeruuden kun näki että ilmoitin joka paikkaan ja tyttö oli otettu huostaan heti pe iltana...mutta silti taas ärsyttää mustamaalaako tytön äiti mut kaikille... (eikä haittaa vaikka kyseinen henkilö lukee tätä!)

Se tiesi kyllä mut ja minä tiedän hänet...kai tiedustelusta sai...ei tää kuitenkaan nii iso paikka oo,,mua on 2vuotta vanhempi tuo äiti ja joskus käyny samasa kerhosa kun mä esikoisen kans..

Mitä? En oikein tajua, ekaksi kyselet kannattaisiko ilmoittaa huoritteluviesteistäkin poliisille. Sitten olet huolissasi siitä,
että tytön äiti puhuisi susta pahaa, koska olet ilmoittanut ls- viranomaisille? No kuule, jos se tietää kuka ilmoituksen on tehnyt niin ihan taatusti se ei tykkää, ja mitä väliä jostain mustamaalauksista kun itse tiedät mikä on jutun takana?

eikä soittanu vaan laitto viestin..ja olin silloin siinä kun poliisit haki sen äitin baarista ja näki siis todella hyvin minut kun sähisi jo silloin jotain siinä-

[QUOTE="...";26593337]Siis mistä tämä äiti oli saanu sun numeron/nimen/ylipäätään tiedon että sinä teit ilmotuksen?[/QUOTE]

Oliko ravintolaan karannut mamma niinkin näppärä, että otti ap:n rekisteriotteen ylös, ja selvitti omistajan tiedot?

• Tykkää
Reactions: Jennan unelma
´siis tarkotin että sehän todellakin puhuu musta paskaa ympäri kyliä mut pittäiskö mun tehä tosta viestistä ilmotus poliisille kun haukku mut huoraksi...tytölle ois voinu käydä pahastikin ulkona...oli kello melkeen 11 sillo...

Mitä rattaita, oliko rattaissa lapsikin? Tuon 5-vuotiaan pienempi sisarus, jota kuskasi niissä rattaissa?
Jos oli, niin miksi kerrot että tyttö on huostaanotettu, eikö olisi pitänyt sanoa että lapset on huostaanotettu.
Jos sillä tytöllä ei ole sisaruksia, niin miksi se kuskasi tyhjiä rattaita kadulla? Hakeakseen kännisen äitinsä niillä kotiin? Toi on jo liian paksua.

´siis tarkotin että sehän todellakin puhuu musta paskaa ympäri kyliä mut pittäiskö mun tehä tosta viestistä ilmotus poliisille kun haukku mut huoraksi...tytölle ois voinu käydä pahastikin ulkona...oli kello melkeen 11 sillo...

Ei minusta yhdestä haukkumisesta kannata poliisiasiaa tehdä. Jos uhkailee tai alkaa pidemmän päälle häiriköimään, niin sitten.

no joo te jotka ette usko niin älkää uskoko, ihan nuken rattaita työnsi. ja sossut vei mukanaan lapsen äiti meni poliisien matkaan.. mun piti olla siinä tytön kans niin kauan kun poliisit ja sosut tuli paikalle,hätä keskuksesta käskettiin ja kun poliisit tuli piti vielä olla siinä ja kertoa miten olin nähny tytön ja mitä tyttö oli sanonu jne...

Mun mielestä sä teit ihan oikein. Paikasta riippuen¨, olisihan lapsi saattanut joutua suureen vaaratilanteeseen ollessaan yksinään tienpäällä. Ei tuon ikäisenä pidä joutua etsimään äitiään baarista. Eikä välttämättä ollut ensimmäinen kerta, jos sieltä tiesi etsiä.

[QUOTE="nii";26593467]no voi vittu..meillä sama asia lastenrattaat=nuken rattaat!![/QUOTE]

No voi vittu, miksiköhän te sitten kutsutte niitä ihan oikeita lastenrattaita?

anteeksi kun kirjotin väärin ja jotaki se haittas...mulle aivan sama vaikka ois ollu kenenlapsi olisi soittanut silti poliisin!!!se tyttö oli kai ennenkin ollut liikenteessä noin niinkuin perjantaina! koska osasi tulla sinne. oli myös 5vuotiaalle sanonut menevänsä kaljalle ravintolaan ja täällä paikassa ei ole kuin 2ravintolaa! ja se on myös ollut äitinsä mukana siellä terassilla....

yksin:(... ajoin autolla ohi,mutta päätin pysähtyä...menin tytön 5v.luo ja kysyin että oletko yksin,missä äitisi on jne?? Tyttö vastasi että tuolla ravintolassa:O:( soitin poliisit ja lastensuojeluun! aivan kamalaa... tyttö oli lähtenyt etsimään äitiään... nyt äiti lähetti minulle viestin missä haukkui huoraksi kun puutun toisten asioihin:O pitäskö tehdä tuostakin poliisi juttu vai antaa olla?? toisaalta voisin antaa olla j aymmärrän äidin katkeruuden kun näki että ilmoitin joka paikkaan ja tyttö oli otettu huostaan heti pe iltana...mutta silti taas ärsyttää mustamaalaako tytön äiti mut kaikille... (eikä haittaa vaikka kyseinen henkilö lukee tätä!)

Ensin oli parkkipaikka, sitten siirryttiin ravintolaan ja mikähän on seuraava osoite 5 vuotiaalle lapselle varmaan vanhainkodista tulee joku hänet hakemaan.....ja tarinat jatkuuu ;)

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;26594571:
Keskity ap ihan vaan omaan elämääsi.

Jos mä näkisin n. 5v tytön klo 23 aikoihin yksin kadulla, ja hän kertoo, että äiti on baarissa ni totta hemmetissä tekisin siinä vaiheessa jotain muuta kun keskittyisin vaan omaan elämääni.
Vaikkakin se 5v olisi yksin, eikä edes kerro että äiti on baarissa, niin jo se on suuri hämmästyksen aihe. Mitä sen ikäinen tekee yksin ulkona siihen aikaan?

Ehkä olen sitten liian tungetteleva ihminen muiden elämään, mutta lapsen tehtävä ei tosissaan ole klo 23 lähteä etsimään äitiään ravintolasta.