Pikkuprinssimme sai viikonloppuna nimen!

Alkuperäinen kirjoittaja MiraBella-90:
Kiitos kaikille onnittelijoille. Mukavaa syksynjatkoa ja talventuloa!

Ja muille sanon taas saman, minkä joka kerran täällä käydessäni, että menee taas vähän aikaa, ennenkuin palaan tänne haukuttavaksenne.
:hug: ääh älä noista itseesi ota. anna mennä toisesta sisään ja toisesta ulos..
eihän täällä kenekään pää kestä jos noista itseensä ottaa

Minna

:hug:

Itse olen ollut sen "ei teinisuhde kestä" kanssa pian 12vuotta naimisissa, 15kesänen olin kun aloimme seurustella ja 18 kun menimme naimisiin.16kun sain esikoisemme ja 19 kun kakkonen tuli.Eikä vieläkään kylästytä elo yhdessä. Kouluttautahan ei tosiaan enään ehdi jos 15vuotiaana lapsen tekee? 15 kesäinenhän on elänyt koko elämänsä vai mitä? Naurattaa nämä viisastelijat.

Hyvä nimi lapsella. MiraBella älä pahoita mieltäsi, jotkut eivät keksi elämässään kummoisempaa tekemistä kuin haukkuminen ja taivastelu. Siinäpähän haukkovat henkeään, eletään me vain eteenpäin! Ja lapsen syntymähän on iloinen asia! Sitä vartenhan tämä palsta on, että täällä saa noin iloisen asian ilmoittaa.

:heart:

Onnea pojasta ja nimestä :flower: :heart:
Harmittaa puolestasi nämä arvostelijat...
Itse tiedät mikä sinulle ja lapsillesi on parasta. Ennen vanhaa tuo oli ihan tavallista, että lapset tehtiin nuorena. Kukin tekee niin kuin parhaaksi näkee. Nostan hattua sinulle :)
Hyvää jatkoa koko perheelle!

Greippi
Kaunis nimi pojallasi ja onneksi olkoon.
Itse olen jo 37 v kalkkis ja 2-vuotiaan äiti eli olen elämässäni tehnyt valinnat ihan toisin kuin sinä. Voimia sinulle urakkaasi.
Itse en voisi kuvitella, että sinua pari vuotta nuorempi kummityttöni pystyisi ottamaan vastuuta lapsista, hän on itse vielä ihan kakara ja saa sellaisena minun puolestani vielä pitkään pysyäkin. Mutta kukin tekee itse omat valintansa ja on pääasia, että olet itse tyytyväinen omiisi.

Halusin vielä palata kiittämään kaikkia niitä, jotka ovat "puolustaneet" minua täällä, kannustaneet minua ja osanneet olla onnellisia puolestani. Ihanaa, että sellaisia ihmisiä vielä täältäkin löytyy, joille toisen onni ei ole omasta onnesta pois! :heart:

Yhteistyössä