pikkumies sai eilen nimen!

Mikko Heikki Matias on nyt vihdoinkin saanut nimen!!

Kyllä ottikin koville saada nimi yhteisymmärryksessä valituksi ;) ,loppuviimeksi sitten heitettiin kolikolla kahdesta parhaasta ja niin saatiin pojalle nimi =) Oli niin monta hienoa vaihtoehtoa,että oli vaikea päättää...

On ainakin pojalle kertomista joskus =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:47 jonna-76 kirjoitti:
Onnea nimestä, mun hyvä ystäväni on Mikko B) Kuinkas herra oli kastetilaisuuden? Meillä poju huusi koko tilaisuuden ja kun pappi lopetti paasaamisen, nii pieni sit päätti nukkua loppu ehtoon :D
kiitos!
Hienostihan hän oli... pelkäsin vähän, kun edellis yö ja eilinen aamu meni huutaessa, mutta kun kello läheni tilaisuuden alkua niin poju päätti nukahtaa ja heräsi kun viimeiset vieraat lähti =)

mut eikös sitä sanota,jotain lauluäänestä kun huutaa kastamisen ajan ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:53 Mrs Nobody kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:46 vieras kirjoitti:
Oliko toi nyt parhain vaihtoehto? :\|
Ei kun valitsivat huonoimpien nimien joukosta kaikista huonoimmat ja niistä vielä kolikolla heittivät, että varmasti tulee huonoin nimi vauvalle.

Ja ap, hieno nimi pojalle tuli!

Mitä ilmeisemmin niin tekivät :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:58 ElViIrAeLLi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:55 Vieras kirjoitti:
Oikein mukava nimi. :) meillä on Juho Heikki Matias. :D
hyvät toiset nimet!!! ;)
Kiitti :) eka nimikö on huono? eipä mua haittaa vaikka et tykkääkkään. Mä ja mies tykätään nimestä ja muitten mielipiteille on ihan sama. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 14:07 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:58 ElViIrAeLLi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:55 Vieras kirjoitti:
Oikein mukava nimi. :) meillä on Juho Heikki Matias. :D
hyvät toiset nimet!!! ;)
Kiitti :) eka nimikö on huono? eipä mua haittaa vaikka et tykkääkkään. Mä ja mies tykätään nimestä ja muitten mielipiteille on ihan sama. :)
Enhän mä niin sanonut =)
kiva nimi ,mut ei ihan mun makuun. Ja meillä on suvussa jo kolme Juhoa...

Niin,pääasia on mun mielestä että nimi kuulostaa itsestä hyvältä,rimmaa myös yhteen sukunimen kanssa ja on kantajansa näköinen! Ihan se ja sama mitä muut ajattelee...<br><br>
 

Yhteistyössä