pikkulasten nasolini tmv.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "outoa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"outoa"

Vieras
Mitä käytätte lapsilla nenän tukkoisuuteen ja lentomatkoille?
Meillä käytetty nasolintippoja joita saanut antaa vauvalle 3kk eteenpäin mutta niitä ei enää ole myynnissä ja tavallisen nasolininkin ikäraja nostettu 10 vuoteen! ilmeisesti 0,5mgrammainen käy 2-vuotiaasta ylöspäin.

Mitäs sitten voi antaa, tietääkö joku ja onko se nyt sitten vaarallista käyttää kun vanhaa pulloa on jäljellä mutta nykytiedon mukaan ei käykään vauvalle?

Suolatipat meillä ei ole auttaneet lainkaan.
 
[QUOTE="outoa";22402218]Niin, mutta kun sitä 0,5mgrammastakaan ei saa enää edes lääkärinluvalla antaa alle 2v:lle. Kesän aikana tullut muutos.[/QUOTE]


meillä ainakin lääkäri käski käyttää just nuita tippoja 8kk:lle ihan ohjeen mukaan. eli just sen viis päivää muistaakseni.
 

Similar threads

L
Viestiä
0
Luettu
592
Aihe vapaa
Lastenlääkäri
L
L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä