O
"outoa"
Vieras
Mitä käytätte lapsilla nenän tukkoisuuteen ja lentomatkoille?
Meillä käytetty nasolintippoja joita saanut antaa vauvalle 3kk eteenpäin mutta niitä ei enää ole myynnissä ja tavallisen nasolininkin ikäraja nostettu 10 vuoteen! ilmeisesti 0,5mgrammainen käy 2-vuotiaasta ylöspäin.
Mitäs sitten voi antaa, tietääkö joku ja onko se nyt sitten vaarallista käyttää kun vanhaa pulloa on jäljellä mutta nykytiedon mukaan ei käykään vauvalle?
Suolatipat meillä ei ole auttaneet lainkaan.
Meillä käytetty nasolintippoja joita saanut antaa vauvalle 3kk eteenpäin mutta niitä ei enää ole myynnissä ja tavallisen nasolininkin ikäraja nostettu 10 vuoteen! ilmeisesti 0,5mgrammainen käy 2-vuotiaasta ylöspäin.
Mitäs sitten voi antaa, tietääkö joku ja onko se nyt sitten vaarallista käyttää kun vanhaa pulloa on jäljellä mutta nykytiedon mukaan ei käykään vauvalle?
Suolatipat meillä ei ole auttaneet lainkaan.