Pikkukirppu, kuka käynyt ?

"Taiju"
Oon tehnyt sieltä todella paljon hyviä löytöjä! Entinen pieni tila toki vaati kärsivällisyyttä, mutta sopu sijaa antaa. Aina sain rattaat mahtumaan, kun vähän järjesteltiin. Nythän ovat juuri keväällä 2011 muuttamassa isompiin tiloihin kulman taakse Satakunnankadulle, ja liike ollut suljettuna jonkin aikaa.
 
heino
Taitaa vaan jäädä avaamatta kokoonaan, kun ei kerran mitään ole tiedotettu. Voihan olla että kun Hervannassa avattiin lastentarvikekirppis niin yrittäjä päätti luovuttaa. Jos pirkanmaalle ei mahdu kahta lastentarvikekirpparia enempää :(
 
"Tiina"
Mikäs tämä Hervannan paikka oikeastaan on? Missä ja minkälainen, onko kokemuksia? Minä kyllä tykkäsin Pikkukirpusta ahtaudesta huolimatta, tein paljon hyviä ostoksia ja muutamia tosilöytöjäkin siellä.
 
KirppisHullu
joo,mä tykkäsin paljon käydä pikkukirpussa,tein lähes aina löytöjä!:)
tosiaan,piti avata uusiin isompiin tiloihin mutta kuulin että lopetti kuitenkin kokonaan. pettymys:(

mä olen kans kiinnostunut tuosta Hervannan lastenkirppiksestä!!!
 
"mummeli"
Kangasalla on ollut jo 2,5 vuotta lastenkirppis Puotikuu. Löydän sieltä lastenlapsille vaikka mitä. Asun itse vieressä, mutta mielestäni kannattaa lähteä kauempaakin käymään.
 

Yhteistyössä