Pikkukaupunkilainen, oletko paikalla ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olitko tänään Hämeenlinnan Tiiriön ABC:llä n. klo 14?
Olin itse siellä ja pihaan tuli yltä päältä kurainen uudehko ja musta farmari-Mondeo jonka takalasissa oli jonkun firman kookas tarra.
Autoa ajoi puku päällä oleva mies joka myös tankkasi autonsa. ajotyyli oli myös aikas reippaanlainen.
Palstalta saatujen tuntomerkkejen mukaan se olisit just niin kun sä! :-D
Olitko se sä?
 
[QUOTE="vieras";26119844]Olitko tänään Hämeenlinnan Tiiriön ABC:llä n. klo 14?
Olin itse siellä ja pihaan tuli yltä päältä kurainen uudehko ja musta farmari-Mondeo jonka takalasissa oli jonkun firman kookas tarra.
Autoa ajoi puku päällä oleva mies joka myös tankkasi autonsa. ajotyyli oli myös aikas reippaanlainen.
Palstalta saatujen tuntomerkkejen mukaan se olisit just niin kun sä! :-D
Olitko se sä?[/QUOTE]

Itseasiassa OLIN ! :D
Olet varmaan ensimmäinen palstalainen, joka on minut oikeassa elämässä tunnistanut, tai ainakaan eivät ole tulleet kertomaan.
Aika jännä, että joku osaa pelkän palstan perusteella tunnistaa...
Olitko sinä sisällä ABC:llä vai pihalla?
 

Yhteistyössä