Pikkukakkosta yrittämään 2013 <3 <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ciella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ciella

Uusi jäsen
03.01.2013
1
0
1
Ajattelin avata uutta ketjua ja infotkaahan heti jos on samanlainen keskustelu jo käynnisä :) Elikkäs..toisesta lapsesta haaveilevat ja yrityksen vuonna 2013 eli tänä vuonna aloittelevat..olisi mukava vaihtaa ajatuksia ja mietteitä :)

Tulen nyt mukaan tähänkin ketjuun, clomittarien puolelle kirjoittelen myös... :-)

Minusta: Ikää minulla on 36 ja mies on saman ikäinen. Meillä on kohta 2-vuotias esikoinen ja toisen yritystä takana nyt vuoden verran. Esikoinen sai alkunsa vajaan kahden vuoden yrittämisen jälkeen luomuna. Suvussani on lapsettomuutta riittävästi, joten riskit ovat tiedossa.

Vuodenvaihteessa tuli vuosi täyteen taas yrittämistä. Minulle määrättiin aiemmin viime vuonna terolutit vuotohäiriön korjaamiseen ja juuri meneillään on ensimmäinen clomikierto. Toivon mukaan munasarjat saataisiin heräteltyä ja toivottu tulos aikaiseksi.

Onnea kaikille yritykseen :-)

fenixlintu

Toki voisin itsestäni kertoa.
Eli olen 25 vuotias, mies 24.
Esikoinen 4-vuotias, yritystä hänen osallaan kolme vuotta.
Pikkukakkosen yritys aloitettu joulukuussa ja tosiaan ens viikon loppu puolella pääsis testaileen josko ois tärppi käynyt. Yrityksen puutetta ei ainakaan ole ollut. Mitään ns. oireitakaan ei ole näkynyt joten hissuksiin mennään. Kp:t menossa 23/30. Ovulaatiosta ei tietoa, onko edes tapahtunut, tosin en sitä muutenkaan yleensä tunne. Koitetaas pitää tätä ketjua nyt hengissä ja päivitellään tilannetta jokainen osaltamme, josko niitä plussauutisia tänne saataisiin =)

Minäkin ilmottaudun mukaan. :)

Eli olen 19v ja mieheni 22v. Meillä on 1v1kk ikäinen poika jo entuudestaan ja nyt olemme jättäneet ehkäisyin pois jotta tähän "samaan syssyyn" tehtäis toinenkin, ennenkun alan opiskelemaan. MInulla ei siis ole koulutusta vielä.
Menkat pitäisi alkaa ensiviikonloppupuolella joten sinne asti odotellaan jännittyneenä. :D TÄssä paripäivää on tuntunut jonkinmoista vatsakipua ja pistoksia.. Niijoo ja ollaan ehkäisy jätetty marraskuussa pois :)

Tässä pari päivää nyt ollut tissit kipeenä, mikä kyllä kuuluu mulla ihan menkkaoireisiinkin, lisäks kohdussa tuntunut omituiselta. Pissalla käydessä tuntuu paine kohdussa, lisäks semmosia vihlaisuja tuntuu. Vihlaisut tuntuu välillä sisäreisiin asti. Jännäillään, jännäillään =)

Yhteistyössä