PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.5

Moi vaan!

Tänne ei ole vielä täti eksynyt kylään. Ja viikonloppuna on turha tulla kolkuttelemaan, koska emme ole kotona. Jännä pääsiäinen siis tiedossa. Ilmoittelen ensi viikon loppupuolella mikä on tilanne.

Nyt jännittää, lämmöt 37,0, kylmä, ällöttää, menkat myöhäs pari pv, tissit omituiset, vatsassa nippailuja... jne. =) Haaveilenkohan liikaa?! :whistle: Tuhrua tuli hiukan mut sekin loppui. Aargh, kumpa tietäis. Ei ole testiäkään että vois tehä. Toiveet on nyt kyl korkealla. Mitä mieltä olette oireistani?

No huh sipuli81!! Eikös nuo oo just niitä oireita :D ETENKIN tuo tuhruvuotosi! Noilla oireilla miulla ois tosi toiveikas olo =) Heti tiistaina testiä ostamaan, mut joku kirjotteli jossain et ärrältäkin saa jotain testejä, tai päivystävästä apteekista?

mama-84 Suuren suuri lohtuhalaus tädin visiitistä :hug: Seurataan tässä uudessa kierrossa maminan viitoittamaa tietä ja napataan ne plussat :)

sipuli81:n puolesta voisin noiden oireiden perusteella jo lyödä vetoa, kuulostaa tosi lupaavalta! :heart:

Tuulia79:lle tädinkarkoitustuulia +++ :whistle:

mamina Kyllä sä voit mun mielestä olla erittäin luottavaisin mielin =) :heart:

ISO hali mama-84! :hug: aina tulee uusia kiertoja joista sen plussan varmasti aikanaan saa, tiiän ettei ole kiva 'kuumeen' kanssa odottaa, mutta minkäs teet:( Ja kiitos onnitteluista:)

Kiitos taas Nti Kesäheinälle tsemppaavista sanoista:D Kaipa se siitä vahvistuu vielä. Mies sanoo kokoajan ettei usko että tärppi on käynyt enne kun näkyy vahva viiva. Mitäs väliä sillä viivan vahvuudella on.. Tällähetkellä sielä jonkun luulis olevan, toivottavasti pysyy.

Maanantaisen testin jälkeen vaihdan maisemia (paitsi jos tuliskin yllärinä nega tai täti), Kesiskö se rupeaa seuraavaksi päivittäjäksi? :D

niin hei sipuli81? pääsitkö perille siun kp:stä? kun sillo (s.21) kyselit et eikös siulla ollu 30, mut miun laskujen mukaa jo sillo 32? vai laskinko mie väärin? meinaan vaan että päivitellääkö listaa? Siuta mie jokatapauksessa yllyttelen testin tekoon! On niin vahvan kuuloset nuo oireet! :D

Ei vieläkään täti ole tullut... vieläkin lämmöt koholla jotain 37,0. Koko illan ollut menkkamaista juilintaa, mut ei ainakaan vielä ole tullut mitään vuotoa. Se tuhrukin oli sellaista rusehtavaa ja limaista. Ihania ilmaisuja!! :LOL: Laskeskelin kiertopäiviäni mamina ja omasta mielestäni mulla on nyt se kp33. Eli sä taisit olla oikeassa sen suht! ;) Niin ja kiitos kaikille tsemppaajille ja peukuttajille! Toivottavasti en sit oikein korkealta tipu jos täti nyt pihtaa käyntiään ja sit jossain vaihees pamahtais ferrarillaan. Plussia kaikille :whistle: :whistle: nyt öitä :wave:

Hienoa sipuli81!! =) Mä täällä kans maminan lailla yritän yllyttää testaamaan :D

Juu mä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi listanpäivittäjäksi B) Viimeksi päivittäjän vaihtuessa ajattelin että olis kiva ryhtyä mutta en muka pyöri täällä joka päivä - ja pah, täällähän sitä ollaan aina :LOL:

Upea auringonpaiste taas tänään B) Mukavaa päivää kaikille!

ja nyt sitten vielä vahvempaa tuli, muttei vielä tummaa, ei kyllä enää mikään haamukaan :D jospa siirretään pesti Kesikselle huomisesta alkaen? :D Jännittäväks käy, kohta siekin oot tuolla odotuspuolella :LOL: Pääsenhän mie takasin teidän seuraan jos käypi köpelösti :snotty: ? :)

Ihanaa mamina :heart: Otan kyllä mieluusti pestin vastaan jos kellään ei ole mitään sitä vastaan (Huom. nyt on hyvä kysellä kun kaikki ovat pääsiäisen vietossa :LOL: )
Tottakai aina pääsee meidän seuraan takaisin jos köpelösti käy mutta ei se varmasti tule tarpeeseen sun kohdalla mamina :heart: Aivan ihanaa ja onnellista odotusta sulle :heart: :)

KIITOS Nti Kesäheinä, ja luovutan mielelläni pestin siulle. Ja pianhan ne muutkin pääsevät päivittäjän virasta nauttimaan, ei siulla kauan mee niin tuut perästä ;) :heart:

Tonne odotuspuolelle ei oo vielä oikein päässyt 'sisään' kun ei oo tuttuja, miula LA ois 29.11. joten en ''päässyt'' edes Luminkan kanssa samaan pinoon.
Oli kyllä kiva jutustella tein kanssa ja jakaa asioita, vaikka lyhyeks aika jäikin. Varmasti taustailen tein pinossa vielä piiiiitkään. :hug:
PALJON PLUSSAONNEA KAIKILLE, TOIVOTAAN HAIKARAN VIERAILEVAN PIAN!!!! :heart: ++++++
TÄTI PYSYY POISSA KUN EI OSTA PUNAISIA KUKKIA ;) ;) :LOL: (jos muistatte kun ostin punaisia tulppaaneja ja heti tuli täti kylään) :LOL:

Kesis, en päivitä enää huomiselle, joten pesti on nyt siun :D Pian tavataan odotuspuolella ;) :wave: :wave: TOKI TE TULETTE KAIKKI SINNE PIAN :D

Noppis
maminalle onnittelut! :flower: :heart:

Itsellä ei muita oireita kuin valkovuodon lisääntyminen, ja tänään aloin itkeä tosi kovasti kun mietin sitä ruotsalaislasten ja äidin kohtaloa. :'( Yleensä olisin ollut järkyttynyt, mutten nyt sentään ehkä normaalisti itkisi. Taitaa kuitenkin ennakoida ennemmin tädin tuloa kuin raskautta nämä oireet. Mutta ei se mitään, tässä tilanteessa (ensimmäisiä menkkoja synnytyksen jälkeen odotellessa) se tätikin olisi tervetullut vieras. =)

).( edelleen komukan kautta, selkävaivaisena. Lääkitystä kevennetty ei-sikiövaurioita aiheuttaviin. Alavatsassa ei edelleenkään tuntemuksia joten 99% todnäk ei kierrä. Edelleen koitan olla tyytyväinen jos 2-3 vk sisään tulis luomumenkat. Lopultakin terokuurin finniselkä alkaa oleen parantunut! Painoa päässyt kerymään selän potemisesta, nyt 76 kg (173 cm) joten tavoite hukata väh. 3 kg kesään mennessä, parantaahan se hedelmällisyyttäkin kun saa painoindexin paremmaksi. Tiistaina taas arki alkaa, töihin kokeilemaan kestääkö selkä. Just nyt ei muuta ajattele. Pariisikin piti perua sairastelujen takia...syksyllä sitten ehkä...

Jaahast jos tänne välil kirjottelis. Maha edelleen kipuilee ja muutkin paikat, viime yön nukkumiset jäi vähiin kun jalat särki.
Ystävä oli synnyttänyt terveen tytön torstaina, mitat 51cm ja 3530g =)

Mulle tuli tänään ihme itku-kohtaus :'( tai pariki, ei voi ymmärtää, mulla kyl noi mielialat on ennenki temppuillu. Ja täs taas kaikki tuntuu menevän päin jotain. Noh huomenna parempi päivä toivottavasti.

Sipuli81 Pidellään peukkaja sulle =)

mamina kiva että jäät taustailemaan, muista kertoa myös kuulumisia, mielellään täällä kuullaan myös kuumeilun paremmalle puolelle siirtyneiden kuulumisia :)

Kiitos Blondie =) Joo olishan se ihan hauskaa luovuttaa tää tehtävä jollekin toiselle pian :D Kiva että sä oot saanut lääkityksen, joka ei vahingoita mahdollista sikiötä, voi ilmeisesti huoletta antaa pikkukakkosen tulla jos on tullakseen? :)

Noppis toivotaan parasta :hug:

Apua, sipuli81 taitaa olla seuraava aidan toiselle puolelle siirtyvä =)

ZiiliZeijakin täällä herkistellyt :hug: Mulla oli viimeksi raskautuessani itku tosi herkässä varmaan jo viikko ennen kuin menkkojen piti alkaa ja testasinkin sitten sen plussan. Sanoinkin miehelle, että kyllä mun on paras olla raskaana tai muuten en ymmärrä mitä se oikein on. :D

---
Mä koetan aloittaa meille uuden pinon, Vol. 6:sen, ihan pian. :)

Yhteistyössä