PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.5

Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta
nostelemaan ja tietenkin plussia saamaan!

*************lankalauantai 22.3.**************

mama-84.............poika 06/05.......kp2/26-28 *toivelua n.1v
mamamin.............poika 09/06........kp3/28-30*yk2
maarunen.............poika 04/07.......kp4/36-38(49)*yk1
Torey...................tyttö 04/07.........kp4/27*yk5
myymä.................tyttö 04/05.........kp5/28(/39)*yk1
sef........................tyttö 10/02.........kp6/27*yk6
Lumikuningatar...tyttö 12/04.........kp6/30-34*yk4
Nti Kesäheinä.....poika 06/07........kp7/30
cristina.................tyttö 09/02........kp7/26-28*yk13
nintzku................tyttö 04/07.........kp7/27-37*yk4
Pilkkis79.............poika 06/07.......kp8/28*yk7
rimata..........................09/07.........kp8/25-35*yk2
Blondie................poika 02/04........kp11/18-53*yk 3
neiti21wee..........tyttö 02/07.........kp11/28-29*yk2
Tuisku -84-.........poika 08/06........kp12/28-30*yk4
Wäinöliini............tyttö 03/07.........kp14/??*yk1
peppipop.............tyttö 09/05..........kp17/25-28*yk5
ZiiliZeija..............tyttö 01/04.........kp20/?*yk1
mantana..............tyttö 11/04.........kp20/31*yk20
Liisukkainen........tyttö 01/07.........kp22/28-30
Fensca81.............tyttö 02/07.........kp22/30-33*yk2
caffee81...............tyttö 10/05.........kp24/30*yk13
Nasukka78..........poika 09/04........kp25/28-30*yk??
buffo.....................tyttö 06/06........kp28/30-33*yk16
iitukka..................tyttö 08/06........kp30/28-32*yk10
Lappitar...............poika 01/06........kp31/29-32*yk6
Sipuli81...............poika 05..............kp33 *toiveilua n.2v
Tuulia79.......................01/06.........kp35/28-32*yk3
Laa.......................tyttö 08/07.........kp51/?
Noppis..................tyttö 08/07.........yritys alkanut 02/08
mammamamma...poika 12/07........yritys alkanut 03/08

PLUSSANNEET
mamina, HotCoffee, Luminka, (Lappitar)
Kirsikka83, Emppu80, SadButTrue , Friesia, Hilbert, rouvaliini
Miukka, tiinu123, Daydreams, Tyyne, (Emppu80), Jouskari-80
(Nti Kesäheinä ), Haaveilija-08, (millimenninkäinen), jennip
Story, Poni06, Jennika1983, Coatrack, Mansikka85, fosfori, Eliza
sininen uni, Nasuliini-84, Hannamamma, Änkkäpöö, Aamu81

TAUSTAILEMASSA[b/]

Heidsu.................poika

:attn: Tässäpä linkit aikaisempiin keskusteluihin jos joku haluaa vilkaista :)

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t837203

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.2 :

http://keskustelu.kaksplus.fi/t886563

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.3

http://keskustelu.kaksplus.fi/t900010[/quote]

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t936044

Kiitokset maminalle uudesta hienosta pinkasta =) Toivotaan nyt plussia urakalla tähän pinkkaan,päästään tuonne odotuspuolelle fiilistelemään. :)
Greippimehuilu alkaa tod.näk huomenna,näyttäs vähän tai ehkä enemänkin siltä että täti tuloo. Orotellaan sit vaan sitä.

Hyvää yötä kaikille! :wave:

Hienosti avattu uusi ketju, mamina, ja kiitos pestin vastaanottamisesta! :)
*Greippimehu-skoolaus* -:tsing tsing:-
Napataan ne plussat nyt uuden pinon kunniaksi, eiks niin tytöt B)

Nasukka78:lle suuret pahoittelut tädin tulosta :hug: Tule sitten takaisin jos siltä tuntuu. :)

Jeppis, se olis sitten kp 14. Ei ole kyllä minkäänlaisia ovistuntemuksia joten odottavalla kannalla ollaan. :kieh:

Jee hieno uus pino =)

Tosiaan jäi silloin pari viikkoa sitten se luultava ovisaika hyödyntämättä kun kipeitä oltiin. On tässä kuitekin jossain välissä hommailtukin ja nyt on ihan vähän toiveikas olo kun ei ainakaan vielä tunnu että täti lähestyis...

Onnea kamalasti taas plussanneille! :flower: On se niiiin ihanaa :heart:

*Tsing tsing* :LOL: Mä oon täällä vähän hämilläni, juuri aamumaljan juotuani. Mehu alkaa pikkuhiljaa maistua jo ihan hyvälle! :eek: Enpä olis uskonu!

Nasukka Pahoittelut :hug:

Kummasti on muuten miehen suorituspaineita pienentänyt se, etten ole erikseen mainostanut näitä hyviä päiviä. Taitaa kyllä olla otollisin hetki vasta alkuviikosta.. Saas nähdä kuin käy tällä kertaa.

Täällä satelee lunta.. Hyvä tekosyy olla sisällä taas koko päivä.. :saint: Mielessä oli kyllä myös vaihtoehto lähteä superpitkälle kävelylle (oikeestikin!!), mut alkaa taas tuo väsy painaa niin, et taidan vaan röhnätä sohvalla ja katella eiliset ohjelmat nauhalta. :ashamed: Niin ja onhan tässä sitten näitä kiireitä myös, ku pitää välillä juosta tarkistamaan tuoreet jutut täältä. :LOL:

Haikeelta tuntuu kun ei voi päivittää tätä pinkkaa enää.. nyyh ja snif... :snotty:
On muuten mukava homma sulla nyt mamina! Tai mä ainaki tykkäsin kovasti =)

Te ootte ruenneet porukalla vetää greippimehua! Tyhjenee ne hyllyt kaupoissa! :LOL:

Mua huvittaa tää et ollaan peittoja möyhennetty vaan yhdesti sen tärpin jälkeen! Ei vaan tee mieli, eikä miehelläkään... Tais tulla yliannostus jossain vaiheessa :LOL: Ja oikeesti meni maku vähä koko hommasta, ja nyt sit ei huvita! :whistle: Eiköhän sitä vielä joskus, sit viimestään ku iskee uusi kuumetauti! :D

Luminka, juu, täällä (lpr) päin taitaa olla joku villitys greippimehun suhteen, kun prismastakin oli hylly tyhjänä greippimehun kohdalta :LOL:
Kivaa hommaa tää päivittely tosiaan on, miekin kokopäivän ajan ku käyn aina lueskelemassa.. Mut oisithan sie saanut jatkaa jos oisit halunnut! :hug:

hei, kävin ihmetteleen et minne memmuli84, edellisen pinon avaaja, on kadonnut? sen verran vaan katselin ettei ollut plussanneissa, mut ei myöskää listalla? onko miulta mennyt jotain ohi? mielenkiinnosta täytyy sit käydä selaamaan edellistä pinoa.. :whistle: :)

*muoks* nonii joo :ashamed: :ashamed: :D

nyt auttakaa maminaa. häpyluuta pakottaa ja vatsaa viiltelee vyötärön kohdalta, kun haavaa leikattas vaakasuunnassa! Lääkäriinkö meen? EI voi olla mahollista et menkkojen jälkeen oisin kuitenkin raskaana, ei ole ees niitä lämpöjä, nyt mie tuun hulluksi :headwall: :LOL:

Mee Mamina lääkäriin! Selviää ainakin, mikä on. Parempi käydä tarkistamassa, ku miettiä itekseen. Yks tuttavalääkäri muuten sano et suurin osa ensiapuun tulevista mahavaivaisista kärsii poikittaisesta pierusta!!

Hoksasin tossa kun tulin lueskeleen uudet jutut, että meillähän on hieno uus pino täälllä. Kiitos siitä maminalle.

Poikittainen pieru... :LOL: Mulla on sit ainakin 300 päivää vuodesta poikittainen pieru, kun kuulun tähän laktoosi-intolerantti-ryhmään. En vain malta olla syömättä myös laktoosia sisältäviä herkkuja. :) Käy mamina läkärissä. Sillähän se selviää. Tiiä vaikka olisitkin raskaana. Onhan noita juttuja kuullu et on ollu raskaana, vaikka se täti on kyläillykin.

).( Mä kun lueskelin noita teidän greippimehu-yllistyksiä niin ajattelin että pitäisköhän sitä itekin alkaa sitä juomaan. Taitaa taas olla niin että se ovis oli ja meni kun nyt olis ihan selvä kuiva kausi meneillään. Vai voisko se sit olla vasta tulossa... Onko se ees mahollista että olis kuiva kausi ennen ovista?

Nyt täytyy lähtä hoitaan asioita ennenkun tyttö täytyy hakea tarhasta. Plussatuulia++++ tähän meidän "viralliseen" plussakuuhun. :)

Pilkkis79, katos vaan, kaikkeen tottuu, jopa greippimehuunkin :D Kohta sitä istutaan anonyymit greippimehuilijoiden-ryhmäistunnoissa. "Kaikki alkoi siitä, kun liityin pikkukakkosta kuumeilevien ryhmään Kaksplussan sivuilla..." :LOL:

Juupa juu, jos tällä greippimehun ryystämistahdilla ei sitä plussaa saada niin yhdistettynä överiksi menneeseen kahvinjuontiin minä saan varmaan vielä jonkun vatsahaavan . :kieh: Täytyy vissiin yrittää vähän rajoittaa molempia. :saint:

Ovistesti näytti negaa, mutta eipä haittaa, sillä mies on työmatkoilla. Ja postinkantajakin on jo päivän postin jakanut. :LOL: Ei vaan... kauheeta huumoria, hyi hyi. :ashamed:

mamina mee ihmeessä lääkäriin! :)

Kiva kun pistäydyit täällä Luminka, kyllä tulee ikävä! Täällä ollaan vielä kuin kanat orrella mutta me yritetään täältä joukolla rynniä sitten sinne marraskuisiin B)

Joo Lumikuningatar ryhdy säkin juomaan greippimehua =) Joo menkkojen jälkeen kai on usein muutaman päivän kestävä kuiva kausi. Täällä on selitetty aika kattavasti kierron eri vaiheista http://kutri.net/iblog/C1537542522/E313981955/ :)

Nyt mun pikku seuralainen heräili päiväuniltaan, eli leikkimään mars :)

Hei, mä oon Pilkkis ja mä oon greipisti.. :LOL:
Lumikuningatar Muki täyteen vaan, eihän ilman greippimehua ihminen voi millään tulla raskaaksi! :D Minkämoisia määriä ihmiset muuten sitä mehua hörppii päivittäin?

Mulla ei oo intoleransseja, mut pieru on jostain syystä viime kuukausina ollu enemmän tai vähemmän poikittain. :D *Prööt* vaan, ni johan helpottaa mahakrampit!!

Nti Kesäheinä Meillä ei koskaan huomaa, koska postinpoika käy, ku laatikolle ei täältä näy.. Ei pääse nykimään hihasta.. :LOL: Huoltomies ois kyllä käyny tänään, mut enpä tarttunu tilaisuuteen.. ;) Ja meiän isäntä tulee onneks aina illaks kotiinkin. No joo, huumori huumorina. :ashamed:

Piti käydä ihan tarkistamassa, et mä oon näköjään kans ollu mukana vol.2-pinosta alkaen. Ei pystyny muistamaan.

Hieno uus pino Mamina =) Mee ihmeessä käymään lääkärissä.

Pitihän munkin käydä tarkistamassa mistä saakka täällä on oltu. Näköjään pinosta vol. 3

Minäkin kuulun tähän greippimehuun koukkuun jääneisiin. Aamu alkaa aina lasillisella greippimehua ja siihen tietty kuppi kahvia päälle ;) Mut oikeesti kun on tottunu greipin happameen makuun ei voi kuvitellakaan juovansa enää mitään makeita appelsiinimehuja :p
Kai sen juomista voi silti jatkaa jos/kun raskautuu? Oon niin koukussa siihen... :LOL:

Ihana mamina, "minne memmuli84 on hävinnyt?"! :LOL: Mistäpä sinä sitä oisit voinut tietää =) :D

Pilkkis: Jos en muuta käy täällä kommentoimassa, niin voin kyllä käydä kirjottamassa sanat TESTAA TESTAA!! :whistle: :D

Minä liityin pikkukakkosiin vol.2. Ja siitä toimin vol.3 ja vol.4 päivittäjänä.. Ihan kuin olisi jokin hirmuinen saavutus :LOL:

Juu, palailen vielä joskus :wave:

Luminka Noi saavutukset on kyl sitte hyvä mainita mahdollisissa tulevissa työhakemuksissa ym. ;) Ja meiät kaikki olis hyvä laittaa suosittelijoiksi. Kiva ku tuut kuitenkin yllyttämään meitä tänne, eihän me pärjättäis ilman sua. :D Jokos sulla pukkaa pahoinvointia tai jotain muuta kivaa ylläriä?

Kiva Mamina! Hienoa, että vapaaehtoisia päivittäjiä löytyy sillä ilman teitä en tietäisi yhtään mikä kp on menossa... :D

Meikä on kans ollu jo vol 2. asti mukana, tulee haikee mieli kun kun kattoo entistä nimeä (JoonanÄiti) ja sitä että silloin oli vasta yk2... Nyt yk 6 ja jotenkin tosi mieli maassa, lääkäriin ei pääse kun on niin kova lääkäripula täällä ja yksityistä lääkäriasemaa täällä ei ole... Siis jos haluaisin Gynelle lähteä niin pitäisi lähteä 300km päähän Rovaniemelle ja jotenkin se ei vielä tunnu ajankohtaiselta... Tosin oon jo alkanu epäilemään esim. Endometrioosia. Onko kellään kokemusta?

Meilläkin Täti pakkasi kamansa ja häipyi ja siitä asti on mies ollu mun kimpussa, oon yrittäny toppuutella että jaksais sitten viikon päästä vielä :LOL: On kuulema vielä niin nuori (25v) että ei tunnu missään :LOL: Miehet ja niiden halut... :whistle:

Nyt jatkan töitä! :wave:

Yhteistyössä