PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.3

*Tervetuloa kaikki toista pientä tuhisijaa
toivovat uudet ja vanhat palstailijat*

Torstai 3.1

"The virallinen lista"

buffo......................tyttö 06/06.....kp3/30-33*yk14
caffee81................tyttö 10/05.....kp3/19-34*yk11
mantana................tyttö 11/04.....kp3/34*yk18
cristina...................tyttö 09/02.....kp4/26-28*yk10
sef.........................tyttö 10/02.....kp5/27-41*yk3
iitukka....................tyttö 08/06.....kp9/28-32*yk8
Memmuli84.............tyttö 05/07.....kp9/23*yk2
JoonanÄiti..............poika 01/06....kp12/30*yk4
SadButTrue............poika10/06.....kp14/34*yk3
Pilkkis79................poika 06/07.....kp16/30
Tuisku -84-............poika 08/06.....kp16/28-30*yk1
Tuulia79..........................01/06.....kp18/28-32*yk1
Lumikuningatar......tyttö 12/04......kp18/30-42
Kirsikka83..............tyttö 03/07......kp18/30*yk2
Torey.....................tyttö 04/07......kp21/??*yk1
Friesia....................tyttö 10/06......kp22/30*yk1
Miukka...........................................kp30/28-30
HotCoffee..............poika 05/03......kp31/38-40
Sipuli81..........................................kp31/28-32
Nasukka78.....................09/04.......kp35/27-30*yk1
Hilbert....................poika 05/05......kp38/27*yk4
Ninnurainen...........poika 07/06......kp39/27-65*yk11
Mammukka75........poika --/03........kp62/28-36*yk6
tiinu123.................poika07/07.......kp72/41*yk1
rouvaliini................tyttö 12/03......

pikkukakkosesta haaveilevat

Niko06
Niagra
Muumimamma75
HooÄs
Janis
Iintiltu
Höpöli
Merika
Tapsu85
Jensku....poika 06/06

PLUSSANNEET

Daydreams
Tyyne
(Emppu80)
Jouskari-80
Nti Kesäheinä
Haaveilija-08
(millimenninkäinen)
jennip
Story
Poni06
Jennika1983
Coatrack
Mansikka85
fosfori
Eliza
sininen uni
Nasuliini-84
Hannamamma
Änkkäpöö
Aamu81

:attn: Tässäpä linkit aikaisempiin keskusteluihin jos joku haluaa vilkaista :)

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t837203

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.2 :

http://keskustelu.kaksplus.fi/t886563

Nonii, siinäpä tuo olis. Varmaan puoli tuntia väsäsin =) Noista nimimerkeistä... Osa saattaa olla väärin, siis et on isolla kirjaimella aloitettu. Kopion entisen listan omalle koneelle ja sieltä käsin sit kirjoitin tiedot. Korjailen kunhan tästä selviän! Ja voitte tietenkin itse laittaa korjauspyyntöö niinkuin tuolla vol.2 jo laitoinkin!

Tää homma sopii siinä mielessä et oon koneen orja :whistle:
Päivisin kun kaikki kotihommat on tehty ja tyty nukkumassa niin koneelta minut heti löytää :D Paniikki iskee jos netti ei toimikaan ja sit on että mitä nyt tekis ku ei konekaan toimi... Nooo... pieni pahe hyvä olla :p

Mun osalta kaikki kunnossa!

Nyt tosiaan menossa kp15/28. Mielestäni bongasin ovulaation kun tikutin ahkerasti. Olimme myös aktiivisia makkarin puolella miehen kanssa :D Täytyy toivoa parasta.

Mukavaa päivää kaikille ja onnittelut plussanneille :heart:

Perässä heti tulen tänne ja korjataan... eli meikäläisellä kp17/28-40 ja yk16 menoillaan! Ovista tikutan, vielä haaleata viivaa on; ja odotan ensi viikon torstaita, kun menen gynelle!!! =)

Meillä tytteli ja pikkukakkonen voipi olla tyttö tai poika.... tai vaikka molemmat kerrallakin!! :D

Plussaisia kelejä lisää!!! :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :wave:

Kiva memmuli kun aloit päivittäjäksi!

Mulla edelleen jatkuu liman tulo että yritetään nyt vielä tänään, eihän se hukkaan mene. Ompa ainakin mukavaa :D :whistle:
Eilinen menikin siltä osin myttyyn kun ukko joutu iltatöihin.
Ja mua jännittää jo kovin torstai kun sillon on se gynen aika.

Plussaonnea vaan kaikille!

Onnittelut nasulle ja kiitokset memmulille uuden ketjun aloittamisesta ja päivittämisestä.

Tänään on se päivä, jolloin aloitan oviksen tikuttamisen. Harmi vain, että se menee vähän myöhäiseen kellonaikaan (kun siinä paketissa luki jokin aikaisempi kloaika, milloin se testi tulisi tehdä ) mutta kaipa se silti suuntaa antaa.

Täti tuli ja meni ja vuoto oli, kuin olisi vuotanut kaikkien näiden 6 vuoden vuodot kerralla. Lekurin mukaan johtuu Teroluteista, joten otin oman käen oikeuden ja lopetin ne kesken. Taka-ajatuskin minulla hommassa oli. Koska Terolutit saivat tädin nopeasti kylään, aion niiden voimalla saattaa tädin uudelleen kylään, mikäli emme raskautta alkuun ensimmäisestä kierrosta saa.

Eli ainakin 2, mahdollisesti 3 kiertoa saa Terolut meikäläistä auttaa, mikäli ei sitä ennen tärppää.

Tärppionnea muille!

Siis apua, nythän mä vasta koukussa olenkin! :LOL:
Montakohan kertaa oon käyny jo kattomassa onko tullu uusia tietoja ym...! Onneks mies on vielä töissä niin ei oo ätisemässä ku koko ajan koneella vaan olen! Oon tosin tänään käynyt vaunulenkillä, pessyt pyykkiä, tehny ruokaa ym... :heart: Et en ihan koko "vapaa-aikaa" kuiteskaan... :D

Onkos huomenna muita testailijoita kuin sininen uni?

Ketä muita uskallan poistaa listalta kuin sinuhe ettei tule sanomista? :whistle:

Miten usein etusivua on päivitetty? Et vaaditteko joka päivä ajantasalle? :D

Minäkin täällä! Vai Nasuliini plussannu, ONNEA :flower:

Mulla piinaviikko lähestyy ja juuri tänään on nippaillu mahassa, onko jo mahdollista vai kuvittelenko kaiken???

Eipä muuta, täytyy jatkaa töitä :ashamed:

Kyllä on hyvä keksintö tuo pikkukakkonen, pääsee äiti taas palstaileen :D Pitkin päivää käyn töissä lueskelemassa että onko uusia tuulia, mutta sieltä ei oikein tohdi alkaa kirjottelemaa kun pitäs niitä töitäkin tehdä...kai :whistle: Pitäsköhän ton listan loppupään perään vähän huudella..? Onko mansikasta ja elizasta kuullunut. Mä en muista. Meidän pikkumies niiskuttaa tossa aikaslailla, taitaa kunnon llenssu iskee, ja edelleen on se hirveä yskä tallella :(
Nyt tulee taas limajuttua. Varoitus! :D Eli siis riemuitsin vähän aika sitten että nyt limaa ja peitot pöllyää, ja pöllyskin. Mutta kun musta tänään näytti että tulis taas sitä limaa |O Emmää enää tiedä millon on ovis ja millon ei :kieh: Nippailut oli kyllä jo viime viikolla että oisko ollu sillo sit :snotty: Varmuuden vuoksi tänääkin tarvii varmaan pussailla ;) Onneks tässä kierrossa ei oo kystat poksunu :eek:
Plussia siniselle unelle ja muillekin :whistle:

Heippa! Täällä kanssa yksi kakkosta toivova mamma ilmottautuu.. :wave: Vaikuttaa mukavalle ja aktiiviselle pinolle. Sopii tällaiselle nettiorjalle, memmulin päivä kuulostaa hyvin pitkälle samalta kuin omani. :D :ashamed:

Täällä menossa kp 32/28-32 yk 1. Poika 03/07. Monta negaa ja todennäköisesti viivanpaikkoja testattu. Nyt vain odottelen, että täti tulisi pian, jotta pääsisi uuteen yrityskiertoon! :D

Memmuli - Huippu juttu että lähdit listanpäivittäjäksi! Mä tunnustan kanssa et pitkin päivää tulee koneelle piipahdettua ja kuulumiset lukasemassa... Listaa mielestäni päivittelet kun kerkiät tuskin kukaan kimpaantuu jos ihan joka päivä ei uutta listaa ole...

Muhun iski sitten flunssa... nenä vuotaa ja kuumettakin oli vähäsen... Se ei kuitenkaan estä mua kaatamasta miestä sänkyyn :D . Laskurin mukaan ovis on tänään tai huomenna vaikka kroppa kertoi sen olleen kyllä jo viikonloppuna. Otetaan varman päälle!! :D

No niin nyt painun haaveineni miehen kaatoon!

Tuli täs mieleen että kuinka kauan noita plussanneita pidetään tuolla listalla?

Mulla on ruennut olee vaikka minkälaisia tuntemuksia mahassa.. Jospa normaali hormonitoiminta alkais käynnistymään. Tosin saattaa osa olla viel section jälkeisiä tuntemuksia. Sanoivat kyllä sairaalassa et vuosi pitäs taukoa olla ennen seuraavaa raskautta. Hulluja ehkä ollaan kun nyt jo ilman ehkäisyä! :/
Mut esim. oma äitini on tullut raskaaksi uudelleen minun ollessa 5kk ja sektiolla siis minäkin tähän maailmaan tullut. Siihen aikaan eivät olleetkaan mistään vuodesta puhuneet. Ei ollut mitään tullut ja normaalisti oli sen jälkeen synnyttänyt (2 kertaa itseasiassa).
Onko tääl muuten sectioäippiä? Kokemuksia voi laittaa jos löytyy!

Tairan toivotella joka iikalle hyvää yötä.
Täl on ny niin kiukkune akka jottei mun passaa kirjotella.
Tulee vaan semmosta valivalivalivalivalivalivali kirjotusta,ni annetaan olla.
Huomenna uus päivä ja parempi mieli!
No jaa,parempi ja parempi...Primolut kuuri alkaa taas,ja sit ollaanki 10 päivää tosi raskaana ja pahoinvoiva... :$
No,kyllä se siitä.... :x

Natinati!

Eka ovistesti tehty ja negakiroilujen jälkeen pläjähtikin ruutuun haamu, jonka näki ihan paljaalla silmällä, jopa tuo mieskin.

Harmi vain, että testiohjeessa lukee, että haamu = nega. Vasta yhtä vahva viiva, kuin kontrolliviiva on positiivinen.

Mutta miksi testi ei näytä negaa negana ja positiivista positiivisena. Siis ihme touhua, että viiva onkin nega, ellei näy riittävän hyvin :headwall:

Eli edelleen onnistun saamaan van negoja aikaan :LOL: :kieh:

Kävin päivittämässä huomisen valmiiksi! Kävin kurkkaamassa toista pinoa, ja huomasin et muutaman kohdalla on eri kp:t kuin täällä. Joko oon menny säläämään? Iiks.. Päivän tulee yhden jäljessä ja keskiviikkoa molemmat listat kuitenkin näyttävät... No, korjauspyyntö niin vaihdan oikein!
Plussauutisia otetaan vastaan! Muutamalla näyttäisi olevan jänskät hetket =)

Huomenta!
Mahtuisiko mukaan jälleen kerran yksi uusi kuumeilija?Olemme jo reilut pari vuotta pikkukakkosta toivottu, mutta ilman tuloksia... :| Nämä sivut ovat siis hyvinkin tutut, mutta välillä olen ollut poissa, ja lepuutellut hermojani... :) Mutta ajattelin taas tulla ainakin hetkeksi tänne teidän joukkoonne, ja toivottavasti plussan kanssa täältä vasta sitten lähden... :D Mitään varsinaista vikaa ei meistä ole löytynyt, tähän lapsettomuuteemme, sama ukko jne mutta kyllä mulla vielä vähän toivoa on....

Tällä hetkellä on menossa kp 16/30 ja luulen että ovis on juuri ollut, mutta kun en oikein tahdo saada siitä aina selvää... kerran kun olin gynellä niin kp oli silloin 19 ja luulin oviksen jo menneen, niin lekuri sanoi et mulla on juuri ovis meneillään.... pysy siinä sitten kärryillä!

-Rhonda-

Moikka taas vaihteeks!

Täytyy tsempata ja kirjotella taas vähäsen..

Memmulille kiitos ku jaksoit ottaa pinon hoitaaksesi. Meillä on täällä kans tän vuoden esikoispoika, kesäkuussa syntynyt.

Kierrosta en oikeen edelleenkään tiedä juuri mitään, kun täti ei ole synnytyksen jälkeen vielä päässyt kylään ja tikutukseen en ole halunnut vielä lähteä. Kovasti paljon bongattiin limoja :LOL: viikonloppuna, tiedä sitten oliko ovista vai mitä. Viime viikko menikin ahkerasti vällyjä pöllyttäessä, ihanaa. Siis sekä näiden raskaustoiveiden kannalta, että etenkin parisuhteen kannalta.

Paljon onnea kaikille plussanneille ja pikaisia plussia muille! =)

Pilkkis

Huomenta kaikille! Taas on uusi päivä koittanut kuumeilijoille =)

Jospa se postimies on kiva ja tuo sininen uni sinun testisi :p

Tervetuloa Rhonda! :flower: Lisäilin sinut tuonne listalle!

Pilkkis, imetätkö vielä? Mä imetän, mut alkaa tuntua et se vähän "sekoittaa" vauvapuuhia siinä mielessä kun ajattelee et sen takia (varmaan) ei oo kuukautiskierto lähtenyt käyntiin. Mut en haluais viedä toiselta sitä iloa pois :( Ihan vielä ainakaan. Ja kyllähän toiset tulee kantaviksi vaik edellinen roikkuu tississä :LOL:

Moikka!

Memmuli: Meidän poika syntyi sectiolla. Mulla ei ollut paikat auki tarpeeksi ja pojan happiarvot laskivat, joten katsoivat parhaaksi leikata. Itse olin todella tyytyväinen päätökseen! Poika oli 4462g ja 54cm. Kätilö sanoikin jälkeenpäin, että ei vauva olisi mahtunut tulemaankaan.

Itseänikin hieman jännittää, miten tuo sectiohaava oireilee toisen raskauden kanssa? Oletteko miettineet, haluatteko toisenkin lapsen syntyvän sectiolla vai onko sillä väliä? Itse jos saan päättää niin toinenkin saa tulla kattoluukun kautta maailmaan :LOL:

Poika heräsi päikyiltä, joten nyt syöttöpuuhiin ja ulos.

jennip: No meillä oli tyttö loppuun asti perätilassa. Sectiopäiväkin varattiin kun en halunnut perätilaa alkaa synnyttämään alakautta. Lapsivedet kuitenkin lorahti paria päivää ennen ja supistelut alkoivat. Lääkäri kävi tutkimassa ja jalat olivat tarjoutuvana osana! Joten sekin lisäsi vielä uskoa että sectio on paras vaihtoehto siinä tilanteessa.

Haluaisin kokea kyllä alakautta maailmaan tulon, mut loppupeleissä sama kun tiedän et leikkauksesta selviää jo viikossa ihan hyvään kuntoon. Se vaan et miten nostelen esikkoa kun ei saisi vastasyntynyttä painavampaa nostella? :/

Lähetään tästä käymään pankissa avaamassa tytylle oma pankkitili :heart:

Yhteistyössä