**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Tämän artikkelin perusteella Pre-Seedkin vähentää siittiöitä ja aiheuttaa DNA-muutoksia niissä: Liukasteet ja raskaus - Vau.fi

Mutta jos on pakko jotain liukastetta käyttää, tuo taitaa olla yksi harvoista jota kannattaa käyttää. Minä kyllä sain mainoksista sen kuvan, että liukaste parantaa mahdollisuuksia eli on parempi kuin ilman liukastetta. Mutta parantaako se tosiaan mahdollisuuksia, jos siittiöitä tuhoutuu ja osan DNA:t muuntuvat? Vaikkakin emättimen ph-arvot muuttuisivatkin suotuisimmiksi siittiöille. Vaikuttaa aika hölynpölyltä. Kaikenlaista meille "epätoivoisille" myydäänkin. Huhhuh.
Ennemmin ostaisin miehelle Panoxia :LOL:
 
Moiks!

Waaka: En oo koittanut, mutta kuulin kans jostain ettei kannata käyttää jos yrittää raskautua, mutta tosiasiahan on, ettei se välttämättä onnistu muuten ollenkaan, eli parempi saada edes ne 80% sinne kuin jäädä kokonaan ilman :)

Mä itseasiassa ratkaisin tämän ongelman meillä niin, että otettiin vähän enemmän aikaa (eli otettiin yöunista...) ja panostettiin esileikkiin ihan urakalla, ei oo enää tarvittu liukuvoidetta. Mutta kokemuksesta tiedän, ettei tästä olis ollu mitään hyötyä meilläkään esim, ennen kesää.

Mä oon mennyt sopivan sekasin kp:stani kun en niitä ole seurannut, mutta kyllä tää kroppa jotain hämärää tekee. Eka oli menkat, sit ne loppu, vielä tuli yks hulahdus, ei taas mitään pariin päivään ja tänään taas hulahdus?! Ottaa tästä sitten mitään selvää, onneks mun ei tarvikkaan kun ei mua kiinnosta tää mun kierto yhtään (manipulaatio menossa) :whistle:

Nyt alan äkkiä syömään tobleroneja ja lukemaan sen yhden mikä lie lääkärin kirjaa niistä hiilihydraatittomista ruokajutuista, sehän vois olla ihan terveellinen vaihtoehto, mutta pitää nyt ensin ottaa siitä selvää.

Plussaonnea!!!
 
voi ei.. ja minä heti mielissäni että ompas vain tuote.. No jos jättäis sitten kokeilematta ?
jännittää sinne yksityiselle gynelle meno, oon aina käyny kunnallisessa..Saakohan sieltä helpolla ne clomit ja terot tai jotain? Ainakin kaveri oli saanu.. mutta jokainen ihminen on erilainen :D

voi pask.. mies kuulemma nii väsy ettei seksi maistu. Ärsyttävää!! :kieh:

tulipa muuten mieleen, että hyvä ystäväni joka 3 pitkän ja piinallisen vuoden jälkeen tulikin äskettäin yllättäin raskaaksi, sanoi että oisko osuutta ollut asiaan kun mies reissuhommissa ja näkevät viikonloppuisin?
Jossainhan toitotetaan että jos seksiä on harvoin ja muka näkee puolisoaan harvoin se tepsii..
tiiä sitten!

:headwall: ärsyttävää..haluan vauvan NYT HETI KIITOS!
 
Onko kokemuksia Clearbluen testeistä ? :attn:

Ostin eilen apteekista yhden sellasen clearbluen testin, minkä pitäis näyttää jo 4päivää ennen kun kuukautisten pitäis alkaa, että onko raskaana.. Tänää kp 27/28-30 ja aamulla testasin sillä ja sain sillä TOSI TOSI haalean haamun ! vai onko se sitteski vaan viivan paikka ? Oli tosiaan kyllä sinistä väriä siinä, mutta oli aikas haalea ja ohut.. kokemuksia ?

Tiedän että tekemällä myöhemmin uudestaan se selviää.. mutta ajattelin kysyä onko muilla vastaavia kokemuksia. Koitin ottaa kuvaa, mutta meillä on nii p*ska kamera.. :headwall:
 
Huomenta kaikille kuumeilioille!!

oon lukenu teidän juttuja moneemoneen kertaa ja edelleen olette mun seurantalistalla :D plussa tuulia kaikille ja tulkaa äkkiä tuonne odotuspuolelle.. MUT älkää ikinä luovuttako!!! en mäkään vaik välillä oli sellanen fiilis..

haleja haleja kaikille..
 
Ai että nyt kiukuttaa ja kovaa:kieh:eek:vis on ovella ja miestä ei seksi kiinnosta..viimeek viikko sitten ollu viimeeks sutinaa..sano, että eihän meijän pitäny ottaa paineita tästä kakkosen tekemisestä..NO JOO..mutta luuleeko se että niitä vauvoja tehään jostain pyhästä hengestä|O prkl..!! Saa nähä miten tän kierron käy ku ei näytä tolta herralta mitään heruvan..:headwall:eek:on niin kärtty..huoh!
 
***********Perjantai 8.10.2010**************

MUKANA:

Collins....................tyttö 12/06...................kp 44/27 *yk2
MonalizaQ...............poika 08/09.................kp 43/28 *yk2
heidi-80..................poika 08/08.................kp 37/28-30 *yk 3
skorpioni07.............poika 06/08..................kp 36/30 *yk 1
Sanmoc.................poika 01/08...................kp 36/26-34 *yk 14
Tinker_..................esikoinen 05/08.............kp 33/27-28 *yk 12
Annemari................tyttö 07........................kp 32/? *yk 1
Kinkula....................poika 09/09..................kp 31/28-34 *yk 3
kr80.......................esikoinen 11/08.............kp 29/29 *yk 4
Nepsus...................esikoinen 09/08.............kp 27/29 *yk2
majj......................tyttö 06/08....................kp 27/28-30
iines83.................. poika 10/09...................kp 26/26-32 *yk3
Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 26/30 *yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08..............kp 26/28-39 *yk 11
teddybear82...........tyttö 11/09.....................kp 24/32 yk 3
T:nmuru................esikoinen 7/06................kp 23/23-35*yk 1
hemari...................tyttö 10/09.....................kp 17/28-36 *yk2
Brianna..................tyttö 06/09.....................kp 17/26-28 * yk 5
Kristiina81...............poika 11/08..................kp 17/36 *yk 2
Ninnu-liini...............tyttö 02/09....................kp 16/24-28 *yk 3
tyty86.....................tyttö 08/09...................kp 15/29-34 *yk2
Dirty Dancing..........esikoinen 07..................kp 14/28-32 *yk 6
Milja-85..................poika 12/08..................kp 13/30-31 *yk 3
Nunnu-79................poika 10/08..................kp 12/23-25 *yk3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09....................kp 10/30-36 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05..................kp 9/30 *yk 3
Tinttu.....................poika 11/08..................kp 6/29-31 *yk 2
JiiMii82...................poika 08/06..................kp3/30 *yk 4
waaka....................esikoinen 09/08............kp ?/30-40*yk 8
LocoKako................esikoinen 11/09.............kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ............kp?
tiitu87....................?............ .....................?
danone81...............?................ .................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2010:

Lokakuu:neito84 (yk4),Bretagne (yk3),
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Moi!

Ensinnäkin oli ihanaa lukea, että esim. Minsku82 on siirtynyt odottaviin. ONNEA!!!!

Sitten omantilan päivitystä.. Eli mä plussasin tämän viikon maanantaina mutta koska raskausoireita ei ole edelleenkään (ehkä niitä ei vielä pitäskään olla?), niin en paljon uskalla iloita. TM ja Km kun on liian hyvin muistissa. :headwall:Mutta siis näissä merkeissä viikonloppuun.

PLUSSATUULIA JA RASKAUTUMISFIILIKSIÄ KAIKILLE!
 
Onnea Sanmoc!

Varovainen onnittelu myös Majj!!! Itse tein cb-testin esikoisesta samana päivänä kun menkkojen piti alkaa ja sellanen selkeä, mutta hailu viiva tuli. Tummeni sit myöhemmin. Negaa en oo sillä ikinä tehny, mutta eiköhän se jotain tarkoita jos siihen kerran viiva tuli :)

Mä vaan vuodan, edelleen. shalaalalaallaaa, eikä ärsytä yhtään...lallatilaa ;)
 
Majj: Mä testasin kp25/29 glearbluen testillä ja sain selkeän plussan. Testiviiva tosin oli kontrolliviivaa haaleampi. Mun mielestä se on plussa jos siihen väriä saat tulemaan, onnea =) Päätin testata vielä toisella testillä jonka ostin prismasta ja ne testit tein eilen kp26 ja tänään kp27 ja selkeet plussat niihinki. Pakko tehdä vielä yks kaapissa oleva glearblue sitten kun menkat on oikeesti myöhässä. Tosin viime kierto oli vaan 20 vrk joten en tiedä onko tuo 29 edes normaalikierto.
 
Onnittelut plussista! :flower:

Minäkin sain plussan, nimittäin ovisplussan. Ei kyllä pahemmin kiinnosta vaakamambo, oikeastaan koko kierron mielenkiinto on ollut melko vähäistä. Se on aiemmin ollut ainoa selkeä merkki ovulaatiosta, siis himotuksen selkeä lisääntyminen. Ehkä en edes ovuloi tässä kierrossa? Plussa ovistestistähän ei takaa ovulaatiota todellisuudessa. Enemmänkin väsyttää ja ärsyttää. Mutta ei kai tässä muu auta kuin heilutella peittoa ahkerasti viikonlopun aikana ja ehkä vielä alkuviikosta.
 
heippa kaikille! uusi kuumeilija ja oikeastaan uusi koko kaksplussassa :)
sellasta taustaa että meillä on poika 12/06 ja nyt vasta on alkanut pukkaamaan vauvakuumetta! Olen tässä aluksi vähän taustalla vaan,vielä ei pääse tositeolla kuumeilemaan kun kierukka lähtee vasta 1.11.. Mutta oon jo valmiiksi ihan tärinässä..oon nimittäin todennut että tuo meidän esikoinen on nyt jo viimeistään niin iso poika.. ja hän kovasti toivoisi pikkuSISKOA :D On jopa hoidossa yhtä vauvaa pyytänyt muuttamaan meille :D
 
Dirty Dancing: Mua ei kans kiinnostanu edellisessä kierrossa seksi yhtään. oviksen aikaan tuntui että pitää väkisellä tehdä...:ashamed: ja siitä kierrosta tuli sit se +, vaikka en voinu uskoa kun tuntui kaikki niin vastenmieliseltä...

Tsemppiä kaikille, toivottavasti nähdään pian odottajissa!
Bretagne 5+0
 
Mut voi siirtää toistaiseksi taustailijoihin, käyn kyllä päivittäin lukemassa mitä teille kaikille kuuluu, mutta oma kierto venyy ja paukkuu, 3 negaa testattu, viimeisin tänään eli raskaana en ainakaan ole, kierto on aivan jotain muuta kuin kuvittelin eli siis mitä ollut ennen kierukkaa luomuna. Hyppään takaisin pinoon, kun kierrosta selviää jotain tarkempaa.
 
Iltaa taas !!

Joku taisi jotain kysellä miehen mielenmuutoksesta...
On kyllä tosiaan hyvin mahdollista sekin että ei oikein ole varma mitä haluaa, esikoisestakin ensin oli iloinen ja sitten taas ei kun alkoi panikoida raha-asioita.
Mutta tosiaan uskon että on myös anopilla ollut osuutta asiaan.

Menkatkin mulla sitten alkoi, ja pillereitä olisi 2 liuskaa kaapissa ja nythän ne pitäisi aloittaa jos aloitan - mutta onko pakko jos ei millään halua ??? -
Ärsyttää kun oista minipillereistä menee koko kroppa ihan sekaisin, ja yhdistelmäpillereihin en kyllä lähde reseptiä hakemaan ( noi minipillerit sain siis synnytyksen jälkeen )

Miehelle olen kyllä tehnyt erittäin selväksi etten niitä haluaisi syödä, ja se nyt oikeasti on meillä ainoa ehkäusykeino kun minä en ala noiden kumien kanssa leikkimään :kieh:

Mutta täytyy varmaan vielä ottaa asia uudestaan puheeksi sitten vaikka menkkojen loputtua, koska tiedän että jos pillereitä alan popsimaan niin ei sitten kyllä noi petipuuhatkaan kiinnosta tippaakaan.
 
kikka: Jos mies ei halua vauvaa ja sä et pillereitä, niin jos kumpikin pitää päänsä niin ei tule ongelmaa :) voi vaan olla makkarissa vähän hiljasempaa. Reilua eikös juu ;) Mä en ainakaan alottas mitään hormoneja parin kuukauden takia, sekottavat mulla vaan kiertoa entisestään. Mies sais käyttää kättä sen kaks kuukautta jos lystäis... ja voihan sitä toki makkarissa muutakin kivaa tehdä kun just sitä yhtä.

eipä tänne mitään, mutta onnittelut ovisplussista! Toivotaan, että pian tulee toisetkin plussat sitten :D

Ja tervetuloa uusi tulokas onnen kipuna!!!
 
meillä kyllä oli paljonkin apua ovistesteistä esikoista yritettäessä.Mulla oli ennen sitä "lopullista" plussaa kaksi ihan alkuraskauden keskenmenoa (rv 6) ja lääkäri silloin meinasi että meillä ollut väärä ajoitus,munasolu olis muka hedelmöittynyt "liian vanhana". Sitten aloinkin tikuttamaan että oikea aika löytyis ja niiden tikkujen avulla sitte lopulta onnasi :)
 
Hahaa..tää vanha kettu onnistukin luolanaisen taidoilla taltuttamaan ton ukon makkariin:whistle:! Tosin, ovisplussaa en oo viel saanu, mutta laskujen mukaan ja kiertojen mukaan ovis pitäs olla v.loppuna..että veikkaan etten saa enää ukkoa petipuuhiin,joten tällä mennään mitä on saatu...
Maanantaina lähetään tytön kaa mummola reissuun 1,5-2vk, joten minuu ei tääl palstalla varmaan näy, ellen pääse koneelle.
Kikka Joo en miekään sinuna alottas mitään pillereitä=)
Onnenkipuna mitä tarkalleen se lääkärin ilmaus tarkotti"liian vanhana" hedelmöittynyt? Meneekö se aina sillon kesken?

Plussalaisille isot onnittelut ja uusille tervetuloa:wave:
 
Onnea plussista!!!:flower: Ja helekutin tadit :stick:

Tervetuloa onnenkipuna!

Hyva tyty86! Noin sita mies kellistetaan! Hmph, olisin itsekin kellistanyt jos ei olisi mies tullut asken kotiin veljensa kanssa ja nyt olen viikonloppuleskena : /

Ja taalla eikun saniaiset jatkuu sylkitesteissa..Nyt 2 pv TAAS! Oli sitten viikko ihan valia. Aamulla tein CB:n ovistestin ja se oli nega. Taidan olla joku estrogeenihormoonihirmu! :confused:

On se kiva kun tadit jo kyselee meidan aitilta etta jokos mina odotan toista lasta, onhan tuo esikoinen jo huimat 1v 2kk...Ei mitaan paineita silta suunnalta sitten! :rolleyes: Ne aloitti jo kyselyn viime jouluna kun poika oli 4kk...Tai no sanovat etta eikun pullat uuniin vaan!! Niin helppoahan se on, tietysti!

Ai niin kikka89: meillakin tuolla ukkokullalla on taipumus mielivaihteluihin. Viime jouluna alkoi sanoa etta kylla se yksi lapsi on hanen mielestaan tarpeeksi ja vedin siita sitten melkoiset pultit! Sanoin etta ok, jos han haluaa vaan yhden niin fine by me, mutta mina haluan ainakin kaksi lasta. Olen aina halunnut pienesta pitaen ja vuosia sitten oli niin paatetty ukonkin kanssa. Sanoin etta olin aika katkera, koska jos olisin tiennyt etta han haluaakin yhden niin en olisi hankkinut sita ensimmaistakaan hanen kanssaan vaan olisin tehnyt tulevaisuutta jonkun samoja asioita haluavan kanssa (heh eli olisin vaihtanut ukkoa). Ja ajatella, ne vuodet mitka olisin siina sitten hukannut hanen kanssaan...kello tikittaa...ai jai jai kun en ollut yhtaan tyytyvainen :vampire: Nooh, aani muuttui miehen kellossa hyvin nopeaan, painostusta ja manipulointia :LOL: Mutta joo, ymmarran oikein hyvin milta sinusta tuntuu!!! Oikein sellainen petetty olo! Matto pois jalkojen alta!
 
Aamulla testasin pregchekin raskaustestillä joka oli kyllä sit nega.. : /

No alkais edes ne menkat nyt viikonlopun aikana sit.. Meillä olis illalla tulossa muutama kaveri iltaa istumaan, ja mies meinas että ennenkun menkat alkavat, sitä ennen en sais ottaa mitään. nojoo niihän se on.. mutta ton selvän negan jälkeen... :D

kikka89: Juu meillä miehellä kans tuntuu olevan mielialan vaihteluja.. Ainakin tossa kesällä oli vielä, mutta nyt kun on asiaa pari kk kypsytellyt niin on muuttunut ääni kellossa, toivottavasti sieläkin kävisi niin :hug:

anteeksi oma napaisuus :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä