pikkukakkosta toivova

Meillä on toiveissa esikoiselle pikkusisarus! Esikoinen nyt vajaan viiden kuukauden ja imetän vielä... Onko muita joilla näin pian vauvakuume?? Meillä on nyt yritys päällä, ekat kuukautiset takanapäin.

Onko kenelläkään kokemusta; onko tärpännyt vaikka imettää? Kauanko yrititte? entä oletteko jatkaneet imeysta raskautumisen jälkeen?

Yllätyin miten kova kuume iski esikoisen ollessa n.kuukauden! Ja olemme kyllä aina toivoneet, että saisimme pienellä ikäerolla kaksi ensimmäistä lasta ja tulevaisuudessa sitten toivottavasti lisääkin =)

Tsemppiä teille, toivotaan että tärpää. Meillä vauva 4 kk eikä tulis mieleenkään hankkiutua raskaaks ainakaan 1,5 vuoteen. Ei hermot eikä kroppa kestä. Ihanaa tämä vauva-aika on. Itse haluan, että vauva saa nauttia huomion keskipisteenä olemisesta hyvän aikaa ennen seuraavan valloittajan tuloa.

meillä iski kans se vauvakuume siin ku neiti oli 5kk...ja yritys aloitettiin..mut menkkoja ei vieläkään ole kuulunut ja neiti nyt 8kk..ja tosiaan imetän viel..mut sitä olen nyt ruennut vähentämään..joskopas täs jollonki onnistas..

yritystä on
Kauhee yritys päällä, ikäeroa tulisi reilu kolme vuotta. Tiedä sitten mikä se paras ikäero on mutta mä olen sitä mieltä että nyt esikoinen on saanut olla rauhassa vauva ja nauttia huomion keskipisteenä olemisesta :)

Yhteistyössä