Särö onnea poikalupauksesta!! olot siis osuivat oikeaan,kun kirjoitit aiemmin,että vahva poikaolo. Niin teki mullakin,molemmista
elovena ai kun kiva lääkäri sielläkin. Mistähän noitakin urpoja riittää.. Onkohan se siitä kiinni,että ovat olevinaan parempia,kun on luettu "kunnon ammattiin" .. ihmisiä nekin on,pitäis niiden tajuta kohdella toisiakin kuin ihmisiä,eikä vain "alempiarvoisina"
Mutta hyvä,että toiselta lääkäriltä sait ammattimaista käytöstä!
alley kyllä mä tekisin hoitovirheestä ilmiannon,eihän tuollaista voi vain sivuuttaa! Miten lääkäri ei voi tietää yhdestä rokosta,josta tavallinen tallaajakin tietää! HUhhuh!
Nopponen onnea puolivälistä ja hyvin menneestä ultrasta,siis hyvä,että lapsella kaikki hyvin,nyt vain lepäilet,etkä murehdi yhtään kotona oloa! Ajattele,että teet sen toisen vuoksi,etkä niinkään itsesi vuoksi. Tsemppiä!
Elsiliini hyvä,että ei ole kuitenkaan mitään ihan supervakavaa,vaikka ainahan nämä asiat säikäyttää! Jospa se sitten itsestään häviäis,kuten omppufin tyttärellä! Toivotaan parasta. Ja tosiaan,google voi olla myös pahin vihollinen..
Salliina mukava kuulla myös sinusta! Tsemppiä muuttoon,älä rasita ittees
meliah onnea varovaisesta tyttölupauksesta ja hienosti menneestä ultrasta! Jokos sä tunnet liikkeet? Varmaan noilla viikoilla jo
amante siis toi soodatesti (vastaan anun puolesta
) on ihan vain tällainen huumorimielessä tehtävä "kotitesti" eli otat 2 kuppia,toisessa on soodaa ja toiseen pissaa,sit kaataa sen pissan siihen soodan päälle (ei tarvii edes olla paljon) ja jos sooda kuplii ja kuohuu tulee poika,jos taas sooda ei tee mitään,niin on tyttö.. Mullahan sooda ei reagoinu siihen pissaan mitenkään ja tyttöä meille lupailtiin
ja sen voi tehdä raskauden missä vaiheessa tahansa.
Kyllä,mä olen
raivopää ihan pienistäkin asioista. Ei hermo yksinkertaisesti kestä kaikkea. Mutta oon koittanu laskee aina kymmeneen,ennen ko sanon mitään,niin kerkeen miettiä hetken edes,ettei pääse niitä sammakoita suusta.
omppuf ei ollut k-pks:sän lääkäri toi,vaan ihan tän paikkakunnan oma neuvolalääkäri. Onnekseni olen saanut k-pks:ssä vain hyvää palvelua tässä raskaudessa. Esikoisen aikaan rakenneultra meni päin helvettiä,kun sain itkemään lähtee sieltä. Se ei kertonu mulle juuri mitään vauvasta,sano vain,että kaikki ok ja jotain pääpiirteittäin ja loppuajan se kerto,että miten mun pitäisi syödä. Kätilö tämä siis. Ja onnekseni en oo törmänny tähän tässä raskaudessa.. (kuitenkin maanantaina,kun meen kokkolaan,niin se on töissä -..-) JA ihana kuulla myös sinusta!! Kyllä,oon samaa mieltä,aika kuluu liian hitaasti
Saraheinä hirmuisesti onnea pojasta!
ON: Odottelua vain. Täähän alkaa oikeesti käydä tylsäks,kun on vain kipee ja oottelee että millon lähtö tulee. Kaikki on jo oikeestaan valmiina,että sais mun puolesta jo syntyäkin,mutta eihän ne sillon synny,kun sitä toivois. Ja toisaalta,että ei niin kauheeseen tarkkailuun joutuis,niin olis ihan kiva,että pysyis ainakin sen 2viikkoo viel tuolla sisuksissa
Maanantaita jännään,kun sillon on tosiaan se kokoarvio kokkolassa ja sit kiva tietää onko nää menkkajomotukset jo tässä lyhyen ajan sisään mitään muutosta,kun niitä on päivittäin ja monta kertaa.. Esikoisesta ei ollut ollenkaan tämmösiä
Taiska ja muru 35+5