PIKKUKAKKONEN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piitu1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikaseen ISOT ONNITTELUT kaikille plussanneille! Ja halit negan saaneille.

Täällä meni ovis sairastaessa ja vieläkin ollaan koko sakki toipilaita, joten täytyy mennä!

Plussaonnea!
 
Ulpu: No voi harmi, että taas vaan uutta kiertoa pukkaa :( Katselin tuossa, että aikalailla yhtä kauan ollaan nyt yritetty. Mekin tavallaan aloitettiin tammikuun puolella jo, laitoin ton helmikuun, kun ajattelin, että vaan kokonaiset kuukaudet lasketaan :/
Muuten, ovistestejä varmaan tosiaan kannattaa kokeilla. Sehän voi ovis olla muulloinkin kuin luulet..?

Ellelle: Voi :( :( Halit pettymykseen!!!

Täällä tylsää, ei raportoitavaa tästä keskikierrosta.
 
PIKKUKAKKONEN
Mariina*:meitei 28/28, y/12/06, poika 11/05
Herukka 27/28, y08/06, tyttö 01/05
Mallu 32/33, y06/06, poika 01/06
Ipana 26/26, y06/05, poika 09/04
Tia 26/28, y07/06, tyttö 09/05
Myy 25/25, y09/06, poika 11/05
Piitu 25/33 y10/06, poika 12/04
Ilona 31/37, y2003, tyttö 07/06
mopsis 29/30, y10/06, tyttö 03/05
Niksu 27/27, poika 12/05, tjot 06/06 (tm 10/06)
Niiskuneiti 29/27, poika 04/06, tjot 09/06
Ruusa07 31/32, tyttö 08/04, y7/06 (tm 10/06)
Saara 22/22, tjot 10/06, poika 06/06
Marsipaani 35/32, y08/06, poika 10/05
miima84 -- poika 05/06 (km12/06)
Craviz 24/22 tjot 12/06, tyttö 10/06
Sofia84
Ulpu74 32/33, y01/07, poika 08/05
Leeni 25/25 y01/07, tyttö 02/06
Mae3 25/29 y10/06, tyttö 03/06
Mami74 32/33, y01/07, poika 08/05
Ompula 33/31, y01/07, poika 01/06
Ellelle 23/31, y02/07, poika 06/06
Lellu81 25/25 y01/07, poika 08/06
Minna 83 24/30 y02/07, poika 06/06
Satu 28/29 y02/07, tyttö 07/06
Huppiainen 31/33 y02/07, poika 01/06
katriina- 29/29 tjot 8/06, tyttö 06/06
Mammaliini:) 28/27, km 02/04 ,tyttö 11/04, km 01/07, km 04/07
chocolate fountain 27/29, y04/07, tyttö 05/04
Mariina 29/35, poika 04/06, y 03/07
***********************************************************************
Odotus-puolelle siirtyneet:

Pinski-70, tyttö 12/04 (+08/06 )
Minni, poika 10/05 (+08/06 )
Rosalinda 27/30, tyttö 12/03 (+08/06)
Maya80 26/27, poika 11/05 (+09/06).
Nirppu, tyttö 10/05 (+09/06)
Moona, tyttö 07/05 (+09/06)
Puh 28/29, y08/06, poika 12/04 (+11/06)
Claire77, 29/29, y 11/06, poika 07/05 (+11/06)
Sinda 35/37, tyttö 08/05, y9/06 (+12/06)
takorautaa 35/36, tyttö 09/05, y06/06, (+12/06)
Ida81 24/30 y09/06, poika 09/04 (+12/06)
Pioni 30/35, y09/06, tyttö 01/06 (+01/07)
Mii83 23/25, y08/06, poika 11/04 (+01/07)
Liamalia 26/26, ya12/06, tyttö 09/05 (+02/07)
Punapiika 35/36, y01/07, poika 03/06 (+02/07)
Ninni83 23/24, tyttö 01/04 ,km 12/06 (+02/07)
Kapris 27/28, tyttö 09/05, y11/06 (km 10/06) plussa 02/07
Min 23/21, tyttö 06/06 (+03/07)

Tohtiskohan plussanneet päivittää jo listaa =)

Huppiainen: niinpä näkyykin, että suurinpiirtein samoihin aikoihin on aloitettu yrittely. Melkein ollaan samanikäisiäkin, me ja miehemme.
Lyhyt yritysaikahan tämä on vasta ollut, jos järkevästi ajattelee, mutta miten se tuntuu niiiiiin pitkältä?
 
Jokohan tuota uskaltaisi...

PIKKUKAKKONEN
Mariina*:meitei 28/28, y/12/06, poika 11/05
Herukka 27/28, y08/06, tyttö 01/05
Mallu 32/33, y06/06, poika 01/06
Ipana 26/26, y06/05, poika 09/04
Tia 26/28, y07/06, tyttö 09/05
Myy 25/25, y09/06, poika 11/05
Ilona 31/37, y2003, tyttö 07/06
mopsis 29/30, y10/06, tyttö 03/05
Niksu 27/27, poika 12/05, tjot 06/06 (tm 10/06)
Niiskuneiti 29/27, poika 04/06, tjot 09/06
Ruusa07 31/32, tyttö 08/04, y7/06 (tm 10/06)
Saara 22/22, tjot 10/06, poika 06/06
Marsipaani 35/32, y08/06, poika 10/05
miima84 -- poika 05/06 (km12/06)
Craviz 24/22 tjot 12/06, tyttö 10/06
Sofia84
Ulpu74 32/33, y01/07, poika 08/05
Leeni 25/25 y01/07, tyttö 02/06
Mae3 25/29 y10/06, tyttö 03/06
Mami74 32/33, y01/07, poika 08/05
Ompula 33/31, y01/07, poika 01/06
Ellelle 23/31, y02/07, poika 06/06
Lellu81 25/25 y01/07, poika 08/06
Minna 83 24/30 y02/07, poika 06/06
Satu 28/29 y02/07, tyttö 07/06
Huppiainen 31/33 y02/07, poika 01/06
katriina- 29/29 tjot 8/06, tyttö 06/06
Mammaliini:) 28/27, km 02/04 ,tyttö 11/04, km 01/07, km 04/07
chocolate fountain 27/29, y04/07, tyttö 05/04
Mariina 29/35, poika 04/06, y 03/07
***********************************************************************
Odotus-puolelle siirtyneet:

Pinski-70, tyttö 12/04 (+08/06 )
Minni, poika 10/05 (+08/06 )
Rosalinda 27/30, tyttö 12/03 (+08/06)
Maya80 26/27, poika 11/05 (+09/06).
Nirppu, tyttö 10/05 (+09/06)
Moona, tyttö 07/05 (+09/06)
Puh 28/29, y08/06, poika 12/04 (+11/06)
Claire77, 29/29, y 11/06, poika 07/05 (+11/06)
Sinda 35/37, tyttö 08/05, y9/06 (+12/06)
takorautaa 35/36, tyttö 09/05, y06/06, (+12/06)
Ida81 24/30 y09/06, poika 09/04 (+12/06)
Pioni 30/35, y09/06, tyttö 01/06 (+01/07)
Mii83 23/25, y08/06, poika 11/04 (+01/07)
Liamalia 26/26, ya12/06, tyttö 09/05 (+02/07)
Punapiika 35/36, y01/07, poika 03/06 (+02/07)
Ninni83 23/24, tyttö 01/04 ,km 12/06 (+02/07)
Kapris 27/28, tyttö 09/05, y11/06 (km 10/06) plussa 02/07
Min 23/21, tyttö 06/06 (+03/07)
Piitu 25/33 y10/06, poika 12/04 (+4/07)

Hui kun oli jännää:) Mutta en minä vielä henkisesti mihinkään täältä lähde, kyllä tämä vielä on enemmän haave kuin totta...

Tänään tuli vielä yksi testi postissa ja pitihän sekin tehdä :) Plussahan sieltä tuli edelleen...

Ulpulle pahoittelut menkoista. Uuteen kiertoon uusilla kujeilla!

Ellelle: mikäs kp sulla on menneillään? PAhoittelut negasta!
 
Tylsää tämä kierron alkupuoli. Ei mitään raportoitavaa =)

Onko pikkukakkos-ketjulaisten kesken ollut koskaan puhetta, että missä on sairaalassa on synnyttänyt? Tai missäpäin asustaa tms.? Lienenkö utelias, mutta minua kiinnostaisi tuollaiset aiheet. Itse asun P-Savossa ja synnytyssairaalani on Kuopiossa, KYS.
 
täälläkin on tosi hiljasta, eipä tässäkään kierron vaiheessa vielä mitään raportoitavaa ole. tänään kp 17/28 ja toivon että piitun perässä pääsis vielä noihin tammimammoihin, saas nähä.

vielä on toiveet katossa, katotaan sitten vääntyykö suu taas mutrulle tossa reilun viikon päästä, toivotaan ettei.

ulpu, tuttu tunne toi alkukierron kankeus ja tylsyys, mutta ehkäpä sinnekkin plussa sitten jo kuun päästä. kuka tietää...
 
Ois kyllä Meitei mukava jos pääsisitkin tammimammoihin :) bd bd bd bd bd

Minulla on vieroitusoireita teistä... Minua ei huvita kirjoittaa tuonne odotuspuolelle, olen niin tottunut teihin. En halua lähteä! Kyllä sitä puolessa vuodessa oppii jo talon tavoille, monet ihmiset on täällä onniteltu ja monet menkat pahoiteltu ja aina vaan on jaksettu tsempata. Kyllä täällä on hyvä fiilis! Nyyh... Tätä sitä on odottanut, mutta sanokaa minun sanoneen että jokaiselle teistä tekee tiukkaa lähteä täältä odotuspuolelle vaikka sitä kovin toivommekin...

Ulpulle: täällä melko naapurissa :) PKKS Joensuussa
 
kyselyyn: asustan englannissa elikkäs aika kaukana teistä kaikista.. siksi onkin IHANAA että pääsee kirjoittelemaan teidän kanssanne :)

mulla kp 25/29 (kait) ja menkkakipuja :((((
 
Nyt se on todistettu ettei ne menkkakivut pidä paikkaansa aina!! Mulla oli kans 25-26 menkkakivut ja siis ihan oikeat menkkakivut.. Ilona vielä on toivoa!!! Voi kun pääsisit tammikuisiin!!! Englannissa???? Siis et oo ikinä sanonut mitään??!!!! Mitä sä siellä teet? :)
 
Heipä vaan kaikille!

Täällä on meneillään kp 22, eikä tuntemuksia ole suuntaan eikä toiseen. Vähän tylsää kun tietää menkkojen alkavan, mutta toisaalta uusi yritys kehiin seuraavassa kierrossa.

No mutta Piitu, PKKS:ssa minäkin olen synnyttänyt=)
Melko lähellä myös Ulpua.
Ilonako on Englannissa asti? Asusteletko ihan vakituisesti? Kyllä Netti on hyvä keksintö!
 
Sanoin jo miehellekkin että peli on menetetty koska menkkakivut jylläävät.. no aikahan sen sitten näyttää, kiitos tsemppauksesta silti (kuten aina) !!
Vakituisesti täällä juu olen ollut iät ja ajat, semmoiset kai 12 vuotta kohta. Ja kyllä netti on mainio juttu, pääsee suomen meininkeihin mukaan sen kautta (ja pitää kait ne viisutkin telkasta kattoa ihan kannatus mielessä ;)

Leeni: miten tiedät menkkojen alkavan jos ei tuntoja? missasitko oviksen?
 
Ilona: No joo, me oltiin koko perheen voimalla reissussa ja päästiin tositoimiin vasta oletetun oviksen jälkeen=(ainakin luulen niin. Olen melkein 100% varma, ettei tärpännyt, mutta täytyy odottaa viikko ja jos ei menkat ala, niin sit vähän jo jännittää...

 
Piitu ja Leeni: Minä olen itse syntynyt PKKS:ssa =) Ja olen asunutkin siellä Pohjois-Karjalan vaaramaisemissa tuonne n. 20 v asti.

Käytiin tässä pari viikkoa sitten Kuopiossa ostoksilla ja ajettiin KYS:n ohi. Hui kun tuli mieleen se sairaalaanmeno. Lapsiveden pulpahtelu ja supistukset, hrrrrrrhh! Hetken aikaa tuntui siltä, että "ei enää koskaan, hulluko olen!" Ja vieläkin tuntuu vähän siltä... Jos tässä nyt joskus raskautuu, niin mahtaa minua sitten pelottaa synnytys. Ekaa kertaa ei osannut silleen varsinaisesti pelätä, mutta nyt kun tiedän mitä se on, niin... (Mulla ei ollut ihan perussynnytys. Imukuppi ja istukan käsinirrotus.)
 
mulla on nyt vuodon viimeinen päivä ja musta taas tuntuu, että mies olis jotenkin suopuisa pikkukakkoselle, joten ovulaatioon asti olen taas hyvällä mielellä...

oli jotenkin kirjoitettava tuo ja samalla ilmoitettava itsestäni... kovasti ahkerasti (päivittäin) olen lukenut kirjoituksianne...

tsemppiä kaikille! ja plussaa!
 
Meillähän on täällä kansainvälistä väkeä :) Ellellekin asuu Norjassa ja pahoittelut menkoista! Vai onnittelutko?

Ulpu: Mulla kans imukupilla. Mutta olin varmaan niin pöhnässä etten ymmärtänyt asian vakavuutta... Mulla ei pahempia traumoja ole vaikka pahimmasta päästä olikin synnytys ja sen jälkeinen olo. Sain nimittäin sen epiduraalin jälkeisen päänsäryn... Saa nähdä otanko nyt enää epiduraalia...

Leeniäkin jännätään ja Ilonaa kuitenkin!!!

 
No höh Ellelle ja Ulpu ja muut, joilla menkat on vuorossa. Ja onnittelut isolle joukolle, joilla näytti plussaa!!

Täällä menkat 1pv myöhässä, ei MITÄÄN oireita suuntaan eikä toiseen. Taitaa työelämä pitää niin ressissä, että ei edes kierto enää toimi. Ajattelin testata su äitienpäivän kunniaksi, mutta kuitenkin testaan jo tänään :)
 
hei Ompula minäkin haluaisin jo tietää tuloksen :)

ai suomessa on äitienpäivä! hurjaa, meillä se oli maaliskuussa...oli muuten ihanaa :)

tosi kivaa piitu kun sä roikut vielä täällä meidän seurana, on aina niin ihanaa lukea sun juttuja, kuten tietty kaikkien muittenkin :)) jokos sulla on oireita enemmän???

mullakin oli aika kokemus se synnytys, käynnistettiin ja oli aivan armottoman agressiivinen juttu kaikenkaikkiaan. menetin vertakin niin että olin kriittisen rajoilla. en edes saanut mitään kipulääkitystä ja lopulta pyörryinkin. Mutta joo uudestaan voisin HETI ryhtyä hommiin jos se tilaisuus vielä mullekkin suotaisiin :))
 
En minä aio täältä lähteä pois vielä, en osaa(/halua) asettautua tuonne toiselle puolen ilman teitä. Minä olen niin tottunut teihin kaikkiin ja teitin tsemppiin että ei tästä pääse eroon...

Sitä paitsi kyllä tämä on vielä haave :)

Mulla on kans sama olo kuin Ilonalla, vaikka oli niin hirveä synnytys niin uusiksi voisin ottaa heti kun tulos kuitenkin palkitsi :) Vaikka olisi hirveämpi niin ei tunnu missään!

Samat oireet kuin ennenkin, ei mitään uutta... Hulluna tekee mieli paahdettua ruisleipää...

OMPULAAAAAAAAA?????
 

Similar threads

P
Viestiä
167
Luettu
3K
P
P
Viestiä
181
Luettu
4K
M
P
Viestiä
155
Luettu
3K
P
P
Viestiä
151
Luettu
4K
I
U
Viestiä
226
Luettu
6K
P

Yhteistyössä