PIKKUKAKKONEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piitu1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
;) Kuules vanha varis, alas ny munimaan niin saadaan sutki tuonne toiselle puole :)))) Et sää kuule tänne yksin jää, kyl me kaikki yksitellen siirrytään tuonne aidan toiselle puolen, tuu sääki perässä!!

Nyt se nähtiin että toivo ei ole menetetty, minäkin luovutin jo tosi pahasti tuossa alkuvuodesta, suunnittelin jo pillereiden hankintaa... Ei täs kuulkaas ole mitään hätää :) Pitää vaan (yrittää) jaksaa painaa...

ke oli 10pv oviksesta ja tuli nega. Menkat alkaa jos alkaa, niin nyt viikonloppuna. Oireita on, muttei mitään varmaa. Jos vielä syytä, niin testaan maanantaina synttäreitten kunniaksi.

Hitaasti tuo kello tikittää!!!!

bongasko se Vanha varis ovista? eikun sehän olikin niin että se tohtorisetä sanoi että nyt on se aika, niinhän se olikin... bd bd bd bd bdbd Toivottavasti tuottaa positiivista tulosta!!! Kohtahan sinäkin jännäät :)

Ellelle paljon paljon plussaonnea :) Jospa se sieltä napsahtais!!

juu ovis oli selkeä, se oli sunnuntai aamuna kello 8.30 alkaen (siis näin selkeä se oli!! :)

kauankohan ovis yleensä muuten kestää??? kyllä toivoa saa ja oireita odotella, mutta jos ei valkkista ala kohta ilmaantumaan niin peli on menetetty taas..

Oi Ilona, toivottavasti tärppi on käynyt :D Ois kyllä huippua!!! Itse O voi kestää 12-24 tuntia.. Mutta kai sitä on mahdollista raskautua jos on hommaillu 3 päivää ennen ovista, riippuu miten kauan ne simot elää... bd bd bd bd

Jaiks, noin kauan? Onko ne munasolut hedelmoittymis alttiita ja valmiita heti kun ovis alkaa vai miten se toimii? Meillä nimittäin jäi vähemmälle se puuhastelu oviksen aikaan ja jälkeen, mutta just sitä ennen annettiin kyllä palaa... simpat meillä elää ainakin 3 päivää (testattu)..

Tai siis munasolu elää 12-24 tuntia irtoamisestaan... Eihän toi ole edes kauan :) Eikös se munasolu liene heti kypsä hedelmöitykseen kun se irtoaa...

Tämä kierto oli meilläkin ihan ihme... Hommailtiin kp 8 ja kp 11 ja ovis vissiin oli vasta kp 14... Sen jälkeen ei hommailtu yhtään kertaa. En tiedä sitten miten todellisuudessa on käynyt ja milloin ovis oli???

joku aikaisemmin mietti, ettei haluais toista vauvaa samalle kuulle... onhan se aika tyhjänpäiväistä moista mietti, mutta ;) kaverilla kaksi lasta, molemmat helmikuun puolessavälissä, nyt 16v ja 12v, aina sanoo, että jos olis mahdollista, ei kahta samaan kuuhun haluais. stressiä synttäreiden järkkäämisestä ym... lapsetkaan ei kuulemma tykkää. niillä meni ekan yritykseen 4v, joten toinenkin tulo kun oli tullakseen...

meillä mies edelleen haraa vauva-asiassa vastaan, joten olisin tyytyväinen edes vauvasta:)

Piitu teillä on sitten kestävät simpat :))

Mulle kelpaisi vauva samaan kuuhunkin, mutta eka on heinäkuun vauva joten todellakin toivon ettei niin pitkälle mennä kakkosen kanssa ;) Semmoinen tammi - helmivauva esim olisi oikein tervetullut, mutta koska vaan ..... :))))

Vaude mitkä plussa-hulinat täällä on menossa =) Eipä oo enää hiljaista, niinkuin vielä jokin aika sitten.
Mulla ei mitään oireita suuntaan eikä toiseen. Ostin tänään Libresse-paketin, jos se vaikka toimisi käänteisesti ;)
Vauva kuin vauva, mutta LA mielellään ennenkuin esikoinen täyttää 3 v., pliis.

Minä kun luin Ulpun viestin että ostit Libero paketin :)))) Vähän ihmettelin, mutta nyt vasta hokasin että rättejä ostelit...

Mikä on Ulpun kp? Jännittää! Voi että bd bd bd bd sinulle suotakoon vauva ennen esikoisen 3 v synttäreitä :)

Ilona: en tiedä niistä kestävistä simpoista mutta taitaa tuo minun ovis olla millon on... Kun ruvettiin yrittämään pikkukakkosta, halusin saada sen vauvan heti, ois tullu elovauva tms. Mutta ajan kanssa sitä halusi ihan minkä vauvan vaan, kuulla ei ollut merkitystä. Jouluvauvakin olisi ollut ihana.

Voi ei Ulpu, perhanan epistä!! Mutta seuraava juna se jo odottaa... Häntä pystyyn ja kohti helmikuun vauvaa!! Miten pitkä kierto tuli? Oletko tikutellut koskaan? Nyt poppaskonstit käyttöön!!!

Menkat "alkanu" jo ainaki 7 kertaa. Joka kerta käyn kattoo ni ei mitään. Huomenna tasan 2 viikkoo oviksesta. Jännittää ihan kamalasti! Mut ei raaskis testiä millään tehdä ennen ylihuomista. Ettei tulis turhaan katteltua taas negaa.

Ulpulle halit. Vielä se onnistuu.

Kierto oli tällä kertaa 30 pv. Muistelen, että jotain ovisoireita olikin just 2 viikkoa sitten. Ja puuhailtiin kyllä, joten jostain syystä ei vaan napsahtanut, taaskaan. Eihän tässä auta kuin sitä helmikuun vauvaa sitten alkaa ajattelemaan.

En ole tikutellut, nyt pitänee jo alkaa vakavasti harkita asiaa. Taidankin mennä nettiin tutkimaan asiaa tarkemmin.
Kiitti tsemppauksesta =)

Ulpu: minäkin kokeilin tikkuja yhdessä kierrossa, tuloksetta kylläkin (testaajan vika).. Mutta kaikkeahan voi kokeilla! Tuo raskaaksi tulo on minusta niin tuuripeliä että ihan ihmetyttää... Mutta tsekkaa netistä noita ovulaatiotestejä...

Ellelle bd bd bd bd

Harmistus Ulpu menkoista. Toivottavasti Ellelleä onnistaa!

Nyt en kyllä yhtään tajua, kun kaiken järjen mukaan oviksen piti olla vapun tienoilla. Olin havaitsevani kipuilua, limat ja kaikki, mut nyt on taas sellasia ovistuntemuksia ja limoja ja nyt on kuitenkin jo kp 18. Viime menkoista on jo niin kauan, etten edes muista onko aiemmin ollu samanlaista??

Ajattelin itsekin käydä netissä shoppailemassa ovistestejä,...ja ehkä muutama raskaustestikin mahtus joukkoon;)

Äläs nyt Leeni vielä ovistestejä shoppaile, kuulostaa ihan lupaavalta tuo limailu!! Mulla jäi päälle oviksesta se valkovuoto ja se ei siis loppunutkaan... Peukutuksia :)

Mulla jäi kanssa valkovuoto oviksen jälkeen päälle, mutta ei se sitten mitään merkannutkaan, joten tiedä sitten noista "limoista". Ja lienenkö sitten edes oikeaan aikaan sitä ovistakaan bongannut. Tässä alkaa jo epäillä, että meneeköhän taas vuosi, niinkuin ekaa "tehdessä". Se olisi kyllä aika peestä. Hitto kun pitikin tulla tämä vauvakuume vasta 30 v. tällä puolen. Jos se plussaaminen olis ollu nuorempana helpompaa. Mutta ei kai sekään niin sanottua ole.

elli vaan: No vieläkö se mies vaan haraa vastaan? Meillä on onneksi (koputan puuta) ollut suht'koht rauhaisaa taas vähän aikaa, ei kinastelua.

meilläkin nyt ollut ihan kivaa, liekö siksi että mulla vuotaa kuukautiset, on tyytyväinen ;-) ... oli nimittäin täti myöhässä 4 päivää ja mies jo kyseli, pitäiskö raskaustesti ostaa... minä ryökäle petyin kun ne alkoi...
mies uskalsi hommailla ilman suojaa (kumia) muutama päivä ennen vuodon alkua ja minä toivoin, että olisi joku kumma erikoisuus mun oviksessa ;-(
muuten mullakin ollut mieli ihan hyvä, aina en ole jaksanut pysyä näin hyvällä päällä...

mukava lueskella, et moni on plussaillut!! onnea kaikille!! Ja saarakos se oli, joka näyttäis plussanneen ilman kiertojen käynnistymistä imetyksen aikana`? Kumpa mullekin kävis niin :) TAidan vaan lukeutua niihin, joilla imetys pitää kuukautiset poissa :( Aion imettää vielä pari kuukautta. Ja sitten varmaan kierrot sekaisin.. no, olenkohan vähän pessimistinen taas. Pelottaa vaan, että vuosikausia roikun täällä pikkukakkosketjussa! Meillähän on tätä tjottailua ollut jo kuukausitolkulla mutta kun ei ole kiertoja, niin ei paljon jänskäämistäkään ole.

En nyt sanoisi, että olen plussannut. Tein toissapäivänä testin ja se oli puhdas nega. Pariin testiinhän sain tosi tosi haaleen viivan, mutta ei tässä tiedä mitä ajatella. Jos sitä oikein yrittää miettiä, niin kyllähän oireita löytäisi (tosin ne voi johtua muustakin), mutta en usko, että olen raskaana. Tällä lähtökohdalla -ei raskaana- siis jatketaan eteenpäin. Varmaan jonkun viikon päästä teen viimeisen testin.

elli vaan: No harmin paikka, ettei sullakaan ole onnistanut. Siis ettei ole tärpännyt. Mutta se on plussaa, että miehen kanssa menee hyvin =)

Kp 3. Mitäpä tässä osais nyt jutustella. Pää on aivan tyhjä aina jonkin aikaa pettymyksen jälkeen.
Onneksi on sentään aurinkoinen päivä, niin ei mieli ole aivan maassa =)