PIKKUKAKKONEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piitu1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Myylle pahoittelut ilkeästi myöhässä saapuneesta tädistä :(

Lellulle isot onnittelut plussasta! Hyvin toimivat pillerit ;)

Saara84: Varovaiset onnittelut! Eikun uutta testiä kehiin :)

Jokos Ompula testasi..? bdbd

Piitu: Plussa se on haamukin. Testasin esikosta aikanaan menkkojen alkamispäivänä sellaisen haamun, että luulin pitkään sitä negaksi. Joten ;)

Ulpu: Jospa pääsisit sinäkin plussajunaan ihan tässä lähiaikoina :) Onko mitään tuntemuksia??

Täällä kp:t kai 11 (?) Pian jos jaksaisi aloitella yritystä. Vielä on ollut tooosi hiljaista sillä rintamalla. Ei jaksa :D

Juu, on tuntemuksia---mahaa juilii vähän niinkuin menkkojen alkaessa =/
Mulla taitaakin olla kp 28 menossa, joten vois ihan hyvin alkaakin menkat. Olettaen, että mun kierto pomppii taas välillä 28 - 42, niinkuin ennen ekaa raskautta, e-pillereiden lopettamisen jälkeen.
Ajattelin ihan samaa Piitusta, että plussa se on haamukin. Eikös se ole niin, että plussa on aina plussa, mutta nega voi olla nega tai plussa. Siis että testi ei erehdy kuin negan kohdalla.

Olishan se ihanaa itsekin plussata jo, mutta ootellaan, ootellaan.

Tein tänään uuden testin (herkkyys 10) ja siinä näkyi vain yksi viiva. Joten kai se oli vain joku "viivanpaikka" tai muuten viallinen testi. Enempää en nyt testejä tee, en halua turhia toiveita nostaa. Tähän olin varautunut, joten en oikeastaan pettynyt. Harmittaa kyllä..:(

Saara: Odotellaan vielä, peli ei ole vielä menetetty!! bd bd bd bd bd

Mites Mallumin tilanne?? Onko tuhruilut pahentunut?

Ulpullakin kohta jännät paikat... Toivottavasti eivät ala bd bd bd bd

Ja Huppiainen hommiin sieltä!!!

Täällä odotellaan vieläkin mitä tuleman pitää... Harmittaa kun tein sen testin, jos ne menkat nyt sitten alkaakin niin tietää mitä on tapahtunut :( Tyhmä olin...

Vautsi mikä plussa aalto !!!!!!!!!! Aivan ihanaa, kaikille plussanneille isot onnittelut!! Ja jännääjille voimia ja jaksamisia!
Mulla viime kierrossahan oli haamu, mutta se loppui hyvin lyhyeen. Sen takia en itse uskaltaisi riemuita ennen vahvaa plussaa, MUTTA ei niin kaikilla käy. Tsemppiä Saara ja Piitu!!!!

Mulla on ollut kaksi keskenmenoa (rv 5-6 ja rv 11+6), joten en minäkään riemuitse liian aikaisin. Katselin sitä aamuista testiä uudestaan paremmassa valossa (siis sitä negaa) ja kyllä siinä nyt näkyisi tooodella haalea viiva sen testiviivan lisäksi. Yhtä lähes näkymätön kuin sen eilisen testin. En todellakaan osaa sanoa, että onko se joku "viivanpaikka" vai mikä. Luulisi, että jos sitä nyt olisi raskaana, niin kai näin herkkään testiin (herkkyys 10) tulisi tummempi viiva. En tiedä. Joten kai tässä on sitten on vain odoteltava ja vaikka ensi viikolla testattava uudestaan.

Plussatuulia puhaltelen täältä, jotta tulisi lisää plussia tähän ketjuun.

Ei vielä mitään tullut pöksyihin... Oireitakin olen jo kehitellyt :) Koko ajan nälkä ja hieman pahaolo.. Massuun kyllä juilii edelleen, mutta ei menkkamaisesti tai en kyllä enää tiedä mikä on menkkamainen... Ja tuo naaman kukinta...

Minua pelottaa että ne alkaa...

Mies kysyi eilen kun tuli iltavuorosta että no oletko raskaana :) Ihana, ihan heti kysyi kun tuli töistä :))))) Ja sitä haamuakin me töllisteltiin kahdestaan ja kyllä se miehenkin mielestä oli viiva/haamu... ei mikään vahva mutta kuitenkin..

Ukkohan sanoi tuossa aiemmin että eihän me vielä luovuteta kun olin vähän maassa kun taas menkat alkoi... silloin viime kierrossa...

Saara: ymmärrän sinua täysillä, en minäkään uskalla riemuita ja oikeasti olen koko ajan peloissani. Minulla ei ole km:ja mutta pelkään niitä tosi paljon, minun lähipiirissä on monia... Sinulla ja muilla km:n kokeneilla on varmasti iso pelko niskassa koko ajan, ei sitä voi ymmärtääkään... Mutta kuitenkin +++++++++

Ilona: en minäkään uskalla riemuita, sitten vasta kun se viiva on vahva ja ehkä sitten kun 3 kk on kulunut. Ehkä sitten vähän...

Ite testailen aina Clear blue testeillä, ja niissä ei ole sitä viivanpaikkaa ollenkaan, joten niissä haamukin ON siis plussa. Mutta sitä eivät sano, että ns. kemiallisetkin raskaudet niissä näkyy ja se on kyllä pettymys monelle.
Testailkaapas hyvät piinailijat joka päivä uudestaan, raskaushormoonihan tuplaantuu joka toinen päivä (??) joten vahvempaa plussaa alkaa teillä molemmilla näkyä pian testeissä :))

Onnee toivottelen varovaisesti, plussanneille. Piitu tosi hienoo että viimein onnas teillekkin. toivotaan tosiaan että vahvistuu. ja mähän tuun sitten perässä, saa luvan olla meilläkin nyt plussa kierto käynnissä. tän parempaa aikaa ei tuukkaan. no se selvii vasta kolmen viikon päästä nyt siis vasta kp 12 eli pupuilut täysillä käynnissä...

meitei

Huh, olipa lukemista kun oli tullut uusia juttuja viikossa. me oltiin vähän lomailemassa, enkä siis koneelle ehtinyt.

Ihanaa kun on plussia tullut..tai ainakin vahvasti jännääjiä=)=)=)=)=)
Täällä on tällä hetkellä kp 16 ja ovis ilmeisesti ollut ja mennyt. Täytyy kyllä nyt tunnustaa, ettei tästä kierrosta varmastikaan tärppää. Olosuhteiden pakosta ei päästy touhuileen "oikeaan aikaan", mutta en vaivu epätoivoon. Uuteen kiertoon ja kesää kohti vaan täysillä!

Oikein kovasti onnen toivotuksia kaikille ja plussia++++++++++++++++++++++++

Nuo haamuplussat on varmaan "ärsyttävän jännittäviä". Peukkuja vaan kaikille tosi paljon!!!
Täällä menossa kp 29, ei oo vielä näkyny tätiä. Mutta varmaan tulee kyllä, ihan on semmoinen olo.

Kyl se on ystävät kalliit niin että tämä tyttö se on raskaana. Pakko oli käpykylän apteekista käydä se testi. Kävin särkylääkettä ja oli niin otollinen tilaisuus ostaa se testi... Ja kaksi viivaa pamahti :)

Voi pieru nyt en osaa muuta kuin ihmetellä miten tämä on mahdollista??? Nimittäin ainut tilaisuus käyttää ovista oli silloin työreissulla Tampereella ja jostain kumman syystä hommailtiin kun poika oli nukkumassa (ei ikinä yleensä hommailla reissussa, samassa huoneessa ja tämä oli miehen aloitteesta kokonaan) ja luulin että iso o on vasta parin päivän päästä... Huh huh... Luulin että kierto oli menetetty...

Voi ei, en osaa kirjoittaa mitään... Puolen vuoden odotus palkittiin kuitenkin vaikka toivo oli jo menetetty välillä...

Kiitos Ilona onnitteluista! Toivottavasti tulet (-te kaikki) heti perässä...

Oireita (osa ehkä kuviteltuja): Nännit kipeät oviksesta asti, oviksesta asti myös valkovuotoa reippaasti (ei siis loppunutkaan ovikseen), naama kukkii (!!!), nyt nälkä jatkuvasti :) Maha oli erilaisen tuntuinen kun nukkui masullaan, hmm.. mitäs muuta... Aikas jännä muuten että viimeiset kuukautiset oli ihan oudot, vuoto kesti 3 päivää ja veristä tuhrua tuli vielä 2 päivää tuon jälkeen paperiin...

Menkkakivut oli ja meni kp 25-26, nyt juilii vaan masua, kai se kohtu kasvaa tms... Toivottavasti...

Minä en ehkä vielä uskalla riemuita, minä niin pelkää km:a... Ehkä sitten voi vähän huokaista kun 3 kk on kulunut. Laskettu aika olisi 7.1.08, alkuvuoden vauva :) Jos sinne asti päästään...

jippiiii!!! hienoo piitu, onnea matkaan, hilaan itteni perässä, toivottavasti, pääsisin itekkin vielä tammikuun odottajiin. voi ihanaa, antaa toi vähän toivon kipinää tännekkin päin yrityskierto täälläkin kuitenkin jo 5....

Ihanaa, se plusa-alto taitaa olla kuitenkin meneillään! Ei anneta sen nyt pysähtyä ollenkaan!!!

Täällä on vuoto loppumaisillaan, ja uuteen yritykseen päästään kohta käsiksi. Pitää varmaan käydä tällä kertaa ostamassa muutama ovistesti, että vähän tietäis koska se hetki on käsillä. Oon laskeskellu, että jos nyt raskautuis niin ikäeroa tulis 2v 2kk. Kaks vuottaon ollu se mitä olen ajatellut, että olis riittävä ikäero, joten nyt toimintaa.

Nyt kuitenkin sapuskan laittoon, ettei tuu mässättyä mitä sattuu. Täällä nimittäin on alkanut viimehetken kesäkuntoon-kampanja kavereitten kanssa. Heinäkuussa ystävien häät ja haluan mahtua "ennen äidiksi tuloa"-kokoisiin vaatteisiin. Ja olla kauniina kerrankin häissä. Jos onnistun pienenemään niin olen luvannut että saan mennä myös kampaajalle laitattamaan hiukset ennen juhlia. Ja hemmotella muutenkin itteäni. Tietty toi mahdollinen raskautuminen sitten lopettaa laihdutuksen, mutta voi sitä silti terveellisesti syödä. Esikoista odottaessakin paino tippui alkuu 4kg kun ei maistunut mitään roskaruoka eikä karkki.

Piitulle paljon paljon ONNEA!!! Onpa niin ihana kuulla plussauutisia=)

Meillä ilmeisesti seuraava mahis on saada helmivauva..toinen sellainen. En tiedä onko tää jotain mun omaa typeryyttä, mut aiemmin kun ollaan puhuttu mm. jouluvauvoista, kun jotkut ei haluis joulun aikaan vauvaa syntyväksi, niin mulle on tullut sellanen tunne, että en haluis kahta samassa kuussa syntynyttä lasta. Ajattelin jo sitäkin, että vietettäskö sitten synttäreitä yhessä vai erikseen, mahdollisesti muutaman viikon välein? Tämmönen laskelmointi tuntuu niiiin itsekkäältä, että oikein inhottaa! Onko teistä kukaan syntynyt lähekkäin sisaruksen kanssa tai muuten kokemuksia?
Taitaa olla niin, että yritystä vaan, enkä ajattele mitään kuukausia, pääasia, että tulis vauva=)

Oi, onnea PIITU! Ihanaa, että saitte nyt plussan ja turvallista odotusta!!!! Olen kyllä niin onnellinen, että teillä tärppäsi, kun aina olet jaksanut muita tsempata!

Ihan liikuttuneena,
Pioni ja rv:t jotain??? Käääk...taidetaan jo puoliväliä käydä

PS: Muillekin plussanneille ONNEA! Ja pikkukakkosta kuumeileville tärppionnea! :)

Voi PIITU: Isot onnittelut ihan oikeasta plussasta!!!

Leeni: No kuulostaapa tutulle tuo pohdintasi. Meillä tammivauva ja just samoin ajattelin, että en haluaisi toista samaan kuuhun :/ Monesta syystä: olisi kiva olla eri aikaankin raskaana (ettei aina samoilla viikoilla samassa kuussa) ja synttärit voisivat sattua vähän kauemmas toisistaan. Nojoo, viime kuussa olisin kyllä lopulta mieluusti ottanut sen tammipaketin vastaan, nyt menee vähintään helmikuulle. Mulla onkin omat sisarukset syntyneet peräkkäisinä kuukausina, se tuntuu olevan ok.

Ulpu: No ei se lorina kuule välttämättä ala ;)

Kiitos kaikille onnitteluista!Olette tosi ihania :)

Ja Meitei kans hilaa ittensä perässä, sovittu! Tärppionnea kovasti :)

Ulpulle paljon ++++++, ei se välttämättä ala lorisemaan. Millos meinasit testata? Hulluna plussaonnea bd bd bd bd

Kiitos Pionille kun kävit tsemppaamassa :)

Myylle kans paljon tärppionnea bd bd bd bd

En kyllä vielä katoa mihinkään täältä, eihän tätä usko erkkikään :D

Hei Piitu kuules mä olen se vanha varis joka vieläkin istuu täällä oksalla.... ;) jään kait sitten tänne yksinäni kun tuo aalto vie teidät muut pois!??! Heh kyllä on ihanaa että tuo plussa aalto jyllää!!!! Tuo toivoa että ehkä mekin ensi kuussa!! Oikein ihanaa odotusta teille tärpin saaneille, ja voimia meille vielä yrittäville :))))