Onneksi olkoon plussanneelle Ompulle! Olisi ilo liittyä seuraasi
Nyt sitten jännäillään tuottiko petihommelit tulosta. Minä vielä yritän tänään saada tuon ukkelin innostumaan itsestäni
Tuossa aiemmin joku heitti ilmaan että oisko ovikseni jo lopuillaan kun limajutuista puhuttiin. Mutta lukemani mukaan oviksen jälkeen valkovuoto loppuu kuin seinään?? Onko totta? Kuitenkin valkovuoto jatkuu samana kuin kirjoituksessani, että vielä jaksan toivoa että jospa se olisi koko ajan päällä ja se ei olisi ohi sittenkään. Ja jokunen simppa sinne loppuun asti pääsisi.. Pitää vaan pitää mielessä että ei se kuitenkaan ekasta kierrosta onnistu, niin ei tipu niin korkealta ja kovaa.
Meillä on kiertänyt myös jokaikinen tauti, melkein, kurkunpääntulehdus, poskiontelontulehdus, muuten vaan räkätautia jne.. Ärsyttävää, koko syksy on sairasteltu, mistä niitä tauteja riittää? Kohta hävettää jo olla töistä pois.. Että myötätuntopisteitä Ompulle
Synnytysgalluppiin: Meillä synnytys kesti pitkään ja oli tosi kivulias (supistukset 5 min. välein kesti 1,5 vrk, käynnistetty synnytys). Sain vielä synnytyksen jälkeen sen epiduraalin jälkeisen päänsäryn kaksi kertaa. Silloin sairaalassa antoivat ensimmäisen kerran omaa vertani selkäytimeen ja kotiuduttua pitikin lähteä heti sairaalaan takaisin uusintaa ottamaan. Kyllä minun ensimmäiset päivät meni piloille, en pystynyt hoitamaan vauvaakaan, piti vaan olla makuullaan.. En tiedä, muutenkin koko synnytys oli aika rankka, mulle nousi 40 asteen kuume ja imukupilla vedettiin viimein kun en enää jaksanu. Hätä kai niille jo tuli kun alkoi olla huone täynnä lääkäriä ja hoitajaa, en vain silloin tajunnu sitä.. Onneksi en. Mutta uudelleen ollaan koitokseen lähdössä jos luoja vaan suo, reippain mielin, aika kultaa muistot. Toivon että saisin nauttia tuoreesta kääröstä paremmin seuraavalla kerralla.
Tulipas pitkä teksti, mutta nyt seuraava tunti on vain Lostille!
Peukkuja jännääjille ja plussatuulia!