pikkujoulut + alkuraskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamiToBe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamiToBe

Vieras
Eli tänään plussasin, yli vuoden odotuksen jälkeen! :) Ja ensi viikon lauantaina olis jo yhdet pikku joulut, joihin ehdottomasti haluan osallistua, mutta en vielä halua raskautta paljastaa. Varmasti alkavat kysellä kun ei viini ruuan kanssa maistukaan eikä jälkiruoka drinksut. Eli varmaan hyvä vaihtoehto olis selittää olevansa antibiootti kuurilla? Mut se ei riitä, kyselevät enemmän, sairaanhoitajiakin paikalla... Eli mikä olis "vakava" mut ei tarttuva tauti johon pitäis ottaa niin tuju antibiootti kuuri ettei edes yhtä viinilasillista voi ottaa?
On mulla suuret murheet, mutta kiitos jos joku vastailee :)

Sanot, että sulla on mahakatarri ja Nexium-lääkitys. =) Et tahdo ottaa alkoholia, koska maha on tosi herkillä muutenkin (ja punaviini voi lisätä närästystä).

Ja p.s. tuo voi aiheuttaa myös pahoinvointia, jos sattuu niin, että alkaakin se ilo jo ajoissa. ;)

Viimeksi muokattu:
Jospa sanoisit vaikka että hävisit vaikka vedon tms. ja jouduitkin kuskiksi? Inhottavaa, jos pitää koko ilta sepittää vaan antibioottikuurista ja puhua keksitystä sairaudesta. Tai ainakin mun mielestä se oli aika rasittavaa joten totesin vaan että joudun olemaan autolla liikenteessä :)

meillä viime pääsiäisenä sama juttu. join lasin viiniä koko illan aikana. ihan pikku hörppyjä kerrallaan. ja otat oman pullon punasta tavaraa mukaan niin voit täyttää lasia..

Peesaan erratic:iä. Sano että lupasit hakea kaverin kaupungilt yöllä/tädin lentokentältä/jotain muuta että ajokunnossa pitää olla. Tai kaverilla oli eilen laskettu aika ja lupasit päivystää jos tarvii viedä sairaalaan/mennä lapsenvahdiksi kotiin jääville tenaville.

Helpompaa kuin sairaudet, koska sh.t taas osaisi keksiä muita korvaavia ratkaisuja.

[QUOTE="vieras";22427189]Peesaan erratic:iä. Sano että lupasit hakea kaverin kaupungilt yöllä/tädin lentokentältä/jotain muuta että ajokunnossa pitää olla. Tai kaverilla oli eilen laskettu aika ja lupasit päivystää jos tarvii viedä sairaalaan/mennä lapsenvahdiksi kotiin jääville tenaville.

Helpompaa kuin sairaudet, koska sh.t taas osaisi keksiä muita korvaavia ratkaisuja.[/QUOTE]

Totta tuo, kiitos. Autolla olen menossa kyllä. Kenetköhän haksin ja mistä yöllä? :D

Yhteistyössä